САБАҚ: Қазақ тіліТақырыбы: Мамандығым мақтанышым | Мектеп: |
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні:
|
СЫНЫП: 8 | Қатысқандар: | Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
| 8.1.3.1 Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үздінділерге сүйене отырып, көтерілгем мәселені болжау.8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану
|
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Мамандықтың маңызы туралы біледі |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Ақпараттарды салыстырады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:. |
| Негізгі ойды анықтай отырып, сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсінеді. |
Бағалау критерийі | 1. Көтерілген мәселені болжайды.2. Сөздік қор мен сөздік құрам ерекшелігін түсінеді.3.Сөйлем ішінен сөздік құрам мен сөздік қорды ажырата алады. |
Тілдік мақсат: | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Талқылауға арналған сұрақтар: |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын негізге ала отырып, ана тілін құрметтеуге баулу |
Пәнаралық байланыс
|
|
|
| Әдебиет, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Алдыңғы оқу:
| Мамандық таңдау- маңызды іс |
ЖОСПАР
|
Жоспарланған уақыт
| Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
| 1.Ұйымдастыру кезеңі2.Психологиялық дайындық 3.Топқа бөлінуСтикер түстеріне қарай 4 топқа бөлінеді.Үйге тапсырма: 6-тапсырма. Сұрақтарға жауап жаз. Жауабыңның грамматикалық және орфографиялық заңдылықтардың сақталуына мән бер.
Үй тапсырмасын бекіту«Еркін микрафон » әдісі арқыры сұрақтарға жауап беру.
Сергіту сәтіМамандыққа байланысты жұмбақтар |
стикерлер |
Сабақтың ортасы
| Мамандығы мақтанышым(Оқушы шығармашылығынан)Мамандығын мақтаныш ете алатын жандармен сұхбат жүргізе отырып, қорынынды шығару.
Жазылым тапсырмасыОқулықпен жұмыс5- тапсырма. Болашақ мамандығың туралы мәтін құрастыр. Сөздік құрамды талда.
Дескрипторы: - Мәтіннің құрылымын сақтап жазады; Сөздерді сөздік құрамға қарай талдайды; Болашақ мамандығының артықшылығы мен кемшілігін салыстырады.
Айтылым тапсырмасы“Жұмбақ кейіпкер” хаты Мәтінді оқып, көтерілген мәселені болжау.Сұрақ: 1. Мәтін не туралы?2. Кейіпкердің мамандық таңдауына кімнің ықпалы тиді? Кейіпкер сұрағы: 1. Әлі де өткен іске өкінбей өзім қалаған мамандық иесі бола аламын ба?2. Адам бірнеше мамандықты меңгерсе, оның өмірі қандай болады деп ойлайсыңдар?
Дескрипторы: - мәтінді дауыс ырғағына сай оқиды;Көтерілген мәселені болжайды.
Өмірмен байланыс- Өзіміздің Шымкент қаласында қандай мамандар қажет деп ойлайсыңдар? Қала экономикасын көтеру үшін, қалаға ең алдымен қандай мамандар керек ?
«Кім жылдым?»Берілген уақыт ішінде топ атауына қатысты сөздер жазуДескрипторы: - мамандыққа қатысты сөздерді жаза алады.- Сөздерді дұрыс таңдай алады.
“Қол мидың жалғасы”. Тренинг. Алақан бойынша мамандық саласын анықтау. Саусақтарымызды кеңірек ашып, ақ параққа алақандарымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың орта А нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен олшеп шығарыңыз.Ахмет Байтұрсынұлы
Сәкен Сейфуллин баға беріп, Ахмет Байтұрсынұлы туралы былай депті: …Өзге оқыған мырзалар шен іздеп жүргенде, қорлыққа шыдап, құлдыққа көніп, ұйқы басқан қалың қазақтың ұлт намысын жыртып, ұлттық арын жоқтаған патша заманында жалғыз-ақ Ахмет еді. Қазақтың ол уақыттағы кейбір оқығандары уез, губерния соттарына күш салып, тілмәш болып, кейбірі арын сатып ұлықтық іздеп жүргенде, Ахмет қазақ ұлтына жанын аямай қызмет қылды… халықтың арын іздеп, өзінің ойға алған ісі үшін бір басын бәйгеге тікті.
| Интерактивті тақта
Оқулық
|
Сабақтың соңы
| Үйге тапсырма: 9- тапсырма. “Мамандық- өмір таңдауы” тақырыбында эссе жазу
Кері байланыс жасау
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс (тәрбие элементтері) |
| «Бас бармақ» әдісі арқылы |
|
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
|