Материалдар / ашық сабақ 10 сынып Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ 10 сынып Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысын анықтайды; *Тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалайды. Барлық оқушылар орындайды: Этникалық қатынастар мен оларға әсер ететін факторларды анықтайды; Этностардың өзара қатынасын анықтайды; Этностардың өзара әрекеттесуін анықтайды; Ұлттық мәселе, ұлттық саясат деген ұғымдарды анықтайды (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: ұлтаралық қақтығыстардың пайда болуының себеп-салдарлық байланысына сипаттама береді (қолдану) Кейбір оқушылар орындайды: тарихи оқиғаларды талдау негізінде қазіргі кездегі ұлтаралық қатынастардың сипатын бағалайды, жинақтайды (бағалау, жинақтау)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
278
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: ____________ ДОІЖО



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Этникалық және әлеуметтік процестер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: дүниежүзі тарихы

Сынып: 10

Қатысқандар:

Сабақтың тақырыбы:

Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

10.2.2.1-тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

*Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін қолданады.


Барлық оқушылар орындайды: Этносаралық қатынастарды анықтайды, Этносаралық қатынастардың қазіргі кездегі ұлтаралық байланыстарын анықтайды (білу, түсіну)

Басым бөлігі орындайды: тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін түсіндіреді(қолдану)

Кейбір оқушылар орындайды: Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтарын анықтап, талдайды, сипаттайды (бағалау).

Құндылықтарға баулу:

- БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Басқа адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез-құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау және түзету

Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу


Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:


Білім алушылармен сәлемдесемін, сыныпты түгендеймін, сыныпты 2-топқа «Стикер» әдісі арқылы бөлемін. Жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын білім алушыларға таныстырамын, айтамын.

Бағалау парақшаларын тарату. Бағалау шартын түсіндіру.

Оқушы есімі

Топтық жұмыс

1, 2, 3 балл

Жұптық жұмыс

1, 2, 3, 4

Жеке жұмыс

1, 2, 3

Толық жиналған балы







Амандасады.

Топқа бөлінеді. Тақырыпты жазып, жаңа сабақтың мақсатымен танысады.

Бағалау парақшасының шартымен танысады.

мадақтау

Түрлі түсті стикерлер

Сабақтың ортасы:


Барлық оқушылар орындайды:«Бірік, жұптас, талқыла» әдісімен топтық, мәтінмен, постермен жұмыс жасайды.

1-тапсырма:

1-топ:Этносаралық қатынастарды анықтаңдар

2-топ:Этносаралық қатынастардың қазіргі кездегі ұлтаралық байланысын анықтаңдар



Басым бөлігі орындайды:

«Сәйкестендіру» әдісі. Жұптық жұмыс

2-тапсырма:

Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстады түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін сәйкестендіріңдер, түсіндіріңдер

«ұлтшылдық»,


Ұлтына және түсіне байланысты түрлі топтарға бөлу, қысымдар мен шектеулер көрсетіп, кемсіту

«шовинизм»,


Адамды өз ұлтынан азаматтыққа теңестіріп қабылдайды және этносты ұлтпен теңестіреді

«нәсілдік кемсітушілік»


Ксенофобияның бір түрі, адамдарды этносына қарай кемсіту, қысым көрсету мақсатында бір этносты өзге этностардан жоғары қою


Кейбір оқушылар орындайды:«ПТМС» формула әдісі. Топтық жұмыс


3-тапсырма:Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтарын анықтап, талдаңдар, сипаттаңдар


Позиция деп санаймыз......

Түсіндіру (себебі ......)

Мысал (біз мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламыз ...........)

Салдар немесе нәтиже (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймыз .........)



Дескриптор:

-мәтінді жеке оқып, жұптасып талқылайды және бірігіп топта талқылайды;

- Этносаралық қатынастарды анықтайды;

- Этносаралық қатынастардың қазіргі кездегі ұлтаралық байланысын анықтайды;

-постермен жұмыс жасап, сынып алдында қорғайды;

-өзара бір-бірлерін бағалайды;





Дескриптор:

- «ұлтшылдық» терминін сипаттамасымен сәйкестендіреді, түсіндіреді;

- «шовинизм» терминін сипаттамасымен сәйкестендіреді, түсіндіреді;

-«нәсілдік кемсітушілік» терминін сипаттамасымен сәйкестендіреді, түсіндіреді;

-кестені толтырады;

-өзара бағалау жүреді.





Дескриптор:

-Өздерінің позициясын дұрыс деп санайды;

-Түсіндіре отырып себебін анықтай алады;

-Мысалдар арқылы өздерінің ойларын дәлелдей алады;

-Нәтижесіне қорытынды жасай алады;

-А3 форматты қағазға жазып, сынып алдында қорғайды;

-Топтық өзара бағалау жүреді

Мадақтау

1-3 балл аралығы















Мадақтау

1-3 балл аралығы






















Мадақтау

1-4 балл аралығы


Мәтін таратпа қағаздары, оқулық, постерге А3 форматты қағаз, флипчарт қағаздарын, маркерлер, тақта, бор, бағдаршам бағалау парақтары























Таратпа материалдар












А3 форматты қағаздар, маркерлер

Сабақтың соңы:






Кері байланыс. Жазбаша бағалау. «Миыңның суретін сал» әдісі.

Shape1



Білім алушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін, түсінген тұстарын мидың ішіне жазады. Түсінбеген тұстарын мидың сыртына жазады.

Үйге: тақырып соңындағы деңгейлік тапсырмаларды орындау.

Бағалау: 10 балдық жүйеге сай

Кері байланыс парақшасын толтырады.

Үйге тапсырма алады.

Өз-өзін критерийге сай бағалайды.

мадақтау

Бағалау парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!