Мәміле түсінігі және оның түрлері 10 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мәміле түсінігі және оның түрлері 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
• Құқықтық жағдаят мысалында мәміле ұғымын және оның түрлерін түсіндіреді. Барлық оқушылар орындайды: Мәміле дегеннің не екенін біледі; Мәміле мен келісімшарт ұғымдарының аражігін ажыратады; Мәміленің белгілерін анықтайды; Мәміленің нысанын анықтайды (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: Мәміленің жарамсыздық жағдайларына сипаттама береді;Мәмілелердің заңдық тұрғыдан ешбір мәні жоқ, даулы немесе даулы емес екендігін ажыратады (қолдану, талдау) Кейбір оқушылар орындайды: Мәміле нысанын сақтамаудың салдарына сипаттама береді, ажыратады. Құқықтар мен міндеттемелердің тоқтатылу мен туындау сәті бойынша үш шартын анықтап,талдайды (қолдану, талдау)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: __________ ДОІЖО


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жеке құқық

Мектеп: №23 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі

Күні: 24.01.2025 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Сегизбаева А. Д.

Пәні: Құқық негіздері

Сынып: 10 «А, Ә, Б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мәміле түсінігі және оның түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

10.3.1.6 - құқықтық жағдаят мысалында мәміле ұғымын және оның түрлерін түсіндіру

Сабақ мақсаты

  • Құқықтық жағдаят мысалында мәміле ұғымын және оның түрлерін түсіндіреді.


Барлық оқушылар орындайды: Мәміле дегеннің не екенін біледі; Мәміле мен келісімшарт ұғымдарының аражігін ажыратады; Мәміленің белгілерін анықтайды; Мәміленің нысанын анықтайды (білу, түсіну)

Басым бөлігі орындайды: Мәміленің жарамсыздық жағдайларына сипаттама береді;Мәмілелердің заңдық тұрғыдан ешбір мәні жоқ, даулы немесе даулы емес екендігін ажыратады (қолдану, талдау)

Кейбір оқушылар орындайды: Мәміле нысанын сақтамаудың салдарына сипаттама береді, ажыратады. Құқықтар мен міндеттемелердің тоқтатылу мен туындау сәті бойынша үш шартын анықтап,талдайды (қолдану, талдау)

Құндылықтарға баулу


Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушы әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:


Білім алушылармен амандасамын, сыныпты түгендеймін, сыныпты 4-топқа 1,2,3,4-ке саналу арқылы бөлемін, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбымен оқу мақсатымен таныстырамын.

Амандасады, топқа бөлінеді, жаңа тақырыпты жазып, мақсатымен танысады.

Тамаша!

Керемет!

суреттер

Сабақтың ортасы



Барлық оқушылар орындайды: «Джигсо» әдісімен топта мәтінді оқиды, топта талқылайды, келесі топтарға барып, түсіндіреді, постермен жұмыс жасайды

1-тапсырма:

1-топ: Мәміле дегеннің не екенін анықтаңдар

2-топ: Мәміле мен келісімшарт ұғымдарының аражігін ажыратыңдар

3-топ: Мәміленің белгілерін анықтаңдар

4-топ: Мәміленің нысанын анықтаңдар



Басым бөлігі орындайды: Кестемен жұппен орындайды

2-тапсырма: Мәміленің жарамсыздық жағдайларына сипаттама беріңдер

Мәміленің жарамсыз деп танылу негіздері

Түсіндірме анықтамасы

Мәміленің жарамсыздық жағдайларына сипаттамасы

Даулы мәміле



Даулы емес мәміле



Жалған мәміле



Қулықпен жасалаған мәміле




ЕБҚО тапсырмасы: Венн диаграммасымен мәмілелердің заңдық тұрғыдан ешбір мәні жоқ, даулы немесе даулы емес екендігін ажыратыңдар

Shape1 Shape2




Кейбір оқушылар орындайды: «Үш қадамдық сұқбат» әдісі


4-тапсырма: Мәміле нысанын сақтамаудың салдарына сипаттама беріңдер.




Қосымша 5-тапсырма: Тірек сызбамен жұмыс. Құқықтар мен міндеттемелердің тоқтатылу мен туындау сәті бойынша үш шартын анықтап,талдаңдар

Құқықтар мен міндеттемелердің тоқтатылу мен туындау сәті бойынша



Shape5 Shape4 Shape3

Шартты

Шұғыл

Мерзімі шектелмеген



Shape8 Shape7 Shape6










Дескриптор:

- топта мәтінді оқиды, топта талқылайды, келесі топтарға барып, түсіндіреді, постермен жұмыс жасайды;

-Заңды фактілердің негізгі түрлері мәмілелер болып табылатынын анықтайды;

-Мәмілелерді азаматтар мен заңды тұлғалардың азаматтық құқықтар мен міндеттемелерді белгілеуге, өзгертуге немесе тоқтатуға бағытталған әрекеттері деп танитынын анықтайды;

-Мәміле мен келісімшарт ұғымдарының аражігін ажыратады;

-Мәміленің 4 белгілерін анықтайды;

- Мәміленің 3 нысанын анықтайды;

-постерге жазады, сынып алдында қорғайды;

-Топтық бағалау


Дескриптор:

- Даулы мәміле дегеніміз не екенін анықтайды;

-Даулы емес мәмілені анықтайды;

-Жалған мәмілені анықтайды;

-Қулықпен жасалған мәмілені анықтайды;

-Топтық бағалау



Дескриптор:

-Даулы мәміле белгілерін анықтайды;

-Даулы емес мәмілелердің белгілерін анықтайды;

-Даулы және даулы емес мәмілелердің ерекшеліктерін анықтайды;

-Венн диаграммасына жазады;

-Сынып алдында қорғайды;

-Топтық бағалау


Дескриптор:

-Бірінші оқушы: Мәміле нысанын сақтамаудың салдарына сипаттама береді;

-Екінші оқушы тыңдайды, мысал келтіреді;

-Үшінші оқушы қорытындылайды;

-Мәміленің қарапайым жазбаша нысанын сақтамау оның орындалуын, мазмұнын, аяқталуын бекіту туралы дау болғанда тараптарды құқықтан айырады деп қорытындылайды;

-Топтық бағалау



Дескриптор:

-Шартты мәмілелер-шарт бойынша жасалған мәмілелер екенін анықтайды;

-Шартты мәміленің екі түрі: кейінге қалдырылатын және болдырмау шарттарын анықтайды;

-Шұғыл мәмілелер-мерзімі көрсетілген мәмілелер екенін анықтайды;

-Мерзімі шектелмеген мәмілелер-қарапайым мәмілелер, онда мерзімі көрсетілмейтінін анықтайды;

-Кестені толтырып, сынып алдында өз жұмыстарын таныстырады;

-Топтық бағалау



Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

1-2 балл аралығы








Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

1-2 балл аралығы







Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

5-7 балл аралығы






Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

1-2 балл аралығы




Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі

1-4 балл аралығы

оқулық, үлестірме материалдар, флипчарт қағаздары, маркерлер, бағалау парақтары

Сабақтың соңы


Кері байланыс. Жазбаша бағалау. «ТТТ» әдісімен аламын

Түсіндім

Түсінбедім

Түсінгі келеді




Үйге: тақырыптық тест жаттау.

Бағалау: 10 балмен бағалау

«ТТТ» рефлексия парағын толтырады.

Үйге тапсырма алады.

Өзінің жинаған балын хабарлайды мұғалімге





мадақтау



жазбаша бағалау парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2025
291
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі