Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 24 материал
ашық сабақ сақтар туралы мәліметтер
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
08 Желтоқсан 2024
80
0
• Картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсетеді; • Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіреді.
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
5 сынып
ашық сабақ Қылмыстық құқық бұзушылық және қылмыстық жауапкершілікке тартылатын тұлғалар 10 сынып
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
08 Желтоқсан 2024
82
0
нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттайды; - кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысалында анықтайды Барлық оқушылар орындайды: «қылмыс және «қылмыстық теріс қылық» ұғымдарын, белгілерін, қылмыстық құқық бұзушылық құрамын және қылмыс категорияларын анықтап біледі, түсінеді. (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттайды; (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: Кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысал келтіреді, талдайды, бағалайды. Қылмыстық құқықбұзушылықтың құрамының элементтерін талдайды (қолдану, талдау, бағалау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
10 сынып
Қылмыстық кодекс қылмыстық құқықтың негізгі қайнар көзі ретінде
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
27 Қараша 2024
213
3
қылмыстық кодекстің мазмұны мен құрылымын анықтайды; - нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді. Барлық оқушылар орындайды: «Қылмыстық кодекс» ұғымымен және оның құрылымымен танысады; Қылмыстық құқық нормаларның құрылымын анықтайды; Қылмыстық заң дегеніміз не? екенін анықтайды (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: Диспозицияның тұрлеріне сипаттама береді, талдайды (қолдану, талдау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
10 сынып
ашық сабақ Қылмыстық кодекс қылмыстық құқықтың негізгі қайнар көзі ретінде 10 сынып
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
24 Қараша 2024
242
0
*Қылмыстық кодекстің мазмұны мен құрылымын анықтайды; *Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді. Барлық оқушылар орындайды: «Қылмыстық кодекс» ұғымымен және оның құрылымымен танысады; Қылмыстық құқық нормаларның құрылымын анықтайды; Қылмыстық заң дегеніміз не? екенін анықтайды (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: Диспозицияның тұрлеріне сипаттама береді, талдайды (қолдану, талдау)
Құқық негіздері
Ашық сабақ
10 сынып
ашық сабақ 10 сынып Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтары
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
24 Қараша 2024
275
2
Ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысын анықтайды; *Тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалайды. Барлық оқушылар орындайды: Этникалық қатынастар мен оларға әсер ететін факторларды анықтайды; Этностардың өзара қатынасын анықтайды; Этностардың өзара әрекеттесуін анықтайды; Ұлттық мәселе, ұлттық саясат деген ұғымдарды анықтайды (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысына сипаттама береді (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалайды, жинақтайды (бағалау, жинақтау)
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
ашық сабақ 10 сынып Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтары
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
24 Қараша 2024
94
0
*Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін қолданады. Барлық оқушылар орындайды: Этносаралық қатынастарды анықтайды, Этносаралық қатынастардың қазіргі кездегі ұлтаралық байланыстарын анықтайды (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін түсіндіреді(қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтарын анықтап, талдайды, сипаттайды (бағалау).
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
ашық сабақ Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері 10 сынып
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
24 Қараша 2024
105
0
Қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіреді. Барлық оқушылар :қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызы туралы біледі. (біледі, түсінеді) Басым бөлігі: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама береді. (қолдану) Кейбір оқушылар: Жүздердің құрылу факторларын талдайды және оларға сипаттама береді. Ұлыстар мен жүздердің айырмашылықтарын, ерекшеліктеріне сипаттама береді және баға береді. (қолдану, бағалау)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
ашық сабақ Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері 10 сынып
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
24 Қараша 2024
205
0
Қазақ көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, туыстық принциптердің және рулық құрылымның функционалдық маңызын түсіндіреді. Барлық оқушылар: көшпелі өркениет; туыстық принциптер; рулық құрылым дегеніміз не екенін?-анықтайды, біледі, түсінеді. (білу, түсіну) Басым бөлігі:қазақ көшпелі өркениетінің ерекшеліктерін ескере отырып, туыстық принциптерді талдайды, сипаттама береді.(қолдану, талдау) Кейбір оқушылар:қазақтардың рулық құрылымның функционалдық маңызын ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін, негізгі кезеңдерін атап көрсетеді, салыстырады.Картадан Ұлы, Орта, Кіші жүз қазақтарының, аталған тайпалардың қоныстану аумақтарын көрсетеді. (талдау, қолдану)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
ашық сабақ Қазақтардыңру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері 10 сынып
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
24 Қараша 2024
92
0
Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктерін ауызша тарихнама негізінде түсіндіреді. Барлық оқушылар орындайды: қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктерін; Қазақ қоғамындағы шежіре және туыстық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызын анықтайды. (білу, түсіну) Оқушылардың басым бөлігі: Ұлыстар мен жүздердің құрылу факторларына сипаттама береді, талдайды.(қолдану, талдау) Кейбір оқушылар: Қазақтардың ру-тайпалық ұйымының ерекшеліктеріне сипаттама беріп, баға береді.(бағалау)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
тест
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
22 Қараша 2024
88
0
құқық негіздері тест жауабымен
Құқық негіздері
Тест
9 сынып
тест
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
22 Қараша 2024
73
0
құқық негіздері тест жауабымен
Құқық негіздері
Тест
10 сынып
тест
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
22 Қараша 2024
64
0
құқық негіздері тест жауабымен
Құқық негіздері
Тест
11 сынып
ашық сабақ 6 сынып наймандар, керейіттер, жалайырлар
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
22 Қараша 2024
101
1
XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтайды. Барлықоқушыларорындайды: XII-XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің пайда болуы мен даму ерекшелігін біліп, түсінеді.Найман, керейт және жалайыр тайпаларының қазақ халқының қалыптасу үдерісіне тигізген әсерін анықтайды. Наймандар,керейттер, жалайырлардың қоғамдық құрылысын анықтайды(білу,түсіну) Оқушылардың басым бөлігі:X-XIII ғасырдағы мемлекеттердің ұқсастығы мен айырмашылығын талдайды (талдау) Кейбір оқушылар:Картаны пайдаланып, Найман, Керейт және Жалайыр хандықтарының қайда орналасқанын, оларға қандай тайпалар көрші болғанын көрсетеді (қолдану)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
6 сынып
ашық сабақ Қазақтардың ру - тайпалық құрылымы қалыптасуының тарихи шарттары 10 сынып
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
19 Қараша 2024
215
1
*Тарихи кезеңдерді талдау негізінде қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасу түрінің қалыптасу алғышарттарын талдайды. Барлық оқушылар: Шежіре ұғымын, қазақ шежіресінің ерекшелігін; туыстық қағидасын, рулық құрылымның маңызын, қазақтардың ру-тайпалық ұйымын; ұлыстар мен жүздердің пайда болуын, орналасқан жерін анықтайды. (білу, түсіну) Басым бөлігі: тарихи кезеңдерді талдау негізінде қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасу түрінің қалыптасу алғышарттарын талдайды (қолдану, талдау) Кейбір оқушылар: Шежіре, ру, тайпа, ұлыстардың қазақ қоғамындағы алатын орнына баға беріп, тарихи маңызын ашып көрсетеді (жинақтау, баға беру)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
тест
1500 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
1500 ₸
18 Қараша 2024
91
1
тест тақырыптық 7 сынып
Қазақстан тарихы
Тест
7 сынып
тест
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
18 Қараша 2024
116
0
тест ұбт
Қазақстан тарихы
Тест
11 сынып
тақырыптық тест
1500 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
1500 ₸
18 Қараша 2024
133
1
6 сынып дүниежүзі тарихынан тақырыптық тест
Дүние жүзі тарихы
Тест
6 сынып
ашық сабақ Қыпшақтар 6 сынып
900 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
900 ₸
18 Қараша 2024
110
0
*Х ғасыр-ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды; *Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтайды. Барлық оқушылар орындайды: Х ғасыр-ХІІІ ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп анықтайды. Олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды; Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтайды. (білу, түсіну) Оқушылардың басым бөлігі:Қыпшақ хандығының құрылуын талдайды. Қыпшақтардың Еуразия тарихында алатын орны және кешенді тас мүсінөнерінің негізгі айырмашылығын сипаттайды(талдау, қолдану) Кейбір оқушылар:Қыпшақтардың өзге мемлекеттермен (Оғыз мемлекеті, Хорезмшахтар мемлекеті, орыс князьдіктерімен) өзара қарым-қатынасын зерттейді, баға береді. (қолдану, бағалау)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
6 сынып
ашық сабақ Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер 10 сынып
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
16 Қараша 2024
97
0
*Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос» ұғымдарын пайдаланады. Барлық оқушылар: Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос» ұғымдарын анықтайды. (білу, түсіну) Басым бөлігі: Қазақтардың этногенезі көшпелілік өркениетінің пайда болуымен байланысты екендігін түсіндіреді және сипаттама береді.(қолдану, талдау) Кейбір оқушылар: Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін сөздің мағынасын ажырата отырып, дәлелейді. Антропологиялық бейнелерін (сақ, сармат, үйсін) сипаттайды(қолдану, бағалау)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып
ашық сабақ Қазақтардың ру - тайпалық құрылымы қалыптасуының тарихи шарттары 10 сынып
700 ₸
Сегизбаева Айгуль Даулетовна
700 ₸
16 Қараша 2024
334
2
Қазақтардың этникалық құрылымын сипаттау үшін «ру», «тайпа», «жүз» , «ата - жұрт», «ата - мекен», ұғымдарын пайдаланады. Барлық оқушылар: қазақтардың этникалық құрылымын анықтап және қазақ қоғамындағы шежіренің маңызы туралы әңгімелейді. Туыстық қатынастар қағидасының маңызы туралы түсінеді. (білу, түсіну) Басым бөлігі: Этникалық құрылымын сипаттап, пікірлерін дәлелдей алады.(қолдану) Кейбір оқушылар : «Ру», «тайпа», «жүз», «ата - жұрт», «ата - мекен» ұғымдарына сипаттама береді талдайды және мысал келтіреді. (қолдану, талдау)
Қазақстан тарихы
Ашық сабақ
10 сынып