Сабақ
мақсаты
|
*Х ғасыр-ХІІІ
ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп,
олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтайды;
*Қыпшақтардың
Еуразия тарихындағы орнын
анықтайды.
Барлық оқушылар
орындайды: Х ғасыр-ХІІІ ғасырдың
басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп анықтайды.
Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды; Қыпшақтардың
Еуразия тарихындағы орнын анықтайды.
(білу,
түсіну)
Оқушылардың басым
бөлігі:Қыпшақ хандығының құрылуын
талдайды. Қыпшақтардың Еуразия тарихында
алатын орны және кешенді тас мүсінөнерінің
негізгі айырмашылығын сипаттайды(талдау,
қолдану)
Кейбір
оқушылар:Қыпшақтардың өзге
мемлекеттермен (Оғыз мемлекеті, Хорезмшахтар мемлекеті, орыс
князьдіктерімен) өзара қарым-қатынасын зерттейді, баға
береді. (қолдану,
бағалау)
|
Сабақтың
басы
|
1. Сәлемдесу,
түгелдеу (сабаққа психологиялық
көңіл-күй)
2.Үй жұмысын тексеру
(барлық оқушылар шеңбер бойына тұрады ,білім алушыларға интервью
әдісімен сұрақтар қоямын)
Оқушыларды (қызыл,
жасыл, сары түсті) кәмпиттермен 3 топқа бөліп
аламын.
Оқушылармен бірлесіп
сабақтың/оқу мақсатын
анықтаймын.
|
Амандасады.
Үй тапсырмасына
жауап береді.
Топқа бөлінеді. Жаңа тықырыпты
жазып, мақсатымен танысады.
|
Тамаша!
Жарайсың!
Керемет!
|
Интерактв тік
тақта,
флипчарт,
таблица
|
Сабақтың
ортасы
Хорезмшахтар
|
Барлық оқушылар
орындайды: «Көршіңе әңімелеп бер» әдісі арқылы топта
оқып,талқылайды.
1-тапсырма:
1-топ: Х ғ -ХІІІ ғасырдың басындағы
мемлекетдің даму ерекшелігін кластерге
салып,анықтаңдар.
2-топ:. Мемлекеттердің ұқсастықтары
мен айырмашылықтарын «ВЕН диараммасымен
анықтаңдар
Оғыздар
Қыпшақта р
3
-топ:Қыншақтардың Еуразия
тарихындағы орнын анықтаңдар;«Кластер»
әдісімен білім алушылар
топтастырады.
Неліктен қыпшақтардың ықпалы күшті
болды?
Оқушылардың басым бөлігі
орындайды:«Суреттер cөйлейді» әдісі
бойынша жұп болып
талқылайды
2-тапсырма:Қыпшақ хандығының құрылуын,
қыпшақтардың Еуразия тарихында алатын орнын
сипаттаңдар.
Суретке қарап,
қыпшақтардың кешенді тас мүсін өнері туралы не білетініңді
жаз.
●
Қыпшақ мәдениетінің
қандайаспектілері оларды қуатты етті және қыпшақтардың күшті болу
себептерін түсіндір.
Кейбір оқушылар орындайды:
Картамен жұмыс жасай отырып, постерге
түсіреді.
3-тапсырма: Картамен жұмыс жасай отырып,
қыпшақтардың өзге мемлекеттермен қарым-қатынасын
зерттейді.
Орыс князьдіктерімен
------------
Хорезмшахтар
мемлекетімен -------------
Оғыз мемлекетімен
-----------
ЕБҚО
тапсырмасы:
Тақырып соңындағы ашық және
жабық тест тапсырмасын
орында.
|
Дескриптор:
-Х-ХІІІ ғасырдың басынағы
мемлекеттердің даму ерекшелігін постерге түсіріпанықтайды, сынып
алдында қорғайды.
-Мемлекеттердің
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «ВЕНН диараммасы» мен
анықтайды;
-Қыпшақтардың
Еуразия тарихындағы орнын постерге «Кластер» әдісімен топтастырып,
сынып алдында қорғайды.
Дескриптор:
- Қыпшақ хандығының құрылуын
және Еуразия тарихында алатын орнын
сипаттайды;
- Суреттерде көрсетілген
қыпшақтардың кешенді тас мүсінінің негізгі айырмашылығына сипаттама
береді;
- Қыпшақ мәдениеті
және қыпшақ тілінің құдіреттілігін
анықтайды;
-Өзара топтық
бағалау жүреді.
Дескриптор:
-Қыпшақтардың орыс
князьдіктерімен қарым-қатынасын
зертейді;
- Қыпшақтардың
Хорезмшахтар мемлекетімен қарым-қатынасын
түсіндіреді;
- Қыпшақтардың Оғыз
мемлекетімен қарым қатынасын
талқылайды;
-постермен жұмыс
жасап, сынып алдында өз пікірлерімен
бөліседі.
Дескриптор:
*Ашық тест тапсырмасын
орындайды.
*Жабық тест тапсырмасын
орындайды.
|
Мадақтау
1-4 балл
аралығы
Мадақтау
1-4 балл
аралығы
Мадақтау
1-2 балл
аралығы
Мадақтау
5,6,7 балл
аралығы
|
Оқулық,
үлестірме
материалдар, жетондар, постер қағаздары, маркерлер, магниттер,
тақта, бор, суреттер
|
Сабақ
соңы
|
Кері байланыс.
«Борт журналын»
толтырту.
Білемін
|
Жаңадан
үйренгенім
|
Тың
ақпараттар
|
Болжамдар
|
|
|
|
|
Үйге: тақырыптық
тест жаттау
Бағалау: 10 балдық
жүйемен
|
Сабақ бойынша
түсінгеніне «Борт» журналы арқылы рефлексия
жазады.
Үйге тапсырма
алады.
Критерий бойынша
жинаған балын ұстазына
хабарлайды.
|
Тамаша!
Жарайсың!
Керемет!
|
Бағалау парақтары,
кері байланыс парақтары
|