қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан қалалары.
Грамматикалық тақырыбы етістіктің келер
шағы
Сабақтың мақсаты
: Оқушыларға қазақстанның қалалары туралы
мәлімет алу. етістіктің келер шағы туралы мәлімет
алу
Оқушылардың бәрі мынаны орындай алады: мәтінді оқиды,
аударады
Оқушылардың көбі мынаны
орындай алады: етістіктің шақтарын ажырата аалады,
жіктейді
Оқушылардың кейбіреулері
мынаны орындай алады: талдау жасайды, топпен жұмыс істей
алады
Түрі:
Жаңа сабақты
меңгерту.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, іздендіру, топпен
жұмыс
Көрнекілігі : интербелсенді тақта, оқулық, үлестірмелі
қағаздар, семантикалық карта
Пәнаралық
байланыс: әдебиет,
география
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
а) Оқушылармен
амандасу.
1 «Здравствуй, столица» деген әнді тындату.
мига шабуыл Бұл қандай ән болды? Қазакстан туралы және оның
калалары туралы болды. Казакстаннын
кандай калаларын билесіндер?
калалаларды атау. Кандай облыстар бар? облыстарды атау. балалар
сендер калай ойлайсындар сабактың такырыбы
кандай? Сабактың такырыбын ашу.
сабактын такырыбын тактага жазу. слайд ашылады
Сабактын
миндеттери : 1Оқушыларға қазақстанның қалалары туралы
мәлімет алу.
2.етістіктің келер шағы туралы мәлімет
алу
кластер бойынша сендер жұмыс
жасайсыңдар
м
қалалар
әдени жерлер атауы
б елгілі
тұлгалар
адамдар саны орналаскан
жері
жылы
Оқушыларды үш топқа
бөлу. окушыларга кала суреттері беріледі.
(астананың алматының петропавлдың) Топ атаулары
калалары
1-топ Астана
2-топ
Алматы
3-топ
Петропавл
окулыктарымды ашамыз. онда астана алматы деген мәлімет берілген 162
бет 2 тапсырма 8 минут
Проблемалык сұрақ тудыру:
Петропавл туралы мәлімет неге жоқ? ойластырып жауаптарын
айтқызу.
Окушылар кластерлерін бір
спикер шыгып қорғайды немесе топпен шығады
3
Балалар енді осы мітіннен
етістіктерді тауып қай шакта тұрганын айтып беріндерші. ( )осы
етістіктерді маган осы өткен шакта жазындар екі баганда, ал бір
бағанды бос қалтырыңдар.
фронталды сұрактар
қою
Зымыран
сұрақтар
1.Етістіктің шақтары дегеніміз
не?
2.Шақтың қандай түрлері
бар?
3.Осы шақ дегеніміз не? Түрлерін
атаңдар.
4.Нақ осы шақ қалай
жасалады?
5.Өткен шақтың қандай түрлері
бар? Қалай
жасалады?
Келер шақ
мағынасы мен жасалуына қарай үшке
бөлінеді:
Ауыспалы келер
шақ Ӏс-қимылдын алдағы уакытта анық іске асатынын білдіреді –а-е/-й
жұрнақтары Біз айтқанды орындаймыз.
Болжалды келер
шақ Ӏс-кимылдын келешекте іске асуына күмәндануды білдіреді.
есімшенін -ар/-ер/- р жүрнағы
Әуелі өзіміз
барармыз.
Мақсатты келер
шақ Ӏс-кимылдын мақсатын білдіреді есімшенің - мақ/-мек жүрнағы
Олар ауылға қайтпақ.
4 «Артық білім
кітапта» Оқулықпен жұмыс .
Ережелерді оқып шыгып айтып
беру
Оқып шығып, осы
шақ, келер шақ, өткен шақ мәніндегі етістіктерді теріп
жазыңдар Морфологиялық
талдау.
Оқырсың,
бармақ, келерсіңдер.
(әр топтан
бір оқушы тапсырманы тақтада орындайды, қалған оқушылар жіктейді,
сөйлем ойлап жазады.)
Оқырсың:
түбірі оқы, негізгі етістік, -р келер шақ есімше жұрнағы, - сың 2
жақ жіктік жалғауы
Бармақ:
түбірі бар, негізгі етістік, - мақ келер шақ есімше
жұрнағы.
5 Семантикалық
кестемен жұмыс
Етістік шақтары
Асан мен Үсен ескі жұртта қалды Үсен Асанды жұбатып
отыр
Балалар сабақ
оқып отыр Оқушылар кеше сабаққа
келмеді
Арай қалаға
бармақшы
Осы
шақ
Өткен
шақ
Келер
шақ ,
Сабакты бекиту.
Семантикалық кесте
Сөздер Осы шақ
өткен шақ Келер шақ
Жыртып жүр
+
Жазып отыр
+
Барар
+
Келмекші
+
Айтыппын
+
Оқыған едік
+
Келесіңдер
+
Барғанмын
+
Келіп отыр
+
Келіп кетпек
+
6 Рефлексия
глобуска смайликтерді жабыстырып, өз ойларын айтып
кету
7. Сабақты
қорытындылау
Білемін Білдім
Білгім келеді.
8.Үйге
тапсырма: 3
тапсырма 163 бет
9. Оқушылар
білімін бағалау. ( Оқушы белсенділігін, қызығушылығын ескере отырып
бағалаймын)