Пәннің аты:
дүниетану
|
Уақыты:13.02.2018
|
Кабинет:11
|
Мұғалім: Тукенова
А.К.
|
Сабақтың
атауы
|
Құм,саз,тұз.
|
Мақсаты
Күтілетін
нәтиже
|
Кенге жатпайтын пайдалы
қазбалар:құм,саз,тұзды
ажырату.
Құм,саз,тұздың қасиеттерін
атайды,түрлерін ажыратады,түзілу жолдарын айтады.Пайдалы қазбаларды
зерттейді.Қолдану аясын көрсете
алады.
АКТ,Дұрыс –қате
тұжырымдамасы,тәжірибелік жұмыс,Кір жаятын жіп,Аялдама
стратегиясы.Гранит,әктас,мәрмәр.Құм,саз,тұз
материалдары.
Презентация,видео,тәжірибеге
қажетті заттар
|
|
Сабақта қолданылатын
әдіс-тәсілдер:
|
Сабақтың
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
ресурстар
|
Психологиялық
ахуал
1
мин
|
Ширату
жаттығуы:
-Салем
досым!(амандасады)
Сен
қалайсың?(иықтарынан
қағады)
Қайда
болдың?(құлақтарынан
тартады)
Мен сені
сағындым!(қолдарын жүректеріне
қояды)
Сенің болғаның қандай
жақсы (қолдарын
жаяды)
Өте қатты қуанып
тұрмын!(бірін-бірі құшақтайды,үш
тілділік)
|
Оқушылар шеңберде
жиналып,мұғаліммен бірге бір бірімен үш тілде
амандасады.
|
Үш
тілділік
|
Үй
жұмысы
5
мин
|
Гранит.Әктас.
Мәрмәр.Сұрақ-жауап.
|
Ыстық орындыққа отырып
оқиды,сұрақтарға жауап береді
Бірін бірі
бағалайды
|
Ыстық
орындық,гранит,мәрмәр,әктас
|
Қызығушылықты
ояту
5
мин
|
3жұпқа «Сөзжұмбақ шешу»
тапсырылады.
Жауаптары: Құм.Саз.Тұз
салынған ыдыстар ұсынылады,оқушылар қайсысы қай зат екенін
ажыратып,атауын іледі.
Құм-песок-sand/сәнд
/ Саз-глина-глей
Тұз-соль- salt
/солт/
Үш тілде
айтқызу.
Ендеше бүгінгі жаңа
тақырыбымыз Құм,саз,тұз
Бүгінгі сабақта не білгіміз
келеді? БББкестесі жазу
|
Жаңа сабаққа деген
қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен
кіріседі.
Сөзжұмбақты кір жаятын жіпке
іліп,өз материалдарын
табады.
Сөзжұмбақты кір жаятын жіпке
іледі.
Үш тілде
айтады,
БББкестесін
толтырады.
|
Сөзжұмбақ, кір жаятын
жіп,Құм.Саз.Тұз салынған ыдыстар,атаулары жазылған нұсқаулар,үш
тілде
БББ
кестесі
|
Мағынаны
тану
5
мин
|
Бүгін біз сабақта жас ғалымдар
ретінде жұмыс жасайтын боламыз..Әр жұп оқулықтан өзіне берілген бөлімді
оқып,сол бойынша сараптама жасап,түйін
шығарасыңдар.
Топ ережесін еске
түсірейік.
1-жұп Құмды
оқиды
2-жұп
Саз
3-жұп
Тұз
Кестені толтырғанда
қасиетін,түсін,қайда пайдаланатынын көрсету керексіңдер.Тақта
алдына шығып оқып береді.
|
Топпен жұмыс ережесін еске
түсіреді
Оқулықтан әр жұп өз бөлімін
оқып,кестені толтырады
Қорғайды
|
ереже
Кесте
|
Сегіту
сәті
1
мин
|
Шахтер келді
шахтаға
Көмір қазып
халқына
Дайын болған
көмірді
Ұсынады
халқына.
|
Интербелсенді тақтадан
оқып,қимылдар жасайды
Жұптар ауысып топ
құрады
|
Ой сергітеді,
шаршағандары
басылады
|
Зерттеу
жұмысы
15
мин
|
Өзімізді ғылыми зертханада
жұмыс істейтін адамдай сезінейік.Әр топ өзіне берілген табиғи
материалмен тәжірибе
жүргізеді.
1топ
Құм
2 топ
Саз
3-Тұзбен(өзім
көрсетемін)
1-
тәжірибе
табиғи материалды анықтап
қарап,бастапқы түсін ,неден тұратынын анықтау,кестеге
түсіру.
2-тәжірибе.
Алдарындағы ыдыстағы затқа
(құм,саз,тұзға)су құяды да,мұқият араластырады.Не байқадың? Зерттеп
жаз.
3-тәжірибе.
Су өткізгіштік қасиетін
зерттеу.
Бос стаканға үстіне сетка
воронка ұстап тұрып зерттеу материалын саламыз.Үстінен су
құяды,астына бос стакан
қойылады.
-Қай ыдысқа су тамшылары тез
ағады.
-Қай ыдысқа су тез
жиналады
-Не байқадың?Қорытындылап
жаз.
3.Тұзбен осы тәжірибені жасап
көрсетемін.
|
Оқушылар топпен
отырады
Тәжірибені
орындайды
Зерттеп,кестеге
жазады
Оқушылар тәжірибеге қарап
отырып 1-тұздың бастапқы қалпын,2-су құйып араластырғандағы
өзгерісін бақылап кестеге қорытындысын
жазады
|
Құм
Саз
Тұз стакандар,су,сетка,
кесте
|
АКТ
2
мин
|
Слайдтан пайдалы қазбаларды
өндіру жолдарын көру.
|
Слайдты
тамашалайды
|
Слайд
4-10
|
Ой
толғаныс
2
мин
|
Аялдама стратегиясы : Есте
сақта!
-
Пайдалы қазбалар-жер
қойнауынан немесе жер бетінен қазып алынатын тау жыныстары.Бұл
табиғат байлықтары адамның қажетіне жаратылады.Пайдалы қазбаларды
сақтау қажет! Пайдалы қазбалардың қоры
шексіз емес.
-
Оны қорғауға өз үлесіңді
қос.
|
Оқушылар
оқиды
|
Слайд11
|
Үйге
тапсырма
1
мин
|
68-71 бет
мазмұндау
Ребус құрастырып келу,Тұз
туралы тиым сөздер жазып
келу.
|
Күнделіктеріне жазып
алады
|
|
Бағалау
1
мин
|
Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау
|
|
|
Кері
байланыс
2мин
|
БББ кестесін
толтырады
|
Білдім бөлімін оқып
береді.
Бас бармақ арқылы сабақты
бағалайды.
|
Бас
бармақ
|