Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
|
Қазақстан және Ұлы Жібек
жолы
|
Сынып:6
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Жібек жолы».
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана
отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен
байланыстыру.
6.Ж 5 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша
постер, сызба-кестелер жасау.
6.ТБ 1.5. Етістіктің шақтарының ( нақ осы шақ, ауыспалы осы
шақ, ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазбаша
жұмыстарда қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
«Жібек жолы» мәтіні бойынша үйренген сөздерін
қолдана отырып, көтерілген мәселені шынайы өмірмен
байланыстырады.
Мәліметтерді жинақтай отырып, сызба-кестелер
жасайды.
Етістіктің шақтарының қызметін біледі, жазбаша жұмыстарда
қолданады.
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
«Жібек жолы – сауда жолы» тақырыбында шағын мәтін
құрастырып айтады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Түркістан қаласы туралы қосымша мәліметтер
келтіріп айтады.
|
Бағалау
критерийі
|
«Жібек жолы» мәтіні бойынша үйренген сөздерін
қолдана отырып, көтерілген мәселені шынайы өмірмен
байланыстырады;
мәліметтерді жинақтай отырып, сызба-кесте құрайды; мәтіннен
етістіктің шақтарын ажыратады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:
«Жібек жолы» мәтіні бойынша үйренген сөздерін
қолдана отырып, көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады;
мәліметтерді жинақтай отырып, сызба-кесте құрайды; мәтіннен
етістіктің шақтарын ажыратады.
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:
керуен, сауда, жібек, көлік тізбегі,
өркениет
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
Жібекжолы, жиһанкез, шаһар, жәдігер,
диқан.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
1.Жібек жолы дегеніміз қандай
жол?
2.Ертеде сауда жолы қай жолдар арқылы
өткен?
|
Не себепті Жібек жолы деп аталған деп
ойлайсыз?
|
ишара:
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы. Тарихтың,
мәдениет пен тілдің біртұтастығы.
Туған елдің тарихын, мәдениетін тани білу,
дәріптеу
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақстан тарихы,
география
|
Алдыңғы
оқу
|
Жібек жолының шығу тарихын
біледі
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
Басы
8мин.
2мин
3мин
3мин.
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
ахуал.
«Ыстық алақан» тәсілі ( оқушылар бір-бірімен
амандасады)
Оқушыларды ежелгі қала атауларымен Тараз, Отырар,
Түркістан, 3 топқа бөлу.
«Миға шабуыл»
әдісі
Тақтаға карта
ілінеді.
Бұл
қандай карта? (Қазақстан
картасы)
Картада қандай Қазақстанның ежелгі қалаларын
көріп тұрсыңдар?
-
Тараз, Отырар, Түркістан, Сайрам, Баласұғұн,
Суяб.
Бұл
қалалар арқылы нелер
тасымалданған?-Жібек
Яғни, бұл жол қалай
аталған?
-Ұлы Жібек жолы.
Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаттары және
бағалау критерийлерімен
таныстыру.
|
Қала суреттері (Тараз, Отырар, Түркістан, Сайрам,
Баласұғұн)
|
Сабақтың
ортасы
25 мин.
7мин
10 мин
8 мин
|
1-тапсырма. Ж.
ЖЖ.
«Ой қозғау»
әдісі
«Жібек жолы» мәтінін оқу, сұрақтарға жауап беру.
Мәтіннен жаңа сөздерді теріп жаз. Мағынасын
түсіндір.
Мәтіндегі ойды анықтап, шынайы өмірмен
байланыстыр.
Дескриптор:
1.Мәтінді оқы.
2.
Мәтіндегі жаңа сөздерді табады, мағынасын
түсіндіреді.
3.Мәтіндегі ойды анықтайды, шынайы өмірмен
байланыстырады.
ҚБ «Бас бармақ» бірін-бірі
бағалайды
2-тапсырма.
ТЖ.
«Жібек жолы» мәтінінен мәліметтер жинақтай
отырып тақырыпқа қатысты
Т кестесін
толтырады.
1-топ «Түркістан қаласындағы әйгілі
ғимараттар»
2-топ «Тараз көне сауда
жолы»
3-топ «Отырар-көне
қала»
(
әр топ өз кестесін құрастырады) .
«Жібек жолы – сауда жолы» тақырыбында шағын мәтін
құрастыр.
/көпшілігі/
Дескриптор:
1.
Мәтінінен мәліметтер жинақта
2.Мәтін бойынша өз ойларыңды кестеге
түсіріңдер
3. Шағын мәтін құрастырып
айт.
ҚБ. Шаршылар арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды
3-тапсырма
ТЖ.
«Ұлы Жібек жолы» мәтіні бойынша етістіктерді
тауып, шақ категориясына бөліп жазады, орфографиялық норманы
сақтайды. (әр топ өткен шақ, келер шақ, осы шақ түрлерінде
жіктейді)
Түркістан қаласы туралы қосымша мәліметтер
келтіріп айтады. /кейбірі/
Дескриптор:
1.Мәтін бойынша етістіктерді
табыңдар.
2.Орфографиялық норманы
сақтаңдар.
3.Шақ категориясына бөліп
жазыңдар.
4.Түркістан қаласы туралы қосымша мәліметтер
келтір.
ҚБ.
«Бас бармақ»
тәсілі
|
Қазақстан картасы
Қызыл, жасыл, сары
шаршылар
|
Сабақтың
соңы
8мин
5 мин
3 мин
|
4 тапсырма
ТЖ.
«Өрмекші торы»
әдісі.
«Жібек жолы» мәтіні бойынша оқушылар бір-біріне
сұрақ қояды, екінші оқушы қойған сұрақтарға жауап
береді.
Дескрипторы:
1.Сұрақты дұрыс
түсінеді.
2.Сұраққа жылдам әрі дұрыс жауап бере
алады.
ҚБ. "3+2+1" әдісі арқылы
бірін-бірі
бағалау.
Кері
байланыс
«Бес
саусақ»әдісі
Бас бармақ-
бүгінгі күні ақпарат ішіндегі ең
маңыздысы
Балаң үйрек-
бүгін мен не білдім?
Ортан терек-
бүгін мен не үйрендім?
Шылдыр шүмек-
бүгін мен үшін не жаңалық болды?
Кішкене бөбек-
нені басқаша жасауға болады?
|
3-ұнаған 3нарсе,2- ұнаған 2 сұрақ, 1-1
ұсыныс
|