Сабақтың
басы
5
мин
|
«Аустралия жаңбыры»
тренингісі арқылы
психологиялық ахуал орнату.
Аустралияда жел
көтерілді.(оқушылар екі қолын көтеріп,
қолдарын тербетеді)
Жаңбыр
тамшылады.(оқушылар саусақтарының
ұштарын соғады)
Жаңбыр қатты
құйды.(оқушылар қолдарын
шапалақтайды)
«Пазл» әдісі арқылы Қазақстандағы
көлдердің қиынды суреттері арқылы топқа
бөлініңдер.
(Алакөл, Байкал
көлі, Зайсан көлі)
Қызығушылығын
ояту.
-Суға толған табиғи
ойыстарды қалай атайды?
(көл)
-Қазақстанда қандай
көлдер бар?
-Көлдердің
өзендерден айырмашылығы
қандай?
(Сұрақ арқылы сабақтың
тақырыбы мен мақсаты
айтылады)
|
«Аустралия
жаңбыры»тренингісі арқылы психологиялық ахуал
орнатады.
«Пазл» әдісі арқылы Қазақстандағы
көлдердің қиынды суреттері арқылы топқа
бөлінеді.
I топ
Алакөл
II топ
Байкал
III топ
Зайсан
|
|
Үлестірме
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
Топтық
жұмыс
«Егер,
онда...» әдісі
Топтарға көлдер жайлы
мәліметтер беріледі.
1-топ Алакөл көлінің
географиялық орны
«Егер мен суретші болсам,
онда...»
2-топ Байкал көлінің
қазіргі жағдайы
«Егер мен жазушы болсам,
онда...»
3-топ Зайсан көлінің
табиғат байлықтары
«Егер мен ақын болсам,
онда...»
аталған маман иелері болған
жағдайда көлдердің жағдайы туралы
айту.
Қалыптастырушы
тапсырмалар.
1-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
«Көршіңмен
сырлас» әдісі
Берілген мәтінді оқып,
графиктік мәтін түрінде
жазыңдар.
1-топ Алакөл туралы диаграмма
жаса.
2-топ Байкал көліне кесте
сыз.
3-топ Зайсан көліне сызба
құрастыр.
2-тапсырма. Жеке
жұмыс.
Есімдіктерді еске
түсіріп, оны графикалық диктант арқылы
толтырыңдар.
ешкім
бәрін
ол
анау
кім
әлдебіреу
С.е Бел.е бол.е
жал.е жік.е сұр.е
|
«Егер,
онда...» әдісі арқылы көлдердің жағдайы
туралы айтады.
Дескриптор:
-
Алакөл көлінің географиялық
орнын суреттейді;
-
Байкал көлінің қазіргі жағдайы
туралы жазады;
-
Зайсан көлінің табиғат
байлықтары туралы жырлайды;
«Көршіңмен
сырлас» әдісі арқылы берілген мәтінді
оқып, графиктік мәтін
жазады.
Дескриптор:
-мәтінді
оқиды;
-Алакөл туралы
диаграмма жасайды;
-Байкал көліне кесте
сызады;
-Зайсан көліне сызба
құрастырады;
Есімдіктерді еске
түсіріп, оны графикалық диктант арқылы
толтырады.
Дескриптор:
-есімдіктерді графикалық
диктант арқылы толтырады;
|
«Бас
бармақ» әдісі арқылы өзара
бағалау.
«3 -2 -1»
әдісі бойынша бағалау.(Жұп
бірін-бірі ұсынған 3 маңызды ақпарат, 2 қызықты ақпарат, 1 менің
ұсынысым арқылы бағалайды).
«ҚҚҚ» әдісі арқылы өзін-өзі
бағалау.
|
А3,А4 қағазы, түрлі
түсті маркерлер
Мәтін жазылған
таратпа қағаздар
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
РЕФЛЕКСИЯ.
«Теңіздегі
кемелер»
Мен бәрін
түсіндім, толқынға қарсы жүзе
аламын.
Мен толық
түсінбедім, бірақ толқынды бағындыруым
керек.
Мен
түсінбедім, бірақ жағада қалмау үшін
тырысу керек.
Үй
тапсырмасы:
Қазақстан көлдері
мен шетел көлдері жайлы мәлімет жинақтап
келу.
|
Білім алушылар сабақта не
білгенін «Теңіздегі
кемелер» әдісі бойынша нені түсінгенін,
не түсініксіз болғанын, нені мүлде түсінбегенін
айтады.
Білім алушылар үй
тапсырмасын күнделікке түртіп
алады.
|
|
|