Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымдарының атауы |
Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының «Арқалық қаласы білім бөлімінің Ы.Алтынсарин атындағы гимназиясы» КММ |
Педагогтің аты-жөні |
Гиссинова А.Ш. |
Пәні |
Қазақ әдебиеті |
Бөлім: |
Көнеден жеткен жәдігерлер |
Тақырып: |
Қазтуған жырау "Қазтуғанның қонысымен қоштасуы" |
Сынып: |
7 «А» сыныбы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау; |
Сабақтың мақсаты |
Толғаудағы кейіпкер бейнесін ашуда шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдап, үзіндіні жатқа айтады |
Бағалау критерийі |
Негізгі кейіпкер бейнесін ашады Үзіндіні жаттайды. Көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай алады. |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Мені таңғалдыр...» тренингіне қатысады. Шарты: Шеңбер болып тұрады, әр оқушы өзі туралы таңқалдыратын мәлімет айтады, не тосын сырымен бөліседі т.т.)
Топқа бөлу. Оқушыларды «Wordwall» бағдарламасы арқылы 3 топқа бөледі. Үй тапсырмасын сұрау. «Иә, жоқ» ойыны «Wordwall» бағдарламасы арқылы берілген сұрақтарға «иә» немесе «жоқ» деп жауап беріңіз. Қызығушылықты ояту. «Кімнің портреті?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжаңыз. Мақсаты: Оқушылардың жылдам ойлау дағдысы, зейіні және тіпті есте сақтаудың дамуын қалыптастыру. https://learningapps.org/watch?v=ptt2fc0b322 (Жауабы) Қазтуған Сабақтың тақырыбын жазады, сабақ мақсаты мен бағалау критерийімен танысады. |
Берілген тренинг шарты бойынша өзі туралы таңқалдыратын мәлімет айтады, не тосын сырымен бөліседі. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Оқушылар берілген сұрақтарға «иә, жоқ» деп жауап береді. Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді, өткен сабақты есіне түсіріп, алдағы оқуды пысықтайды. Сұрақтарға жауап беріп пазлды құрастыру арқылы кімнің портреті екенін, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын болжайды.
|
Портретті табуда сұрақтарға дұрыс жауап берген оқушыларды «Бас бармақ» әдісімен бағаланады. |
Глоссарий: Жыр-бірнеше оқиға тізбектелетін жыр жолдары, поэзиялық шығармалардың жалпы атауы Жыршы-жырды орындаушы, жырды айтушы, таратушы. Толғау-музыкалық аспаптың сүймелдуімен орындалатын жанр. https://learningapps.org/watch?v=ptt2fc0b322
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Жеке жұмыс 1-тапсырма Жырды түсініп оқы. Сұрақтарға жауап бер.
А) Қазтуғанның жаңа жерге қоныстанғаны В) Қазтуғанның елімен қимай-қимай қоштасқаны С) Қазтуған елінен қудалануы D) Қазтуғанның Ноғайлыға қосылуы
А) Кәпірлер В) Қалмақтар С) Қарғабойлы Қазтуған D) Ноғайлылар
А) Қазтуған өз ұрпағының кәпірлер мен қалмақтарға құл болады деп уайымдады. В) Қазтуған өз ұрпақтарына білім керегі жоқ деп уайымдады С) Қазтуған өз ұрпақтарына мұра қалдыра алмаймын деп уайымдады D) Қазтуған өз ұрпағының білімсіз болады деп уайымдады
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
жолдардан 2-3 мысал жазыңыз. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________ Дескриптор:
Топтық жұмыс. 2-тапсырма: 1-топ: «Перфокарта» әдісі арқылы жырдағы көркемдегіш құралдарды табыңыз
Дескриптор:
2-топ. «Кесте толтыру» әдісі арқылы жырдағы риторикалық сұрақтардың мағынасын ашыңыз.
Дескриптор:
3-топ. «Концептуалдық кесте» әдісі арқылы автордың көркемдегіш құралдарын қолдану мақсатын анықтаңыз
Дескриптор:
|
Жырды түсініп оқиды. Жабық және ашық сұрақтарға жауап береді.
Әрбір топ өзіне берілген тапсырманы орындайды.
1-топ: «Перфокарта» әдісі арқылы жырдағы көркемдегіш құралдарды табады
2-топ. Жырдағы риторикалық сұрақтардың мағынасын ашады
3-топ. Автордың көркемдегіш құралдарын қолдану мақсатын анықтайды |
Бағалау парағы Оқушының аты-жөні: ____________
Берілген бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау. Дескрипторға сәйкес топтық бағалау. «Галереяны шарлау»
тәсілі бойынша топтарға барып оның төмен Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |