Қылмыстық кодекс қылмыстық құқықтың негізгі қайнар көзі ретінде

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қылмыстық кодекс қылмыстық құқықтың негізгі қайнар көзі ретінде

Материал туралы қысқаша түсінік
қылмыстық кодекстің мазмұны мен құрылымын анықтайды; - нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді. Барлық оқушылар орындайды: «Қылмыстық кодекс» ұғымымен және оның құрылымымен танысады; Қылмыстық құқық нормаларның құрылымын анықтайды; Қылмыстық заң дегеніміз не? екенін анықтайды (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: Диспозицияның тұрлеріне сипаттама береді, талдайды (қолдану, талдау)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ___________ ДОІЖО


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жария құқық

Мектеп: №23 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі

Күні: 28.11.2024 жыл. 29.11.2024 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Сегизбаева А. Д.

Пәні: Құқық негіздері

Сынып: 10 «А», «Ә», «Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қылмыстық кодекс қылмыстық құқықтың негізгі қайнар көзі ретінде

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

10.2.4.1 - қылмыстық кодекстің мазмұны мен құрылымын анықтау;

10.2.4.2 - нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіру

Сабақ мақсаты

-қылмыстық кодекстің мазмұны мен құрылымын анықтайды;

- нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді.


Барлық оқушылар орындайды: «Қылмыстық кодекс» ұғымымен және оның құрылымымен танысады; Қылмыстық құқық нормаларның құрылымын анықтайды; Қылмыстық заң дегеніміз не? екенін анықтайды (білу, түсіну)

Басым бөлігі орындайды: Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіреді (қолдану)

Кейбір оқушылар орындайды: Диспозицияның тұрлеріне сипаттама береді, талдайды (қолдану, талдау)

Құндылықтарға баулу

- ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП

Заң мен құқықтық актілерді дұрыс түсіндіре алуы және түсіне білу

Құқықтық білімді нақты өмірде, нақты практикалық жағдайларды шешуде өз бетінше қолдана білу


Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушы әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:


Білім алушылармен амандасамын, сыныпты түгендеймін, сыныпты 3-топқа АВС-әріптері арқылы бөлемін, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбымен оқу мақсатымен таныстырамын.

Амандасады. Топқа бөлінеді. Сабақтың тақырыбын жазады, мақсатымен танысады.

Тамаша!

Керемет!

АВС әріптері

Сабақтың ортасы



БShape2 Shape1 арлық оқушылар орындайды: «Аялдама» әдісімен мәтінді топта оқиды, талқылайды, келесі топтарға барып, түсіндіреді, постермен жұмыс жасайды

1-тапсырма:

1-топ: «Қылмыстық кодекс» ұғымын анықтаңдар

2-топ: Қылмыстық құқық нормаларының құрылымын анықтаңдар

Қылмыстық құқық нормаларының құрылымы



Shape5 Shape4 Shape3


Shape8 Shape7 Shape6







3-топ: Қылмыстық заң дегеніміз не? екенін анықтаңдар


Басым бөлігі орындайды: «Үш қадамдық сұқбат» әдісімен жұппен және жеке орындайды.

2-тапсырма: Нақты өмірлік жағдаяттарды қылмыстық құқық нормаларына сәйкестендіріңдер

Жағдаят: ҚР-ның Қылмыстық кодексіндегі 99-бап «Адам өлтіру», 188-бап «тонау», 205-бап «Ақпаратқа, ақпараттық жүйеге немесе телекоммуникациялар желісіне құқыққа сайымсыз қол жеткізу» баптарын оқып үйрендіңдер. Әрбір қағиданың депозициясы мен санкциясын анықтаңдар.


Кейбір оқушылар орындайды: Тірек сызбамен жеке жұмыс жасайды

3-тапсырма: Диспозицияның түрлеріне сипаттама беріңдер

Диспозицияның түрлері



Shape12 Shape11 Shape10 Shape9

Shape16 Shape15 Shape14 Shape13





ЕБҚО тапсырмасы: тақырып соңындағы деңгейлік тапсырманы орында

Дескриптор:

-Қылмыстық кодекс қылмыстық құқықтық жалғыз қайнар көзі болып табылатынын анықтайды;

- Қылмыстық құқық нормаларының құрылымы: гипотеза, диспозиция, санкция құрылымын анықтайды;

-Қылмыстық заң-қылмыс жасағаны үшін қылмыстық жауаптылыққа тартуды реттейтін мемлекеттік биліктің жоғарғы ұйымы-Парламент қабылдаған нормативтік құқықты акт екенін түсіндіреді;

-«Аялдама» әдісімен мәтінді топта оқиды, талқылайды, келесі топтарға барып, түсіндіреді, постермен жұмыс жасайды;

- Топтық бағалау


Дескриптор:

-бірінші оқушы- ҚР-ның Қылмыстық кодексіндегі 99-бап «Адам өлтіру», 188-бап «тонау», 205-бап «Ақпаратқа, ақпараттық жүйеге немесе телекоммуникациялар желісіне құқыққа сайымсыз қол жеткізу» баптарына талдау жүргізеді;

-екінші оқушы-Әрбір қағиданың депозициясы мен санкциясын анықтайды;

-үшінші оқушы- екеуінің пікірлерін тыңдап, қорытынды жасайды, баға береді;

-Топтық бағалау



Дескриптор:

-Қарапайым диспозиция қылмыс белгілерін ашпай, тек қылмыстық іс-әрекеттерді атайтынын түсіндіреді;

-Сипаттау диспозициясы қылмыстық әрекетті атап қана қоймай, оның белгілерін де ашып көрсетеді;

-Бланкетті диспозиция қылмыстың нақты белгілерін сипаттамайды, оны құқықтың басқа салаларына немесе нормативті актілерге бағыттайтынын анықтайды;

-Сілтемелік диспозиция қылмыстың белгілерін суреттемейді, оларды анықтау үшін ҚК-нің басқа баптарына немесе басқа бөлігіне бағыттайтынын анықтайды;

-Кестеге жазады, өз жұмыстарын түсіндіреді;

-топтық бағалау


Дескриптор:

-деңгейлік тапсырманы орындайды.


Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі


1-4 балл аралығы











Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі


1-4 балл аралығы





Мадақтау

1-2 балл аралығы









Мадақтау

5-7 балл аралығы


оқулық, үлестірме материалдар, флипчарт қағаздары, маркерлер, бағалау парақтары

Сабақтың соңы



Кері байланыс. Жазаша бағалау. «Борт журналы» - тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:

Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін?

Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?



Үйге : тақырыптық тест жаттау

Критерийге сай бағаны білімкласқа салу


Рефлексия жасайды.

Өзін-өзі критерийге сай бағалайды.

Үйге тапсырма алады











Тамаша!

Керемет!

жазбаша бағалау парағы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2024
410
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі