ашық сабақ Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіреді. Барлық оқушылар :қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызы туралы біледі. (біледі, түсінеді) Басым бөлігі: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама береді. (қолдану) Кейбір оқушылар: Жүздердің құрылу факторларын талдайды және оларға сипаттама береді. Ұлыстар мен жүздердің айырмашылықтарын, ерекшеліктеріне сипаттама береді және баға береді. (қолдану, бағалау)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ____________ ДОІЖО


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы

Мектеп:

Күні:

Пәні: Қазақстан тарихы

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақтардың ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.2.5 -қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіру

Сабақтың

мақсаты

*Қазақтардың ру-тайпалық ұйымдасуының біріктіруші рөлін түсіндіреді.


Барлық оқушылар :қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызы туралы біледі. (біледі, түсінеді)

Басым бөлігі: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама береді. (қолдану)

Кейбір оқушылар: Жүздердің құрылу факторларын талдайды және оларға сипаттама береді. Ұлыстар мен жүздердің айырмашылықтарын, ерекшеліктеріне сипаттама береді және баға береді. (қолдану, бағалау)

Құндылықтарға баулу

- ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Өзінің халқына деген сүйіспеншілігін білдіру және ұлттық мәдениетті құрметтеу

Мемлекеттің дамуындағы ел бірлігінің маңызын бағалау және мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті сезіну


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушы әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



























Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Түгелдеу.

«Шындық па Жалған ба» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау


Р\с

Сұрақтар мен жауаптар

Шындық

Жалған

1

Мәдени – генетикалық код дегеніміз- этнос, ұлт, өркениет



2

Этностың бұл ішкі әлемі этностың көзге көрінбейтін, «құпия» мәдени- генетикалық коды ретінде өмір сүреді.



3

Ұлы жүздің ірі тайпасы- арғындар.



4

«Генетикалық» ұғымын сөзбесөз қан, ген, ДНҚ арқылы берілетн нәрсе деп түсінуге болады.



5

Наймандар Қазақстанның оңтүстік бөлігінде өмір сүрді.



6

Мәдени-генетикалық код әлемнің ұлттық бейнесін-этностың ұжымдық дүниетанымын сақтайды.



7

Кіші жүздер Солтүстік Қазақстан аумағын иеленді.



8

Қазақстанның ұлттық нышандары бар



9

Көшпенділер өркениеті адамның табиғатқа бейімделуі барысында пайда болды.



Оқушыларды банкноттармен 3 топқа бөлемін.

  1. топ: Ру-тайпа

  2. топ: Ұлыс

  3. топ : Жүз

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға «Тақырыптық түйінді сөздер» слайдын көрсетемін.

Шежіре, экзогамия,ру- тайпалық , жүз, қазақ, құрылымының,, ұлыс, қоғамындағы, қалыптасуы.



-------------------------------------------------------------------------------------



Жаңа тақырып: Қазақ қоғамындағы ру- тайпалық құрылымының қалыптасуы


Амандасады.

«шындық, жалған» кестесін толтырады.

1-ш

2-ш

3-ж

4-ш

5-ж

6-ш

7-ш

8-ш

9-ш

Мадақтау















































Банкноттар




Кесте,маркер, оқулық, мәтіндер, флипчарт қағаздары, маркерлер, интербелсенді тақта, бағалау парақтары











Сабақтың

ортасы




Барлық оқушылар орындайды:«Ойлан.Жұптас.Талқыла» әдісімен топтық жұмыс


1-тапсырма: қазақ қоғамындағы шежіре және туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызы, рулық құрылымының маңызын анықтаңдар.


1-топ: Шежіре ұғымын анықтаңдар

2-топ: туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызын анықтаңдар

3-топ: рулық құрылымының маңызын анықтаңдар.


Басым бөлігі:«Кестемен жұмыс» әдісі жұптық жұмыс.


2-тапсырма: Жетісуда, Орталық және Батыс Қазақстанда көшіп-қону сипаты қалай ерекшеленгеніне сипаттама беріңдер.


Аймақтар

Көшіп-қону сипаты

Жетісу


Орталық Қазақстан


Батыс Қазақстанда



Кейбір оқушылар: «Тірек сызба» әдісімен жұппен жұмыс жасайды

3-тапсырма: Жүздердің құрылу факторларын талдаңдар және оларға сипаттама беріңдер

Жүздердің құрылу факторлары









ВЕНН диаграммасы. Жұптық жұмыс. Қосымша тапсырма

4-тапсырма: Ұлыстар мен жүздердің ерекшеліктеріне сипаттама беріңдер.









Дескриптор:

-«Шежіре» ұғымына анықтама береді.

-туысық пен туыстық қатынастар қағидасының маңызын анықтайды;

- рулық құрылымының маңызын анықтайды;

- білім алушылар өз жұмыстарын постер түрінде қорғайды.

-өзара топтық бағалау жүреді.

Дескриптор:

-Жетісудың көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды;

- Орталық Қазақстанның көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды;

- Батыс Қазақстанның көшіп-қону сипатының ерекшелігін анықтайды;

-кестені толтырады;

-Сынып алдында қорғайды;

-Өзара топтық бағалау жүреді.

Дескриптор:

-Жүздерді анықтайды;

-Олардың құрылу факторларын анықтайды;

-талдап, сипаттама береді;

-Тірек сызбаны пайдалана отырып, талдап жазады;

-Сынып алдында өз ойларымен, жұмыстарымен бөліседі.

Дескриптор:

-Ұлыс деген не екенін анықтайды;

-Жүз ұғымын анықтайды;

-Ұлыс пен Жүздердің ерекшеліктерін анықтайды;

-Венн диаграммасына жазады;

-сыныпта талқылап, айтады;




Мадақтау

1-3 балл аралығы












Мадақтау

1-2балл аралығы








Мадақтау

1-2 балл аралығы






Мадақтау

1-2 балл аралығы





















Интербелсен ді тақта




























Оқулық 10 сынып




А3 форматтағы қағаз, маркер























Сабақтың соңы


Кері байланыс: «+, -, ?» әдісі. Жазбаша бағалау аламын.

Өз біліміне жаңа ақпараттар қостым «+»

Түсінбедім «-»

Түсіндім. Әлі де срағым бар «?»




Бағалау: 10 балдық жүйемен

Үйге: қосымша тың ақпарат жинау.

Кері байланыс парақшасын толтырады.

Бағалау: өз-өзін бағалайды.

Үйге: тапсырма алады.

мадақтау

Бағалау парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2024
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі