
Сегизбаева №462728 Айгуль Даулетовна
12,5 жыл тәжірибем бар. Шебермін. Ғылыми жоба, дарынды балалармен және үлгерімі төмен оқушылар бойынша зерттеу жүргізудемін



Барлығы: 32 материал
-"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының тарихи негіздерін анықтайды.
Барлық оқушылар орындайды: "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының маңызын, тарихи негіздерін анықтайды; Оқулықтағы 73 беттегі 7 құндылықтарды анықтайды; (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: Ұлттық идея төңірегіндегі қызу пікірталастарға көрнекті ғалымдар қоғам және мемелекет қайраткерлері: Ә.Кекілбаев, М.Жолдасбеков, А.Сейдімбек, С.Қасқабасов, М.Әшімбаев, Ә.Нысанбаев пікірлеріне сипаттама береді, талдайды (қолдану, талдау)
Кейбір оқушылар орындайды:ҚР Тұңғыш Президенті –Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың ұсыныстарына сипаттама беріп, баға береді; Қосымша деректерді пайдалана отырып, Орталық Азияның басқа мемлекеттерінде қандай жалпыұлттық идея бар екенін анықтап, салыстырады (қолдану, бағалау)
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
11 сынып
Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытынды жасайды;
-Бейбіт және соғыс кезеңіндегі Ф.Рузвельттің ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктерін анықтайды.
Барлық оқушылар орындайды:Франклин Делано Рузвельттің билікке келу жолын әңгімелейді; «Жаңа бағыт» саясатын талқылайды; АҚШ президентінің бейбіт және соғыс кезеңіндегі саясатын анықтайды;(білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды:Ішкі және сыртқы саясатының ерекшелігін ажыратады,
сипаттама береді(қолдану, талдау)
Кейбір оқушылар орындайды:Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытынды жасайды. (жинақтау, бағалау)
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
11 сынып
Тарихи деректердің негізінде антикалық дәуірден ортағасырларға өту заңдылығын тұжырымдайды.
Барлық оқушылар:Ғұн билеушісі Мөденің кім екенін, ғұндардың жаулап алу жорықтарының себептерін, варварлық тайпалардың батысқа қоныс аударуына себеп болған факторларды анықтайды;(білу, түсіну)
Басым бөлігі:Ғұн державасының ыдырауын, ғұндардың батысқа жасаған жаулау жорықтарын сипаттайды, талдап, жіктейді;(талдау, қолдану)
Кейбір оқушылар:«Халықтардың ұлы қоныс аударуының» себептерін нақты деректермен дәлелдеп, қорытындылайды.(бағалау)
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
Қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтайды.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
7 сынып
• Құқықтық жағдаят мысалында мәміле ұғымын және оның түрлерін түсіндіреді.
Барлық оқушылар орындайды: Мәміле дегеннің не екенін біледі; Мәміле мен келісімшарт ұғымдарының аражігін ажыратады; Мәміленің белгілерін анықтайды; Мәміленің нысанын анықтайды (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: Мәміленің жарамсыздық жағдайларына сипаттама береді;Мәмілелердің заңдық тұрғыдан ешбір мәні жоқ, даулы немесе даулы емес екендігін ажыратады (қолдану, талдау)
Кейбір оқушылар орындайды: Мәміле нысанын сақтамаудың салдарына сипаттама береді, ажыратады. Құқықтар мен міндеттемелердің тоқтатылу мен туындау сәті бойынша үш шартын анықтап,талдайды (қолдану, талдау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
10 сынып
-Мұрагерлік құқықтың құқықтық реттелу ұғымы мен нысанын түсіндіреді;
-Заң және өсиет бойынша мұрагерлікке ие болуды ажыратады.
Барлық оқушылар орындайды: Мұрагерлік құқық туралы анықтайды; Мұрагерлік құқық қатынастарының субъектілерін анықтайды; Мұраның ашылуын анықтайды; Өсиет бойынша мұрагерлікті анықтайды; (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: Мұрагерлік құқықтың құқықтық реттелу ұғымы мен нысанын түсіндіреді (қолдану, талдау)
Кейбір оқушылар орындайды: Заң және өсиет бойынша мұрагерлікке ие болуды ажыратады. Оқулықтағы 47-сызбаны талдайды. (қолдану, талдау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
11 сынып
Балаларға зорлық- зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетінін соққы екенін түсіндіру және зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін айту
Басқа
Семинарлар
4 сынып
• Құқықтық жағдаят мысалында мәміле ұғымын және оның түрлерін түсіндіреді.
Барлық оқушылар орындайды: Мәміле дегеннің не екенін біледі; Мәміле мен келісімшарт ұғымдарының аражігін ажыратады; Мәміленің белгілерін анықтайды; Мәміленің нысанын анықтайды (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: Мәміленің жарамсыздық жағдайларына сипаттама береді;Мәмілелердің заңдық тұрғыдан ешбір мәні жоқ, даулы немесе даулы емес екендігін ажыратады (қолдану, талдау)
Кейбір оқушылар орындайды: Мәміле нысанын сақтамаудың салдарына сипаттама береді, ажыратады. Құқықтар мен міндеттемелердің тоқтатылу мен туындау сәті бойынша үш шартын анықтап,талдайды (қолдану, талдау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
10 сынып
• Картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсетеді;
• Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттайды;
- кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысалында анықтайды
Барлық оқушылар орындайды: «қылмыс және «қылмыстық теріс қылық» ұғымдарын, белгілерін, қылмыстық құқық бұзушылық құрамын және қылмыс категорияларын анықтап біледі, түсінеді. (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: Нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттайды; (қолдану)
Кейбір оқушылар орындайды: Кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысал келтіреді, талдайды, бағалайды. Қылмыстық құқықбұзушылықтың құрамының элементтерін талдайды (қолдану, талдау, бағалау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
10 сынып
қылмыстық кодекстің мазмұны мен құрылымын анықтайды;
- нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді.
Барлық оқушылар орындайды: «Қылмыстық кодекс» ұғымымен және оның құрылымымен танысады; Қылмыстық құқық нормаларның құрылымын анықтайды; Қылмыстық заң дегеніміз не? екенін анықтайды (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді (қолдану)
Кейбір оқушылар орындайды: Диспозицияның тұрлеріне сипаттама береді, талдайды (қолдану, талдау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
10 сынып
*Қылмыстық кодекстің мазмұны мен құрылымын анықтайды;
*Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді.
Барлық оқушылар орындайды: «Қылмыстық кодекс» ұғымымен және оның құрылымымен танысады; Қылмыстық құқық нормаларның құрылымын анықтайды; Қылмыстық заң дегеніміз не? екенін анықтайды (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді (қолдану)
Кейбір оқушылар орындайды: Диспозицияның тұрлеріне сипаттама береді, талдайды (қолдану, талдау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
10 сынып
Ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысын анықтайды;
*Тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалайды.
Барлық оқушылар орындайды: Этникалық қатынастар мен оларға әсер ететін факторларды анықтайды; Этностардың өзара қатынасын анықтайды; Этностардың өзара әрекеттесуін анықтайды; Ұлттық мәселе, ұлттық саясат деген ұғымдарды анықтайды (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысына сипаттама береді (қолдану)
Кейбір оқушылар орындайды: тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалайды, жинақтайды (бағалау, жинақтау)
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
*Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін қолданады.
Барлық оқушылар орындайды: Этносаралық қатынастарды анықтайды, Этносаралық қатынастардың қазіргі кездегі ұлтаралық байланыстарын анықтайды (білу, түсіну)
Басым бөлігі орындайды: тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін түсіндіреді(қолдану)
Кейбір оқушылар орындайды: Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтарын анықтап, талдайды, сипаттайды (бағалау).
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
Қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіреді.
Барлық оқушылар :қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызы туралы біледі. (біледі, түсінеді)
Басым бөлігі: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама береді. (қолдану)
Кейбір оқушылар: Жүздердің құрылу факторларын талдайды және оларға сипаттама береді. Ұлыстар мен жүздердің айырмашылықтарын, ерекшеліктеріне сипаттама береді және баға береді. (қолдану, бағалау)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
Қазақ көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, туыстық принциптердің және рулық құрылымның функционалдық маңызын түсіндіреді.
Барлық оқушылар: көшпелі өркениет; туыстық принциптер; рулық құрылым дегеніміз не екенін?-анықтайды, біледі, түсінеді. (білу, түсіну)
Басым бөлігі:қазақ көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, туыстық принциптерді талдайды, сипаттама береді.(қолдану, талдау)
Кейбір оқушылар:қазақтардың рулық құрылымның функционалдық маңызын ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін, негізгі кезеңдерін атап көрсетеді, салыстырады.Картадан Ұлы, Орта, Кіші жүз қазақтарының, аталған тайпалардың қоныстану аумақтарын көрсетеді. (талдау, қолдану)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктерін ауызша тарихнама негізінде түсіндіреді.
Барлық оқушылар орындайды: қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктерін; Қазақ қоғамындағы шежіре және туыстық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызын анықтайды. (білу, түсіну)
Оқушылардың басым бөлігі: Ұлыстар мен жүздердің құрылу факторларына сипаттама береді, талдайды.(қолдану, талдау)
Кейбір оқушылар: Қазақтардың ру-тайпалық ұйымының ерекшеліктеріне сипаттама беріп, баға береді.(бағалау)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
құқық негіздері тест жауабымен
Құқық негіздері
Тест
9 сынып
құқық негіздері тест жауабымен
Құқық негіздері
Тест
10 сынып
құқық негіздері тест жауабымен
Құқық негіздері
Тест
11 сынып
1
2