Тексерілді: ____________ ДОІЖО
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы Мектеп: Күні: Пәні: Қазақстан тарихы Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.2.5 -қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
*Қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіреді. Барлық оқушылар :қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызы туралы біледі. (біледі, түсінеді) Басым бөлігі: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама береді. (қолдану) Кейбір оқушылар: Жүздердің құрылу факторларын талдайды және оларға сипаттама береді. Ұлыстар мен жүздердің айырмашылықтарын, ерекшеліктеріне сипаттама береді және баға береді. (қолдану, бағалау) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
- ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ • Өзінің халқына деген сүйіспеншілігін білдіру және ұлттық мәдениетті құрметтеу • Мемлекеттің дамуындағы ел бірлігінің маңызын бағалау және мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Түгелдеу. «Шындық па Жалған ба» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
Оқушыларды банкноттармен 3 топқа бөлемін.
Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға «Тақырыптық түйінді сөздер» слайдын көрсетемін.
Шежіре, экзогамия,ру- тайпалық , жүз, қазақ, құрылымының,, ұлыс, қоғамындағы, қалыптасуы.
-------------------------------------------------------------------------------------
Жаңа тақырып: Қазақ қоғамындағы ру- тайпалық құрылымының қалыптасуы
|
Амандасады. «шындық, жалған» кестесін толтырады. 1-ш 2-ш 3-ж 4-ш 5-ж 6-ш 7-ш 8-ш 9-ш |
Мадақтау
|
Банкноттар
Кесте,маркер, оқулық, мәтіндер, флипчарт қағаздары, маркерлер, интербелсенді тақта, бағалау парақтары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Барлық оқушылар орындайды:«Ойлан.Жұптас.Талқыла» әдісімен топтық жұмыс
1-тапсырма: қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызын анықтаңдар.
1-топ: Шежіре ұғымын анықтаңдар 2-топ: туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызын анықтаңдар 3-топ: рулық құрылымының маңызын анықтаңдар.
Басым бөлігі:«Кестемен жұмыс» әдісі жұптық жұмыс.
2-тапсырма: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама беріңдер.
Кейбір оқушылар: «Тірек сызба» әдісімен жұппен жұмыс жасайды 3-тапсырма: Жүздердің құрылу факторларын талдаңдар және оларға сипаттама беріңдер
Жүздердің құрылу факторлары
ВЕНН диаграммасы. Жұптық жұмыс. Қосымша тапсырма 4-тапсырма: Ұлыстар мен жүздердің ерекшеліктеріне сипаттама беріңдер.
|
Дескриптор: -«Шежіре» ұғымына анықтама береді. -туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызын анықтайды; - рулық құрылымының маңызын анықтайды; - білім алушылар өз жұмыстарын постер түрінде қорғайды. -өзара топтық бағалау жүреді. Дескриптор: -Жетісудың көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды; - Орталық Қазақстанның көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды; - Батыс Қазақстанның көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды; -кестені толтырады; -Сынып алдында қорғайды; -Өзара топтық бағалау жүреді. Дескриптор: -Жүздерді анықтайды; -Олардың құрылу факторларын анықтайды; -талдап, сипаттама береді; -Тірек сызбаны пайдалана отырып, талдап жазады; -Сынып алдында өз ойларымен, жұмыстарымен бөліседі. Дескриптор: -Ұлыс деген не екенін анықтайды; -Жүз ұғымын анықтайды; -Ұлыс пен Жүздердің ерекшеліктерін анықтайды; -Венн диаграммасына жазады; -сыныпта талқылап, айтады;
|
Мадақтау 1-3 балл аралығы
Мадақтау 1-2балл аралығы
Мадақтау 1-2 балл аралығы
Мадақтау 1-2 балл аралығы |
Интербелсен ді тақта
Оқулық 10 сынып
А3 форматтағы қағаз, маркер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: «+, -, ?» әдісі. Жазбаша бағалау аламын.
