Сабақтың
мақсаты:
|
*Тарихи оқиғаларды,
процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм»,
«нәсілдік кемсітушілік» терминдерін
қолданады.
Барлық оқушылар
орындайды: Этносаралық қатынастарды
анықтайды, Этносаралық қатынастардың қазіргі кездегі ұлтаралық
байланыстарын анықтайды
(білу,
түсіну)
Басым бөлігі
орындайды: тарихи оқиғаларды, процестер
мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік
кемсітушілік» терминдерін
түсіндіреді(қолдану)
Кейбір оқушылар
орындайды: Этносаралық қатынастар:
проблемалары және қарама-қайшылықтарын анықтап, талдайды,
сипаттайды (бағалау).
|
Сабақтың
басы:
|
Білім алушылармен
сәлемдесемін, сыныпты түгендеймін, сыныпты 2-топқа «Стикер» әдісі
арқылы бөлемін. Жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын білім
алушыларға таныстырамын,
айтамын.
Бағалау парақшаларын
тарату. Бағалау шартын
түсіндіру.
Оқушы
есімі
|
Топтық
жұмыс
1, 2, 3
балл
|
Жұптық
жұмыс
1, 2, 3,
4
|
Жеке
жұмыс
1, 2,
3
|
Толық жиналған
балы
|
|
|
|
|
|
|
Амандасады.
Топқа бөлінеді.
Тақырыпты жазып, жаңа сабақтың мақсатымен
танысады.
Бағалау парақшасының
шартымен танысады.
|
мадақтау
|
Түрлі түсті
стикерлер
|
Сабақтың
ортасы:
|
Барлық оқушылар
орындайды:«Бірік, жұптас, талқыла»
әдісімен топтық, мәтінмен,
постермен жұмыс жасайды.
1-тапсырма:
1-топ:Этносаралық
қатынастарды анықтаңдар
2-топ:Этносаралық қатынастардың
қазіргі кездегі ұлтаралық байланысын
анықтаңдар
Басым бөлігі
орындайды:
«Сәйкестендіру»
әдісі. Жұптық
жұмыс
2-тапсырма:
Тарихи оқиғаларды,
процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм»,
«нәсілдік кемсітушілік» терминдерін сәйкестендіріңдер,
түсіндіріңдер
«ұлтшылдық»,
|
|
Ұлтына және түсіне байланысты
түрлі топтарға бөлу, қысымдар мен шектеулер көрсетіп,
кемсіту
|
«шовинизм»,
|
|
Адамды өз ұлтынан азаматтыққа
теңестіріп қабылдайды және этносты ұлтпен
теңестіреді
|
«нәсілдік
кемсітушілік»
|
|
Ксенофобияның бір түрі,
адамдарды этносына қарай кемсіту, қысым
көрсету мақсатында бір этносты өзге этностардан жоғары
қою
|
Кейбір оқушылар
орындайды:«ПТМС» формула әдісі.
Топтық
жұмыс
3-тапсырма:Этносаралық қатынастар:
проблемалары және қарама-қайшылықтарын анықтап, талдаңдар,
сипаттаңдар
Позиция деп
санаймыз......
Түсіндіру (себебі
......)
Мысал (біз мұны мынадай мысал
арқылы дәлелдей аламыз
...........)
Салдар немесе нәтиже (айтылған
мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймыз
.........)
|
Дескриптор:
-мәтінді жеке оқып,
жұптасып талқылайды және бірігіп топта
талқылайды;
- Этносаралық
қатынастарды анықтайды;
- Этносаралық
қатынастардың қазіргі кездегі ұлтаралық байланысын
анықтайды;
-постермен жұмыс
жасап, сынып алдында
қорғайды;
-өзара бір-бірлерін
бағалайды;
Дескриптор:
- «ұлтшылдық»
терминін сипаттамасымен сәйкестендіреді,
түсіндіреді;
- «шовинизм»
терминін сипаттамасымен сәйкестендіреді,
түсіндіреді;
-«нәсілдік
кемсітушілік» терминін сипаттамасымен сәйкестендіреді,
түсіндіреді;
-кестені
толтырады;
-өзара бағалау
жүреді.
Дескриптор:
-Өздерінің
позициясын дұрыс деп
санайды;
-Түсіндіре отырып
себебін анықтай алады;
-Мысалдар арқылы
өздерінің ойларын дәлелдей
алады;
-Нәтижесіне
қорытынды жасай алады;
-А3 форматты қағазға
жазып, сынып алдында
қорғайды;
-Топтық өзара
бағалау жүреді
|
Мадақтау
1-3 балл
аралығы
Мадақтау
1-3 балл
аралығы
Мадақтау
1-4 балл
аралығы
|
Мәтін таратпа
қағаздары, оқулық, постерге А3 форматты қағаз, флипчарт қағаздарын,
маркерлер, тақта, бор, бағдаршам бағалау
парақтары
Таратпа
материалдар
А3 форматты
қағаздар, маркерлер
|