Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары:
|
Т.А.3. Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты
анықтау.
Ж.3.Ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба)
түрінде құрастыру.
|
|
Диалог құруға/
шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
Ғажайып жер, биік таулар,
қалың орман, таулы ормандар, айдын көлдер, шипажай, дертке шипа,
саябақ, ұлттық табиғи саябағы, қазба байлық, шөбі шүйгін, балбалтас
мүсіндер, туристер.
|
Құндылықтарды
игерту:
|
«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық
құндылығы:
НЗМ
құндылығы:
Аталған құндылықтар сабақ
тақырыбы арқылы оқушылардың топтаса және жеке отырып жұмыс
жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік
көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге
асады.
|
Сабақтың
басы
7 мин
|
Қызығушылықты
ояту
-
Сәлемдесу, оқушыларды
түгелдеу.
-
Ширату
жаттығу: « Бұлт үстіндегі саяхат »
тренинг
Нұсқау: (музыка)
көздеріңді жауып, ыңғайлы отырыңдар. Екі-үш рет терең дем алыңдар.
Мен сендерді бүгін Қазақстанның ең көрікті жерлеріне саяхатқа
шақырамын. Көздерімізді жұмамыз,
жайла№7 жалпы орта мектебі
КММнып отырамыз. Біз
Қазақстандағы көрікті жерлердің біріне келдік, сендер
сүйіспеншілікпен және қызығушылықпен табиғатты тамсана қараңдар.
Мұнда жайқалған қалың орман, көз тартар биік таулар мен айдын
көлдер. Сендер бұл табиғаттардың біреуін іштеріңнен таңдаңдар. Яғни
қалың орман, биік таулар және айдын көлдер. ( сұрақ-жауап
әдісі)
-
Топқа
бөлу: Оқушылар көрікті жерлер
суреттері
(Бурабай, Баянауыл)
бойынша екі топқа бөлінеді.
Оқушылар қойылған
сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен
бөліседі.
4. Жаңа тақырып, оқу
мақсаттары, жетістік критерийлерімен
таныстыру.
|
|
АКТ
Музыка
Суреттер
Карточкалар
|
Сабақтың
ортасы
2
мин
12
мин
7
минут
7
минут
|
Назарын
шоғырландыру
Тыңдалым-Айтылым:
(Видео)
1-тапсырма. Мәтінді мұқият
тыңдап, детальды ақпараттарды
анықтаңыздар.
«Ойлан. Жұптас.
Бөліс»әдісі.
мәтін бойынша «клоуз» тест
тапсырмасын орындау.
4.«Бурабай» көлі теңіз
деңгейінен _____ биіктікте орналасқан. Бурабайда
_____, _______,_______ және
«Жұмбақтас»бар.
3.Алакөл емдік шипажаймен
танымал. Көлдің суы _____, ________, _________бай болғандықтан
дертке шипа.
2.Іле Алатау 1996 жылы
_____________, __________ мен _________________ қорғау мақсатындағы
саябақ. Ең биік шыңы __________________________________
шоқысы.
1. Баянауыл» ұлттық табиғи
саябағы. Ол ________________________________ орналасқан. Баянауыл
көне заманнан қазақ халқының атамекені болып табылады. Мұнда ежелгі
дәуірден сыр шертетін _________________ мүсіндері
көп.
Жұпта бірін-бірі
бағалайды
Жазылым:
2
тапсырма: Топ ішінде «Қазақстанның
қорықтары» тақырып бойынша деректер жинақтап графиктік мәтін
құрастыру..
«551»әдісі.
(Топтағы әр оқушы ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтап жазады. Соның ішінен ең маңызды 5 деректі іріктеп
алып, 1 түйінді сөзбен
аяқтайды.).
3
тапсырма: Детальды ақпарат бойынша
графиктік мәтін құрастырыңыздар.
«Кластер» әдісі.
(Тұжырымды ойларын қарталарға түсіріп, топтық
жұмыс қорғалады (постер)).
Жұпта бірін-бірі
бағалайды
Бағалау
парақшасы:
Оқушының
аты-жөні
|
Ойлан Жұптас.Бөліс»
әдісі
|
551»әдісі
|
«Кластер»
әдісі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
-Мәтіннен детальды ақпаратты
анықтайды.
|
-мәтінді
түсінеді;
-детальды ақпаратты
анықтайды.
-тест тапсырмасын
орындайды.
мәтінді
түсінеді;
|
-Ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинап, графиктік мәтін
құрастырады.
|
-деректер
жинақтайды
-жазылып
алынады;
-графиктік мәтін
құрастырады;
-топ ішінде
талқылайды;
- өз тұжырымдарымен
бөліседі;
|
-Детальды ақпараттар
бойынша графиктік мәтін
құрастырады.
|
-детальды ақпараттарды
жинақтайды;
-графиктік мәтін
құрастырады.
|
|
Дескриптор
Білім
алушы
-мәтінді
тыңдайды;
-детальды ақпаратты
анықтайды.
-тест тапсырмасын
орындайды.
ҚБ. «Жапондық бағалау»
әдісі
Дескриптор
-деректер
жинақтайды
-жазылып
алынады;
-графиктік мәтін
құрастырады;+
-топ ішінде
талқылайды;
- өз тұжырымдарымен
бөліседі;
ҚБ. «Бесбармақ»
әдісі
Дескриптор
-детальды ақпараттар
бойынша графиктік мәтін
құрастырады.
ҚБ.«Смайлик»
әдісі
|
«Еліміздегі ең үздік көрікті
жерлер» (youTube)
А3 парағы, түрлі түсті
маркерлер
А3 парағы, түрлі түсті
маркерлер
|