Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушылармен сәлемдеседі, жағымды психологиялық
ахуал туғызады.
|
Сәлемдеседі, сабаққа
дайындалады.
|
|
ән
|
Негізгі кезең
|
Үй
тапсырмасын (4-тапсырма, 121-бет) тексереді, талқылау
ұйымдастырады, бағалау жүргізеді.
|
Үй
тапсырмасын ұсынады, талқылауға қатысады.
|
Дескриптор.
1.
Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті
қасиетін атайды.
2.
Талдау жасайды.
3.Ойын жүйелі жеткізеді.
|
мәтін
|
Жаңа сөздерді қайталауды, сөздікпен жұмыс
жүргізуді, талдауды ұсынады.
|
Жаңа сөздерді қайталайды, сөздікпен жұмыс
жүргізеді, талдайды.
|
Өзін-өзі бағалау
|
Жаңа сөздер, сөздік
|
6-тапсырма. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы
айтқан бөлікті тауып, сұрақ дайындаңдар. Сұхбат
ұйымдастырыңдар.
|
Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан
бөлікті тауып, сұрақ дайындайды.
Сұхбатқа қатысады.
|
Дескриптор.
1.
Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті тауып,
сұрақ дайындайды.
2.Сұхбатқа қатысады.
3.Ойын жүйелі жеткізеді.
4.Дауыс мәнерін
сақтайды.
|
мәтін
|
|
7-тапсырма.
Сұрақтарға жауап бер.
|
Сұрақтарға жауап береді.
|
Дескриптор.
1.
Сұрақтарға жауап береді.
2.Ойын жүйелі жеткізеді.
|
сұрақтар
|
|
8-тапсырма. Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай
шешетінін анықта.
|
Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін
анықтайды.
|
Дескриптор.
1.
Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін
анықтайды.
|
айтыс
|
|
9-тапсырма. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс
тарапынан жасалатын үш әрекетті анықтап
жаз.
|
Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан
жасалатын үш әрекетті анықтап жазады.
|
Дескриптор.
1.
Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті
анықтап жазады.
2.
Ойын жүйелі жеткізеді.
3.Орфографиялық, пунктуациялық норманы
сақтайды.
4.Ұқыпты жазады.
|
айтыс
|
|
Есте сақта!
Мәтінді оқып, талдауды
ұсынады.
|
Есте сақта!
Мәтінді оқып, талдайды.
|
Дескриптор.
1. Мәтінді оқып,
талдайды.
2.Ойын жүйелі жеткізеді.
|
мәтін
|
Қорытынды кезең
|
Формативті бағалау, кері байланыс жүргізеді. Үй
тапсырмасын ұсынады.
|
«Зерде» әдісі арқылы кері байланыс береді,
талқылауға қатысады.
«Зерде»
әдісі
-
Білім (тақырып бойынша
алған ақпараттарым).
-
Эмоция (сабақтағы көңіл
күйім).
-
Баға (өз жетістігіме
беретін бағам).
-
Сын (өз бойымда нені
дамытуым керек?)
-
Идея (маған келген жаңа
ой).
|
Қалыптастырушы бағалау
|
10-тапсырма, 122-бет
|