Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Қазақ тілі 2 сынып Сын есім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі |
Мектеп: «Мортық орта мектебі» КММ |
||
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: Шәріп Фаризат Ислямбекқызы |
||
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Саяхатқа шығамын. Сан есім |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.1.1.1 Тыңдалған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу,мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.4.2.3 Сөз таптары зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау 2.3.7.1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін(нүкте,сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану 2.3.1.1 Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу |
||
Сабақ мақсаты |
|
||
Бағалау критерийлері |
Мәтінді түсініп оқып сұрақтарға жауап берді. Сан есімді тауып, басқа сөз таптарынан ажырата алады. Сұраулы, лепті сөйлемдерді тауып, сәйкес тыныс белгілерін қойып, сөйлемдер құрастыра алады. Сюжетті суреттің көмегімен мәтін құрастырады. Сан есімдерді пайдаланып, мақал-мәтелдер құрайды. Сан есімдерді басқа сөз таптарынан ажыратып, мысалдар келтіреді. |
||
Жетістік критерийлері |
Мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін(нүкте,сұрақ белгісі, леп белгісі) қолданады. Мұғалімнің көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу/пайымдау мәтіндерін құрап жазады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сұрақтарға дұрыс жауап беруге тәрбиелеу, суреттерді қолдану арқылы тілдік қорларын дамыту. |
||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану (Туризм сөзіне анықтама беру),математика(Сөйлем ішіндегі сандардың қолданысы) |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта,кітап.жұмыс дәптері,үлестірме парағы арқылы танымдық қабілеттері қалыптасады. |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту «Ойыншықты қағып ал,жауабын тез тауып ал!» ойыны
1.Оң қолда неше саусақ? 2.Тұңғыш қазақ ғарышкері 3.Қазақтың атақты пулеметші қызы 4.Білім ордасы 5.Іс қимылды білдіретін сөз табы? 6.Тікенекті аң 7.Жыл мезгілі
«Тойбастар» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушылар кезек-кезек келіп, қоржыннан кәмпиттер алып, түстеріне байланысты топтарға бөлінеді. |
Интербелсенді тақта
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин |
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Мәтінді түсініп оқу. «Ширинг» әдісі арқылы мәтін бойынша сұрақтар қою. -Туризм дегенді қалай түсінесің? -Саяхатшылар саяхатта жүргенде не істейді? -Саяхатшыларды неліктен табиғаттың жанашыры дейді? -Өзің саяхаттауды ұнатасың ба? Мәтіннен неше?қанша? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тап. ҚБ. «Тақырыптық теннис» Тақырыпқа сай бір сөзден айтып, әр топ сол сөздің мағынасын ашып отырады. 2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Әр топқа сюжетті суреттер беріледі. 1 топ. Қанша?неше? сұрақтарына жауап беретін сөздерді пайдалана отырып , жай сөйлемдерді құрастырып сипаттау мәтінін жазады.
Дескриптор: -сан есімдерді қолданады -Жай сөйлемдер құрастырады -сипаттау мәтін жазады
2топ. Қанша?неше? сұрақтарна жауап беретін сөздерді пайдалана отырып,жоспар құрастырып, әңгімелеу мәтінін жазады.
Дескриптор: -сан есімдерді қолданады -жоспар құрастырады -әңгімелеу мәтінін жазады 3топ. Қанша?неше? сұрақтарна жауап беретін сөздерді пайдалана отырып,көркем сөздерді қолданып, пайымдау мәтінін жазады.
Дескриптор: -сан есімдерді пайдаланады -көркем сөздерді қолданады -пайымдау мәтінін жазады ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» Екі-оқушылар өздеріне ұнаған екі затты жазады Бір- келесі жолға бір ұсыныс. 3-тапсырма. Топтық жұмыс «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі. Берілген сандарға байланысты мақал-мәтелдер құрастырады. Сан есімдерді ажыратады. 1 топ.
2 топ.
Дескриптор: -сандармен мақал-мәтел құрастырады -сан есімдерді ажыратады ҚБ. «Сэндвич» әдісі. Маған ұнады... себебі...Енді/келесі жолы... Сергіту сәті Көңіл күйді көтеруге арналған сергіту сәті. 4-тапсырма. Жеке жұмыс. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Оқушылар тыныс белгілерін қойып, сөйлемдерді көшіріп жазады. Саяхат адамды жақсы әдетке баулиды ол қиындықтарды жеңуге үйретеді саяхатқа шыққанда қандай заттар қажет тамаша ертен он күндік саяхатқа шығамыз
Дескриптор: -сөйлемдерді көшіріп жазады -тыныс белгілерін қояды -Сан есімнің астын сызады ҚБ. «Парталас көршіне бір сөз таңда» әдісі. * Сен жарайсың... *Сабақтағы сенің жұмысына мен қанағаттанамын... *Сенің мүмкіндігін одан да зор... 5-тапсырма.Топтық жұмыс. «Кім жылдам?» әдісі Алмаға кеп күнара Қонушы еді бір ара Бүгін тоғыз туысын Ертіп келді бұл ара Сонда бүгін алмаға Келіп қонды неше ара? Жауабы:10ара А.Сан есімді теріп жазу В.Сан есімді табу ,қай сөзбен байланысып тұрғаның анықтау С.Сан есімді табу, қай сөзбен байланысып тұрғаның анықтау,дара немесе күрделі екенін ажырату Дескриптор: -Сан есімді табады -қай сөзбен байланысып тұрғаның анықтайды -дара,күрделі сан есімді ажыратады ҚБ. «Бас бармақ » әдісі. Тамаша! Барлығы түсінікті Жаман емес ,айтуы орташа Нашар,тақырыпты айта алмады |
104бет 21 тапсырма
Сюжетті суреттер
Сандар жазылған қима-қағаздар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |