ашық сабақ Қылмыстық құқық бұзушылық және қылмыстық жауапкершілікке тартылатын тұлғалар 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ Қылмыстық құқық бұзушылық және қылмыстық жауапкершілікке тартылатын тұлғалар 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттайды; - кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысалында анықтайды Барлық оқушылар орындайды: «қылмыс және «қылмыстық теріс қылық» ұғымдарын, белгілерін, қылмыстық құқық бұзушылық құрамын және қылмыс категорияларын анықтап біледі, түсінеді. (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттайды; (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: Кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысал келтіреді, талдайды, бағалайды. Қылмыстық құқықбұзушылықтың құрамының элементтерін талдайды (қолдану, талдау, бағалау)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жария құқық

Мектеп: №23 ОМ

Күні: 5.12.2024 жыл; 6.12.2024 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Сегизбаева А. Д.

Пәні: Құқық негіздері

Сынып: 10 «А», «Ә», «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қылмыстық құқық бұзушылық және қылмыстық жауапкершілікке тартылатын тұлғалар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

10.2.4.3 - нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттау;

10.2.4.4 - кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысалында анықтау

Сабақ мақсаты

-нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттайды;

- кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысалында анықтайды



Барлық оқушылар орындайды: «қылмыс және «қылмыстық теріс қылық» ұғымдарын, белгілерін, қылмыстық құқық бұзушылық құрамын және қылмыс категорияларын анықтап біледі, түсінеді. (білу, түсіну)

Басым бөлігі орындайды: Нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттайды; (қолдану)

Кейбір оқушылар орындайды: Кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысал келтіреді, талдайды, бағалайды. Қылмыстық құқықбұзушылықтың құрамының элементтерін талдайды (қолдану, талдау, бағалау)

Құндылықтарға баулу

- ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП

Құқықтық білімді нақты өмірде, нақты практикалық жағдайларды шешуде өз бетінше қолдана білу

Қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті сақтау үшін құқықтық нормалар мен ережелерге сәйкес әрекет ете алу

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтың басы:


Білім алушылармен амандасамын, сыныпты түгендеймін, сыныпты 4-топқа түрлі түсті қима-қағаздар арқылы бөлемін, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбымен оқу мақсатын, бағалау критерийлерімен таныстырамын.

түрлі түсті стикерлер,

Сабақтың ортасы



Барлық оқушылар орындайды: «Әңгімелесетін әріптестер» әдісімен мәтінді топта оқиды, топта талқылайды, келесі топтарға барып түсіндіреді

1-тапсырма:

1-топ: «қылмыс және «қылмыстық теріс қылық» ұғымдарын анықтаңдар

2-топ: қылмыстың белгілерін анықтаңдар

3-топ: қылмыстық құқық бұзушылық құрамын анықтаңдар

4-топ: қылмыс категорияларын анықтаңдар


Дескриптор: білім алушы-

-Қылмыс-айыппұл салу, түзеу жұмыстары, қоғамдық жұмыстарға тарту, бас бостандығын шектеу, бас бостандығынан айыру түрінде жазаланатын әрекет екенін анықтайды;

-Теріс қылмыс-қоғамға зор қауіп төндірмейтін, болмашы зиян келтірген не адамның жекебасына, ұйымға, қоғамға немесе мемлекетке зиян келтіру қатерін туғызған айыпты жасалған іс-әрекет екенін анықтап біледі;

-Қылмыстың белгілері: онша ауыр емес, ауырлығы орташа, ауыр және аса ауыр қылмыстар бар екенін анықтайды;

- қылмыстық құқық бұзушылық құрамын анықтайды;

- қылмыстың 4 категорияларын анықтайды;

-«Әңгімелесетін әріптестер» әдісімен мәтінді топта оқиды, топта талқылайды, келесі топтарға барып түсіндіреді;

-Топтық бағалау


Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі


Басым бөлігі орындайды: Кестемен жұппен жұмыс

2-тапсырма: Нақты мысалдар арқылы қылмыстық теріс қылық пен қылмысты қоғамдық қауіптілік дәрежесіне сәйкес сипаттаңдар

қылмыс категориялары

Онша ауыр емес қылмыстар

Ауырлығы орташа қылмыстар

Ауыр қылмыстар

Аса ауыр қылмыстар







Дескриптор: білім алушы-

-Онша ауыр емес қылмыстар қандай қылмыс екенін анықтайды;

-Ауырлығы орташа қылмыстар қандай қылмыс екенін анықтайды;

-Ауыр қылмыстар қандай қылмыстар екенін анықтайды;

-Аса ауыр қылмыстар қандай қылмыстар екенін анықтайды;

-Кестеге жазады, жұмыстарын түсіндіреді;

-Топтық бағалау


Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі


Кейбір оқушылар «Ойлан.Жұптас.Талқыла» әдісімен орындайды

3-тапсырма: Кәмелетке толмағандарды қылмыс тық жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысал келтіріңдер

Мысалы: қылмыстық құқық бұзушылық жасаған уақытта 16 жасқа толған есі дұрыс жеке тұлға қылмыстық жауаптылыққа жатады ма? ҚР Қылмыстық Кодексімен қай бабында айтылғанын дәлелдеңдер


Дескриптор: білім алушы-

-жауапкершілікке тарту ерекшеліктерін құқықтық жағдаят мысал келтіреді;

- ҚР Қылмыстық Кодексі-нің 15-бабына сәйкес, қылмыстық құқықбұзушылық жасаған уақытта он алты жасқа толған есі дұрыс жеке тұлға қылмыстық жауаптылыққа жататынын анықтайды;


Қосымша 4-тапсырма: Қылмыстық құқықбұзушылықтың құрамының элементтерін кестені пайдалана отырып, талдаңдар

Қылмыстық құқықбұзушылық құрамының элементтері




Shape4 Shape3 Shape1 Shape2

Shape7 Shape8 Shape5 Shape6







Дескриптор: білім алушы-

-Қылмыстық құқықбұзушылық объектісі. Қылмыстық заңмен қорғалатын қоғамдық қатынастар екенін анықтайды;

-Объективті жағы. Қылмыстық заңмен тыйым салынған әрекет немесе әрекетсіздік екенін анықтайды;

-Қылмыстық құқықбұзушылық субъектісі. Қылмыстық заң белгіленген жасқа жеткен ақыл-есі дұрыс жеке тұлға екенін анықтайды;

-Субъективті жағы. Жасалған қылмыстың мақсаты, кінәсі, себебін анықтайды;

-Кестені толтырады, өз жұмыстарын түсіндіреді;

-Топтық бағалау


Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

оқулық, үлестірме материалдар, флипчарт қағаздары, маркерлер, бағалау парақтары

Сабақтың соңы


Кері байланыс. Жазбаша бағалау. БББ кестесі

Білемін

Білдім

Білгім келеді






бағалау парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2024
296
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі