Материалдар / Ашық сабақ: "Қолайсыз атмосфералық құбылыстар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Қолайсыз атмосфералық құбылыстар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолайсыз атмосфералық құбылыстар туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
642
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:

Тәрбие қайнар бұлағы

Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы тірек

мектебі (ресурстық орталық)

Күні: 16.11.2017


Мұғалімнің аты-жөні: Копбосынова Ж.

Сынып:5 «ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесі

Оқу мақсаттары

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әректі арқылы образын ашу.

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әректі арқылы образын ашады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер образын талдайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлер образына қатысты өз көзқарасын білдіріп өмірмен байланыстырады.

Бағалау критерилері


Көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін ашады.

Іс-әрекеті арқылы образын талдайды.

Тілдік мақсат


Пәнге қатысты терминдер

Фабрика, франк, приказичик, купец

Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған тіркестер

Талқылауға арналған сұрақтар

-Еңбек етуге ерінген адам қандай болады?

-Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай түсінесіңдер?

Құндылықтарға баулу



Оқушылардың патриоттық сезімін оятып, адамгершілікке, мейірімділікке, еңбекқор болуға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Тіл, тарих;


Алдыңғы оқу

Ы.Алтынсаринның өмірбаянымен

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

3 минут




5 минут


I.Ұйымдастыру кезеңі:

Cәлемдесу. Оқушыларды мозайка арқылы топқа бөлу.

Рисунок 4 Рисунок 6 Рисунок 5


Ой шақыру. Топтық жұмыс.

Прямая со стрелкой 4

Прямая со стрелкой 3

Овал 1

Еңбек


Прямая со стрелкой 1


Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 5

Прямая со стрелкой 6



Талқылау. Топтар ортаға шығып, жұмыстарын қорғайды.

-Еңбек дегеніміз не?

-Еңбек етуге ерінген адам қандай болады?

-Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай түсінесіңдер?



АКТ



Мәтін жазылған парақ

Топқа бөлінетін суреттер







Ортасы


6 минут














3 минут

















5 минут
















5 минут





















5 минут













1 тапсырма. Ашық тестсұрақтарына жауапбереді.

1.Ы.Алтынсаринның өмір сүрген жылдары__________________________

2.Ы.Алтынсаринның туған жері___________________________________



3.. Алтынсаринның Орынборда қазақ балаларына арналған жеті жылдық мектепке барған жылы___1850ж_________

4.1864 жылы болған ұлы оқиға- _қазақ балалары үшін мектеп ашты_________________________________

5. Торғайда қазақ мектебінде орыс тілі мұғалімі болып қай жылы қызмет атқарды? --------- 1860 ж.

6. Өзге елдердің мәдениетін үлгі ету мақсатында жазылған шығармасы.

2 тапсырма. ТЖ.

Әңгіме кейіпкерлерін топтастырыңдар.



Кейіпкерлер

әлемі












Дескриптор:

-топтастырады.


3 тапсырма. ТЖ.

"Венн диаграмма" әдісі бойынша салыстырады.


Еңбекқор


Ба Жалқау


ортақ қасиеттері













Дескриптор:

  • Салыстырады.


4 тапсырма.Мәтіннен кейіпкерлер іс-әрекетін табыңдар.

Объект 1


Дескриптор:

-іс-әрекетін табады.


5 тапсырма. ТЖ. Әңгіме кейіпкерлерінің портретін сипаттап жазыңыз. Кейіпкелер әрекетіне дәлелдер келтіріңіз.Әрекеті негізінде образын ашыңыз.




Кейіпкерлер

Портреті

Әңгімедегі ең маңызды іс- әрекеті

Образы











Дескриптор:

-образын ашады.

6 тапсырмаӘңгімедегі кейіпкерлердің іс-әрекетін талдаңыз. Өз пікіріңізді білдіре отырып, кейіпкердің іс-әректін шынайы өмірмен байланыстырыңыз.

Кейіпкер



Іс-әрекеті



Пікірі






Өмірмен байланысты






Дескриптор: кейіпкердің іс-әректін шынайы өмірмен байланыстырады.

Шығармашылық жұмыс. Көркем шығармадан алған әсерлері туралы авторға хат жазу



Тапсырма жазылған парақтар

Кейіпкерлер суреті

Сілтемелер

Соңы



6 минут





Рисунок 7

АКТ

Кері байланыс парақтары

Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?

АКТ-мен байланыс




Барынша қолдау








Орташа қолдау











Қолдау аз







Мәтіннен кейіпкерлер іс-әрекетін сәйкестендір.

Объект 2




Мәтіннен кейіпкерлер іс-әрекетін жаз.

Объект 3

Мәтіннен кейіпкер іс-әрекетін табыңдар.









Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?




Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Сабақтың мақсатына жеттім деп ойлаймын.

  2. Бүгінгі сабақтан оқушылар еңбекқор және жалқау адамдарды ажырата алды.

  3. Саралау тапсырмасы жақсы іске асты

  4. Уақытты тиімді пайдаландым






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!