Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Қазақтың ұлттық ойыны "Бес асық" 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
Дайындық бөлімі |
1.Оқушыларды қатарға отырғызу. Сәлемдесу. 2. Қолға жаттығулар жасау: - саусақтарды біріктіріп алға,ішке қарай айландырып жаттығулар жасау. - қолды біріктіре толқындата жасалынатын жаттығулар. - қолдың буындарына жасалынатын жаттығулар. 3.Асықпен жаттығулар жасау. Оқушылар жартылай шеңбер құрып отырады. Мұғалім қарапайым қол қозғалыстарын баяу орындайды. Ойын барысындағы күтілетін қүрделі жаттығуларды, ханды лақтырмай, жаттығуларды жасау. - «Хан» асықты көздеп лақтыру жаттығулары. - алақан, төртбұрыш, алмастыру, сарт-сұрт,ұпай алу ойынын икемділікпен шеберлікпен ойнау жаттығулары
|
- Оқушылардың киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. - оқушылардың қатарда, ара қашықтық сақтап отыруын қадағалау. - жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. Асықпен жаттығу жасау кезінде ,қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|
Негізгі бөлім |
Оқушылар жартылай шеңбер жасау арқылы отырып ,әр оқушы 1 минуттан ойнап,үш деңгейде (1деңгейдегі шебер, 2 деңгейде орта, 3 деңгейде үйренуші ) ойыншылар іріктеліп үш топқа бөлініп ойын көрсетеді. Шебер ойыншылар. Уақытқа,ойынды тоқтатпай ойнап, өз шеберліктерін көрсетеді. Орташа ойнайтын , (яғни күрделі жаттығуларды бірнеше қайтара ойнайтын) оқушылар , бірін бірі бағалау арқылы ойынды жүргізеді. Үйренуші ойыншылар Шебер ойыншылар, үйренуші оқушыларға өздеріне қиындық туғызатын жаттығуларды үйрету арқылы қалай қиындықты жеңу керектігін көрсетті. Саралау: 1. Қарапайым қозғалыстарды барынша күрделі қозғалыспен ауыстыруға, қол мен дене қозғалыстарын асимметриялық қозғалыстарды қосуға (оң қол жоғары, сол қол аяқ үстінде) және т.б. болады. 2. Шебер ойыншы , үйренуші оқушыларға ойынның икемділігін,көздеп лақтыру,қай ойында шапшаң қозғалыста ойнау керек екенін көрсетуі бойынша айтылады |
Ойын кезінде оны барлық балалардың бірдей жақсы орындауы міндетті ме деп сұраңыз. Балалар қозғалысты жүргізушінің көрсетуі бойынша, жаңылыстырушы командаларға назар аудармай орындауы тиіс. |
1. Шебер ойыншылар
2.Орта деңгейде ойнайтын ойыншылар
3.Үйренуші ойыншылар
|
«Бес асық» ойынын ойнаңыз. Ойынның балама жолдарын талқылаңыз. |
Оқушылардың өзін өздері бағалауы. |
||
Дескриптор - ойынның ережесін сақтайды; - ойын кезінде тактика мен стратегияны қолданады; - ойын кезінде қарсыласының қабілетін ескереді; - ойынның балама жолдарын талқылайды; - балама шешім қабылдайды. |
|||
|
|||
Қорытынды бөлімі |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар ойында бір-бірін бағалайды және нәтижесін мұғалімге баяндайды. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. «Қолмен белгі беру» |
Тапсырмаларды орындау кезінде асықтарға көңіл бөлу. Қолға жасалынатын жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 7 минут, негізгі бөлім 30 минут, қортынды 3 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
Жалпы баға Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici ? Оқушылар бір біріне көмек беру арқылы, қиындықтан шыға алады._ Бірін бірі бағалау арқылы өз деңгейлерін біле алады. Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? Бес асық ойынын бейне сабақтан көріп, үйде қайталау арқылы. Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт? Ханды көздеп лақтыруды, асықпай ойнап икемділікке көбірек көңіл бөлуді. |