Бағалау: 10 балдық жүйемен Үйге: қосымша тың ақпарат жинау. |
Кері байланыс парақшасын толтырады. Бағалау: өз-өзін бағалайды. Үйге: тапсырма алады. |
мадақтау |
Бағалау парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері 10 сынып
ашық сабақ Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері 10 сынып
Тексерілді: ____________ ДОІЖО
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы Мектеп: Күні: Пәні: Қазақстан тарихы Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 10 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.2.5 -қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
*Қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіреді. Барлық оқушылар :қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызы туралы біледі. (біледі, түсінеді) Басым бөлігі: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама береді. (қолдану) Кейбір оқушылар: Жүздердің құрылу факторларын талдайды және оларға сипаттама береді. Ұлыстар мен жүздердің айырмашылықтарын, ерекшеліктеріне сипаттама береді және баға береді. (қолдану, бағалау) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
- ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ • Өзінің халқына деген сүйіспеншілігін білдіру және ұлттық мәдениетті құрметтеу • Мемлекеттің дамуындағы ел бірлігінің маңызын бағалау және мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Түгелдеу. «Шындық па Жалған ба» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
Оқушыларды банкноттармен 3 топқа бөлемін.
Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға «Тақырыптық түйінді сөздер» слайдын көрсетемін.
Шежіре, экзогамия,ру- тайпалық , жүз, қазақ, құрылымының,, ұлыс, қоғамындағы, қалыптасуы.
-------------------------------------------------------------------------------------
Жаңа тақырып: Қазақ қоғамындағы ру- тайпалық құрылымының қалыптасуы
|
Амандасады. «шындық, жалған» кестесін толтырады. 1-ш 2-ш 3-ж 4-ш 5-ж 6-ш 7-ш 8-ш 9-ш |
Мадақтау
|
Банкноттар
Кесте,маркер, оқулық, мәтіндер, флипчарт қағаздары, маркерлер, интербелсенді тақта, бағалау парақтары
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Барлық оқушылар орындайды:«Ойлан.Жұптас.Талқыла» әдісімен топтық жұмыс
1-тапсырма: қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызын анықтаңдар.
1-топ: Шежіре ұғымын анықтаңдар 2-топ: туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызын анықтаңдар 3-топ: рулық құрылымының маңызын анықтаңдар.
Басым бөлігі:«Кестемен жұмыс» әдісі жұптық жұмыс.
2-тапсырма: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама беріңдер.
Кейбір оқушылар: «Тірек сызба» әдісімен жұппен жұмыс жасайды 3-тапсырма: Жүздердің құрылу факторларын талдаңдар және оларға сипаттама беріңдер
Жүздердің құрылу факторлары
ВЕНН диаграммасы. Жұптық жұмыс. Қосымша тапсырма 4-тапсырма: Ұлыстар мен жүздердің ерекшеліктеріне сипаттама беріңдер.
|
Дескриптор: -«Шежіре» ұғымына анықтама береді. -туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызын анықтайды; - рулық құрылымының маңызын анықтайды; - білім алушылар өз жұмыстарын постер түрінде қорғайды. -өзара топтық бағалау жүреді. Дескриптор: -Жетісудың көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды; - Орталық Қазақстанның көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды; - Батыс Қазақстанның көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды; -кестені толтырады; -Сынып алдында қорғайды; -Өзара топтық бағалау жүреді. Дескриптор: -Жүздерді анықтайды; -Олардың құрылу факторларын анықтайды; -талдап, сипаттама береді; -Тірек сызбаны пайдалана отырып, талдап жазады; -Сынып алдында өз ойларымен, жұмыстарымен бөліседі. Дескриптор: -Ұлыс деген не екенін анықтайды; -Жүз ұғымын анықтайды; -Ұлыс пен Жүздердің ерекшеліктерін анықтайды; -Венн диаграммасына жазады; -сыныпта талқылап, айтады;
|
Мадақтау 1-3 балл аралығы
Мадақтау 1-2балл аралығы
Мадақтау 1-2 балл аралығы
Мадақтау 1-2 балл аралығы |
Интербелсен ді тақта
Оқулық 10 сынып
А3 форматтағы қағаз, маркер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс: «+, -, ?» әдісі. Жазбаша бағалау аламын.
Бағалау: 10 балдық жүйемен Үйге: қосымша тың ақпарат жинау. |
Кері байланыс парақшасын толтырады. Бағалау: өз-өзін бағалайды. Үйге: тапсырма алады. |
мадақтау |
Бағалау парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













