"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының тарихи негізі

Тақырып бойынша 17 материал табылды

"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының тарихи негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
-"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының тарихи негіздерін анықтайды. Барлық оқушылар орындайды: "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық идеясының маңызын, тарихи негіздерін анықтайды; Оқулықтағы 73 беттегі 7 құндылықтарды анықтайды; (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Ұлттық идея төңірегіндегі қызу пікірталастарға көрнекті ғалымдар қоғам және мемелекет қайраткерлері: Ә.Кекілбаев, М.Жолдасбеков, А.Сейдімбек, С.Қасқабасов, М.Әшімбаев, Ә.Нысанбаев пікірлеріне сипаттама береді, талдайды (қолдану, талдау) Кейбір оқушылар орындайды:ҚР Тұңғыш Президенті –Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың ұсыныстарына сипаттама беріп, баға береді; Қосымша деректерді пайдалана отырып, Орталық Азияның басқа мемлекеттерінде қандай жалпыұлттық идея бар екенін анықтап, салыстырады (қолдану, бағалау)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ___________ ДОІЖО

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:XX ғасырдағы-XXI ғасырдың басындағы көрнекті саясаткер-реформаторлар

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: Дүние жүзітарихы

Сынып:11

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Франклин Делано Рузвельт және оның «жаңа бағыты»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

11.3.3.3 – мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытынды жасау;

11.3.3.4-бейбіт және соғыс кезеңіндегі Ф.Рузвельттің ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктерін анықтау

Сабақ мақсаты

-Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытынды жасайды;

-Бейбіт және соғыс кезеңіндегі Ф.Рузвельттің ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктерін анықтайды.



Барлық оқушылар орындайды:Франклин Делано Рузвельттің билікке келу жолын әңгімелейді; «Жаңа бағыт» саясатын талқылайды; АҚШ президентінің бейбіт және соғыс кезеңіндегі саясатын анықтайды;(білу, түсіну)

Басым бөлігі орындайды:Ішкі және сыртқы саясатының ерекшелігін ажыратады,

сипаттама береді(қолдану, талдау)

Кейбір оқушылар орындайды:Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытынды жасайды. (жинақтау, бағалау)

Құндылықтарға баулу

-Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

-Қарым-қатынас жасау қабілеті;

-Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

-Жауапкершілік;

-Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;

-Өмір бойы оқуға дайын болу.

Пәнаралық байланыс

География

Алдыңғы білім



11.3.3.1-мемлекет тарихының өтпелі кезеңдеріндегі реформалардың маңыздылығын бағалап,оқу мақсатын еске түсіру үшін мен алдыңғы білімді «Кубизим»әдісі арқылы, білім алушылардан ашық сұрақтар қоя отырып, бекітемін.


Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушы әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:


Білім алушылармен амандасамын, сыныпты түгендеймін, сыныпты 3-топқа «Тарсия» әдісі қағаз қиындыларындағы деректерді үйлестіре отырып, фигура құрастырады. Құрастырылған фигура бойынша топтастырамын. Жаңа сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарымен таныстырамын.

Амандасады. Топқа бөлінеді. Жаңа сабақтың тақырыбын жазады, мақсатымен танысады.

мадақтау

Қағаз қиындылары

Сабақтың ортасы



Барлық оқушылар орындайды:«Пазл» әдісі, «Детальдарды қос» бейнеролик көрсетемін топпен талқылайды,постермен қорғайды. (1-4 балл аралығы)

1-тапсырма:

1-топ:Франклин Делано Рузвельттің билікке келу жолын әңгімелеңдер;

2-топ:«Жаңа бағыт» саясатын талқылаңдар

3-топ:АҚШ президентінің бейбіт және соғыс кезеңіндегі саясатын анықтаңдар



Басым бөлігі орындайды: «Суреттер сөйлейді» әдісі, жұппен жұмыс (1-3 бал аралығы)

2-тапсырма:Ішкі және сыртқы саясатының ерекшелігін ажыратып, сипаттама беріңдер


кесте №1

Ерекшелігі

Ішкі саясаты

Сыртқы саясаты





Кейбір оқушылар орындайды:«Білгеніңмен бөліс» әдісі, жеке жұмыс

3-тапсырма:Мемлекет тарихындағы тұлғаның рөлі жайлы қорытынды жасаңыз. (1-3 балл аралығы)




Дескриптор:

-Суретте берілген ойды түсінеді;

-Франклин Делано Рузвельттің билікке келу жолын суреттерді құрастырып, соның желісі бойынша әңгімелейді;

-Бейнематериалды мұқият тыңдайды;

-Негізгі ақпаратты анықтайды;

-Негізгі ақпаратты қолдана отырып, «Жаңа бағыт» саясатының бағыттарын анықтайды;

- Рузвельттің бейбіт және соғыс кезеңіндегі әлемдік құрылымға қандай принциптер ұстанғанын анықтап, постер қорғайды;

-Өзара топтық бағалау жүреді

Дескриптор:

- Суретте берілген ойды түсінеді;

-Франклин Делано Рузвельттің ішкі және сыртқы саясатының ерекшелігін ажыратады, сипаттама береді;

-Ішкі саясатындағы басым бағыттарды анықтайды;

-Ішкі саясатының табысты болғанын дәлелдейтін алғашқы үш себептің ерекшелігін сипаттайды;

-Сыртқы саясатындағы басым бағыттарды анықтайды;

-Сыртқы саясатының табысты болғанын дәлелдейтін алғашқы үш себептің ерекшелігін сипаттайды;

-Кестемен жұмыс жасайды;

-Өзара жұмыстарын, сынып алдында пікірлерін таныстырады;

-Өзара топтық бағалау.

Дескриптор:

-АҚШ-тың тарихында Ф.Д. Рузвельттің рөлін анықтайды;

-Мемлекет тарихындағы алатын орнын маңыздылық бойынша орналастырады.

-1-ең маңызды, 6- маңыздылығы төмен ақпарат келтіреді

-өз пікірліерін ортада талқылайды;

-Өзара топтық бағалау жүреді.


ҚБ: «Бармақпен бағалау»



Мадақтау

1-4 балл аралығы










ҚБ: «Бармақпен бағалау»


Мадақтау

1-3 балл аралығы








ҚБ: «Бармақпен бағалау»

Мадақтау

(1-3 балл аралығы)

таратпа мәтіндер, оқулық, флипчарт қағаздары, маркерлер, интербелсенді тақта, бағалау парақтары, суреттер

Сабақтың соңы


Рефлексия: Жазбаша бағалау. Шығу парағы әдісі

Сіз бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз?

Сабақ бойынша қандай сұрақтарыңыз бар?

Қай тапсырманы орындағанда қиындықтар болды?

Тың ақпараттар






Бағалау: 10 балдық жүйемен

Үйге: тақырыптық тест жаттау, оқу


Рефлексия жазады.

Өз-өзін бағалайды.

Үйге тапсырма алады.



мадақтау












Рефлексия парақшасы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2025
250
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі