(Б,
К) Мұғалім оқушылармен
амандасады.
Содан кейін ол оқушыларға
келесі сұрақтарды талқылауды ұсынады: -
басқыншылық ойындарда ойын
кеңістігінде қандай бағдарлау дағдылары
қажет? - жылдамдық пен үйлесімдікті қалай дамытуға
болады?
Мұғалім оқушылармен бірлесіп
сабақ тақырыбын шығарады («Ойын кеңістікте түсінік және бағдарлау
дағдыларын оқыту.»).
Мұғалім оқу мақсаттары мен
жетістік критерийлерін оқушылардың өздері құрып, дайын нұсқамен
салыстыруларын ұсынады. Осыдан сабақтың жетістік критерийлері
шығарылады.
(Т,
Ж) Жетістік критерийлері мен оқу
мақсаттары құрылып болған соң, мұғалім оқушыларды 3 баладан
топтарға бөледі. Ноутбуктерді таратып, қажетті сілтемені ашуды
ұсынады.
Оқушылар сілтемені ашып ішіндегі ақпаратпен
танысады.
(Т,
Ф) Мұғалім сыныпты 4 топқа бөледі
де әр топқа тапсырмасы бар карточкаларды таратып береді. Оқушылар
тапсырманы орындай бастайды. Бормен еденде 10 төртбұрыштардан
тұратын сатыны сызады. Әуенге сәйкес олар кезекпен, сатының
басынан, 5-6 арнайы жаттығудан тұратын, үйлесімдікті дамытатын
арнайы жаттығулардың кешенін орындай бастайды.
Әр жаттығуды 5 реттен
қайталайды. Жаттығуларды орындаған соң сұрақтар қойып, талқылау
өткізіп, денсаулық және физикалық жай-күй не екенін түсінуіне ықпал
етіңіздер.
Тапсырманың
дескриптерлері:
- жылдамдық пен үйлесімдіктің
арнайы жаттығулар кешенін құрастырып көрсете
алады;
- жаттығуларды орындаған кезде аралық пен ара
қашықтықты сақтайды;
- жаттығуларды орындаған кезде
бірде бір төртбұрышты өткізбейді;
- жаттығуларды қатесіз
орындайды.
Формативтік бағалау:
Мұғалім «бағдаршам» әдісін
қолданады (әр түсті дөңгелек карточкалары): жасыл – тамаша, сары –
жақсы, қызыл – қанағаттанарлық.
Сұраңыз: Бұл жаттығулар қандай
физикалық қасиеттерді дамытады?
(Б, Ж,
Ф) «Қарғалар және торғайлар»
ойыны. Сынып екі командаға бөлінеді, бірі - "қарғалар", екіншісі -
"торғайлар". Командалар волейбол алаңының ортаңғы сызығына
арқаларымен бір-біріне тақалып жұптар құрады. Мұғалім бір
команданың атауын атайды, мысалы "қарғалар!". Осы белгі бойынша
"қарғалар" өз жағының волейбол алаңының бет сызығына карай
жүгіреді, ал "торғайлар" бұрыла отырып оларды ұстап алуға тырысады.
Ұсталған "қарғалар" қолдарын көтереді. Мұғалім ұсталған
"қарғаларды" санап алып жазып қояды. Мұғалім 8-10 рет кезекпен
командалардың атауларын атайды. Ойын барысында мұғалім команда
атауларын кезек бойынша емес, 2 немесе 3 рет қатарынан бірдей атай
алады. Сондықтан ойын алдында мүмкіндігінше оқушыларға ескерту
жасау керек. Ойын ережесі:
- қуушылар тек өз жұптасын
ұстайды; - ең көп қарсыластарын ұстаған команда жеңіске
жетеді.
Тапсырманың дескриптерлері:
- қауіпсіздік техникасын
сақтайды; - ойын кеңістігінде бағдар жасай
алады; - мұғалімнің командаларын мұқият тыңдайды; - қуушылар тек
қана өз жұптастарын ұстайды.
Формативтік бағалау:
Мұғалім оқушыларға бін бірі
бағалау әдісін қолдануға ұсынады («бас бармақ» әдісі): бас бармақ
жоғары – тамаша, бас бармақ – көлденең – жақсы, бас бармақ төмен –
қанағаттанарлық.
Сұраңыз: Бұл ойын қандай физикалық
қасиеттерді дамытады?
Рефлексия.
Сабақтың соңында оқушылар
стикерлерге жаңадан алған ақпаратты жазып өз пікірлерін білдіріп
мүғалімге тапсырады.
Үй
жұмысы: Ғаламтор арқылы үйлесімдікті
дамытатын арнайы жаттығулардың жиынтықтарын көріп талқылау.
Үйлесімдікті дамытатын арнайы жаттығулардың кешенін
құрастыру.
|