Сабақтың тақырыбы: Құдайы
қонақ
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларды мәтін мазмұнымен
таныстыру. Мәтңн идеясын ұғынуға ықпал ету
Оқушылардың жеке тұлға
ретінде өзіндік пікірін айта білуге, көркем сөйлеу тілін , ой
өрісін дамыту.
Салт дәстүрді сақтауға ,
үлкенді құрметтеуге, оның қадірін білуге
тәрбиелеу.
Сабақтың
көрнекілігі: Жазушының суреті,
суреттер
Сабақтың түрі
: жаңа сабақ
Сабақтың
әдісі: Ребус. Бес жолды
өлең
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі:
Өткен сабақты пысықтау:
Жаңа
сабақ:
Қорытындылау:
Бағалау:
Үйге
тапсырма:
Психологиялық
тренинг:
Біз ерекше
баламыз
Қонақтарды
көргенде,
Сәлеметсіздер
ме-!-деп
Сәлемдесіп
аламыз.
.Сондықтан сабағымыз сәтті
өтсін деп тілейік.
Ендеше бүгінгі сабақта
көңіл-күйлерің қандай?
Бұлттар арқылы өз ойларымен
бөлісу.
Үй
тапсырмасы:
Қорапша әдісі бойынша үй
тапсырмасын сұрау
-Айтылған оқиға Қазақстанның
қай аймағында болған?
- Мәтіндегі ең өкінішті
сәті?
-Қарт диқан неге
кейіді?
-Қарт диқанның арманын кім
орындады?
-Мәтінді қай шығармамен
байланыстыруға болады? Неге?
-Аграном қандай мамандық
иесі?
-Күрішті өлке деп қай елді
атауға болады екен?
-Кетпенді неге ешкім алғысы
келмеді?
-Адамдар неге
өкінді?
-Ыбырайдың арманын кім
орындады?
-Мәтінді қай шығармамен
байланыстыруға болады? Неге?
Оқушылардың жауаптары
тыңдалады
Жаңа
сабақ
Ребус
шешу
Демек балалар ребустан қандай
сөз шықты қонақ
Олай болса бүгінгі өтетін
сабағымыздың тақырыбы Құдайы қонақ деп
аталады.
Құдайы қонақ туралы авторымыз
не жазыпты. Алдымен біз автормен танысып алайық сосын мәтінмен
танысамыз
Нысаналин Аян 1942 жылы 1
наурызда Оңтүстік Қазақстан облысы Бәйдібек ауданы Жетімтау
ауылында дүниеге келген
Балалар сендердің үйлеріңе де
қонақтар келіп тұрады ма?
Олай болса қонақ дегенде
сендерге қандай ой келеді?
Топтастастыру
құру
Көңіл күй. Сыйлықтар. Тәтті
тағамдар. Тазалық.
Ал қандай қонақ түрлерін
білесіңдер?
1.Арнайы қонақ Арнап дайындалып шақыртумен
келген қонақ
2.Құдайы қонақ Аяқ астынан келіп қалған
қонақ
3.Қыдырма қонақ Үйге келген қонақпен еріп
жүретін қонақ
4.Қылқыма қонақ Келген қонақпен еріп келетін
қонақ
5.Құтты қонақ Арнайы шақыртумен келетін
қадірлі қонақ
Олай болса осы қонақ
түрлерімен бізде топқа бөлініп
алайық
Құдайы
қонақ
Арнайы
қонақ
Сергіту
сәті
«Қонақ келсе, ер
жігіт құт келеді» дейді Махмуд
Қашқари
Мәтінде кім қонақ болып
келеді екен ?
Олай болса оқулықпен
жұмыс жасаймыз
Мәтінді екі бөлікке
бөліп оқу мазмұнын айту .
Оқушылар бір-біріне
сұрақтар қояды
Оқушылардың жауаптары
тыңдалады
Топпен
жұмыс
1-тапсырма
1-топ
Құдайы қонақты көрген
сәттен бастап баланы қандай сезім
биледі?
2-топ
Асылмұраттың өмір жолына
болашағына құдайы қонақтың келуі қалай әсер
етті?
2-тапсырма
Балалар
сендер қонақ туралы мақал-
мәтелдер білесіңдерме?
1-топ
-Жаман үйдің қонағы
билейді
-Қонақ асына
емес
Қас қабағына
риза
-Қонақ бір күн қонса
құт,
Екі күн қонса
жұт
2-топ
-Қонақтан аяғаның шайтанға
бұйырар
-Қонақ аз отырып, көп
сынайды
-Қонақ қонса ет
пісер,
Ет піспесе бет
пісер
-Қонақ алдымен қабағыңа
қарайды
Содан кейін табағыңа
қарайды
Балалар олай болса мына
мақалдың мағынасын ашып
беріңдер.
3-тапсырма
Ал балалар енді қонақ
туралы ырым сөздер
білесіңдерме?
1-топ
Қыдырып қонаққа келген жас
баланы үйден бос шығармайды неге? өйткені шаңырақтан бақ, төрден
бақыт,дәннен ырыс кетеді
2-топ
Қонақ келгенде есікті үй
иесінің өзі ашады. Ал қонақ шығарда есікті үй иесі ашпайды,
қонақтың өзі ашып шығады. Неге?
Өйткені қонақ келгенде құт
бірге кіреді ,ал кетерде үй иесі есік ашып берсе құт та әлгі
кісімен бірге кетеді деп ырымдаған
4-тапсырма
1-топ
Қонақ сөзіне бес жолды өлең
жаз
2-топ
Қажымұқанға сипаттама
бер
Оқушылардың жауабы
тыңдалады
Қорытындылау:
Мәтін не
жайлы?
Үйге тапсырма: Мәтіннің мазмұнын айту
Бағалау
Кері байланыс:
Бағдаршам (тақтаға
іледі)
Жасыл
түсі
– білдім,
үйрендім
Сары
түсі
– қиындықтар кездеседі,
бірақ
жеңе
білдім
Қызыл түсі – түсінбедім, үйренбедім