|
Сабақтың
ортасы
|
Б арлық оқушылар
орындайды: «Аялдама» әдісімен мәтінді топта оқиды,
талқылайды, келесі топтарға барып, түсіндіреді, постермен жұмыс
жасайды
1-тапсырма:
1-топ: «Қылмыстық кодекс» ұғымын
анықтаңдар
2-топ: Қылмыстық құқық нормаларының
құрылымын анықтаңдар
Қылмыстық
құқық нормаларының құрылымы


3-топ: Қылмыстық заң дегеніміз не?
екенін анықтаңдар
Басым бөлігі
орындайды: «Үш қадамдық сұқбат» әдісімен
жұппен және жеке
орындайды.
2-тапсырма: Нақты өмірлік жағдаяттарды
қылмыстық құқық нормаларына
сәйкестендіріңдер
Жағдаят: ҚР-ның
Қылмыстық кодексіндегі 99-бап «Адам өлтіру», 188-бап «тонау»,
205-бап «Ақпаратқа, ақпараттық жүйеге немесе телекоммуникациялар
желісіне құқыққа сайымсыз қол жеткізу» баптарын оқып үйрендіңдер.
Әрбір қағиданың депозициясы мен санкциясын
анықтаңдар.
Кейбір оқушылар
орындайды: Тірек сызбамен жеке жұмыс
жасайды
3-тапсырма: Диспозицияның түрлеріне
сипаттама беріңдер
Диспозицияның
түрлері


ЕБҚО тапсырмасы: тақырып
соңындағы деңгейлік тапсырманы
орында
|
Дескриптор:
-Қылмыстық кодекс
қылмыстық құқықтық жалғыз қайнар көзі болып табылатынын
анықтайды;
- Қылмыстық құқық
нормаларының құрылымы: гипотеза, диспозиция, санкция құрылымын
анықтайды;
-Қылмыстық заң-қылмыс
жасағаны үшін қылмыстық жауаптылыққа тартуды реттейтін мемлекеттік
биліктің жоғарғы ұйымы-Парламент қабылдаған нормативтік құқықты акт
екенін түсіндіреді;
-«Аялдама»
әдісімен мәтінді топта оқиды,
талқылайды, келесі топтарға барып, түсіндіреді, постермен жұмыс
жасайды;
- Топтық
бағалау
Дескриптор:
-бірінші
оқушы- ҚР-ның Қылмыстық кодексіндегі
99-бап «Адам өлтіру», 188-бап «тонау», 205-бап «Ақпаратқа,
ақпараттық жүйеге немесе телекоммуникациялар желісіне құқыққа
сайымсыз қол жеткізу» баптарына талдау
жүргізеді;
-екінші
оқушы-Әрбір қағиданың депозициясы
мен санкциясын анықтайды;
-үшінші
оқушы- екеуінің пікірлерін тыңдап,
қорытынды жасайды, баға
береді;
-Топтық
бағалау
Дескриптор:
-Қарапайым диспозиция
қылмыс белгілерін ашпай, тек қылмыстық іс-әрекеттерді атайтынын
түсіндіреді;
-Сипаттау
диспозициясы қылмыстық әрекетті атап қана қоймай, оның белгілерін
де ашып көрсетеді;
-Бланкетті диспозиция
қылмыстың нақты белгілерін сипаттамайды, оны құқықтың басқа
салаларына немесе нормативті актілерге бағыттайтынын
анықтайды;
-Сілтемелік
диспозиция қылмыстың белгілерін суреттемейді, оларды анықтау үшін
ҚК-нің басқа баптарына немесе басқа бөлігіне бағыттайтынын
анықтайды;
-Кестеге жазады, өз
жұмыстарын түсіндіреді;
-топтық
бағалау
Дескриптор:
-деңгейлік тапсырманы
орындайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау: «Бағдаршам»
әдісі
1-4 балл
аралығы
Қалыптастырушы
бағалау: «Бағдаршам»
әдісі
1-4 балл
аралығы
Мадақтау
1-2 балл
аралығы
Мадақтау
5-7 балл
аралығы
|
оқулық, үлестірме материалдар,
флипчарт қағаздары, маркерлер, бағалау
парақтары
|