Материалдар / Ашық сабақ "Қысым" 7 сынып

Ашық сабақ "Қысым" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға жалпы қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде түсінік беру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Желтоқсан 2017
1690
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



7 - сыныпАшық сабақтың тақырыбы:«Қысым»

Сабақтың  мақсаты: Білімділігі: оқушыларға жалпы қысым туралы және оның белгіленуі, өлшем бірлігі жөнінде түсінік беру;Дамытушылығы: күнделікті өмірден түрлі мысалдар ала отырып, оқушылардың қысымтуралы түсінігін арттыру, түрлі әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту;Тәрбиелік:   Оқушыларды жүйелі білім алуға, тез ойлауға, тез есептеуге, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу;Сабақтың әдісі: оқытудың жаңа инновациялық технологияларын пайдалану Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсінуПән аралық байланыс: математика, информатика, қазақ тілі, еңбек, әдебиетПайдаланылған әдебиеттер: «Физика және Астрономия» 7-сынып. Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева; Есептер жинағыСабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, оқулық, таратпа материалдар, интернет мәліметтеріСабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:(2 мин) амандасу,орындарына отырғызу, оқушыларды түгендеу, сынып тазалығын тексеру, сынып оқушыларын топқа бөлуII. Үй жұмысын тексеру: (10 мин) а) берілген есепті тексере отырып, сұрақ – жауап алу(слайд)ә) Сәйкестендіру кестесі (слайд)

III. Жаңа сабақ: (20 мин)а) мұғалім сөзі, №433 есеп мысалы(слайд) ә) «Ойлан тап» себебін түсіндіру (слайд) б) ауызша есепте (слайд) в) есептер шығару есептер жинағы №432, 434,435,436,437; әр топтан бір оқушыдан шығып тақтаға жазады)(слайд)IV. Сергіту сәті(3 мин) V. Қорытынды: (6 мин)Деңгейлік жарыс «Кім бірінші?» (әр оқушы өз деңгейі бойынша берілген тапсырмаларға жауап береді: I.деңгей карточка-ситуациялық сұрақтар II. деңгей карточка-сұрақ – жауаптар
  • Үйге тапсырма(2 мин)(слайд)
  • Бағалау(2 мин)(слайд)


I. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу,орындарына отырғызу, оқушыларды түгендеу, сынып тазалығын тексеру, сынып оқушыларын топқа бөлуII. Үй жұмысын тексеру:Теориялық және практикалық білімдерін ҮЙ ЖҰМЫСЫН ПЫСЫҚТАУ СҰРАҚТАРЫ:
  • Қандай күшті үйкеліс күші деп атаймыз?
  • Үйкеліс не себептен пайда болады?
  • Сендер үйкелістің қандай түрлерін білесіңдер?
4. Үйкелісті қалай азайтуға болады?
  • Үйкеліс күшін қалай өлшеуге болады?
  • Үйкеліс күші дегеніміз не?
  • Күнделікті өмірде өздеріңе үйкелістің қандай түрлері жиі кездеседі?
  • Неге тірі балықты қолда ұстап тұру қиын?
  • Үйкелістің пайдасымен зияны қандай?
III. Жаңа сабақ: Жаңа сабақты түсіну үшін «Оқытудың жаңа инновациялық технологиялары» әдісін қолданғалы отырмын. Бұл әдіс арқылы жаңа сабақты түсініп, талдау жасап, есеп шығару барысында формула қолдану,түрлендіру, қорытынды жасай аламыз.

а) Мұғалім сөзі:Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қысым». Олай болса сабағымызды мынадай өлең шумағынан бастайық.«Қансонарда бүркітші шығады аңға»Сегіз найза қолында, көз аудармай,Батыр да аял қылмай ерте таңға.Қанат құйрық суылдап, ысқырады,Көктен қыран сорғалап құйылғанда. А. ҚұнанбаевОсы жерде сегіз найза деп отырғанымыз бүркіттің тырнақтары. Бұл жыртқыш құстың тырнақтары мен тұмсықтары қатты өткір жылтыр болып келеді. Аудандары кішкентай болғандықтан, тіпті болымсыз ғана күшпен зор қысым жасап, аң аулауға шамасы келеді.Күнделікті тұрмыста біз пышақ, қайшы, ине сияқты алуан түрлі құралдарды пайдаланамыз. Мысалы: бір денені өткір пышаққа қарағанда, өтпейтін пышақпен кесу қиын, сол себепті құралдардың жүзінің ауданын кішірейтіп, мұқият қайрауға тырысамыз. Матаны доғал инеге қарағанда, үшкір инемен тесу оңай, немесе ұлдар жағы білеміз қалың шегеге қарағанда жіңішке шегені ағашқа қақсақ тезірек, әрі жеңіл қағылатынын, сол себепті құралдардың кесетін жүзінің ауданын кішірейтуге тырысатынбыз. Алайда олардың әсері осы күш түскен беттің ауданына тәуелді болатынын байқай бермейміз. Сондықтан, құралдардың әсерін есептегенде бір дененің басқа бір денеге түсіретін күшінің мәнін ғана емес, күш түсірілетін беттің ауданында білу қажет.Енді оқушылар мынадай тәжірибелік суретті қарастырайық. Ол үшін назарымызды бәріміз слайдқа аударайық. Көріп отырғанымыздай бізге бірінші құмның үстіне жіңішке төрт аяғы бар үстелше төңкеріліп үстіне, 5кг гір таспен бастырылған, батпады, себебі неде? Екінші, құмның үстіне үстелшені жоғары қаратып, үстіне сондай гір тас қойған, батып кетті, себебі неде?Келесі слайдқа назар аударып қараймыз, сол сияқты адамның қармен жүруі қиын, себебі ол қадам басқан сайын қарға омбылайды. Ал аяғына шаңғы байлаған адам қар үстімен жеңіл жүре алады. Мұның себебі не? Шаңғымен де, шаңғысыз да адам қарды өзінің салмағына тең бірдей күшпен басады. Бірақ ол күштің бұл екі жағдайдағы әрекеті бірдей емес. Себебі шаңғы бетінің ауданы адамның табанының ауданынан жиырма еседей үлкен. Сондықтан ол шаңғымен тұрғанда қар бетінің әрбір шаршы сантиметр ауданын шаңғысыз тұрғандағыдан гөрі жиырма еседей аз күшпен басады.Қысым деп белгілі бір бетке түсетін күш әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шаманы айтамыз.Қысым бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін күштің осы беттің ауданына қатынасымен анықталады: Мұндағы P-қысым;  F -бетке перпендикуляр бағытта әрекет ететін  күш немесе қысым күші; S -күш түсетін беттің ауданы.Енді жоғарыдағы формуланы түрлендірсек: немесе SI жүйесінде қысымның өлшем бірлігі:  Паскаль (қысқаша Па).1Паскаль - 1Н күштің 1м2 ауданға түсіретін қысымы: 1Па=1Н/м2Тәжірибеде қысымның үлкен бірліктерін пайдаланамыз:1гПа =100Па=102Па1кПа =1000Па=103Па1МПа =1 000 000 Па=106Па (433К)Есеп шығару мысалы: Күйтабақты ойнатқанда инесі оған 0,27 Н күш түсіреді. Егер ине ұшының ауданы 0,0003 болса, оның қысымы қандай болар еді?Берілгені: Формуласы: Шешуі:F=0,27 Н P= 0,0003 = 3*S=0,0003 Р=

P=? Жауабы: ә) «Ойлан тап » себебін түсіндіру№1. Әжеміз пердені ертеде қолмен тіккен. Тігін тігуде ұшы доғал немесе үшкір инелерді қолданудың қайсысы оңай?№2. Тортты кесуге жүзі өткір пышақ пен күнделікті қолданып жүрген пышақтың қайсысы кесуге оңай?№3. Қалың шегеге мен жіңішке шегені ағашқа қағудың қайсысы оңай?№4. Жұқа мұз жапқан өзеннің ортасында жүзіп жүрген балыққа жету үшін түлкі мұздың үстімен жүрді. Сол кезде мұз түлкіні көтермейді. Оны білген қу түлкі, мұздың үстіне жатып жайлап жылжидыСұрақ: Түлкі мұзда төрт аяғымен жүргенде бата ма? Әлде жайлап жылжығанда батама?б) Ауызша есепте.2гПа=………………..Па                             3000Па=……………………..кПа5кПа=………………..Па                             500Па=………………………гПа    4МПа=……………….Па                             2000000Па=………………..мПав) Есептер шығару «Кім бірінші?»№434 К (50000 Па)F = 3 000 Н күш S=0,06 м2 ауданға бірқалыпты әрекет етеді. Сондағы қысымды Р есепте. №435 К (2,3,1) Төменде санмен берілген қысымдардың қайсысы ең үлкен және ең кіші: 6 кН/ м2 ; 60 Н/см2 ; 600 Па №436 К (50 м2) Бетке 50 кН күш түсіріп 1 кПа қысымды қалай алуға болады? №437 К (0,02 м2)1 кН күшпен әрекет етіп 50 кН/ м2 қысымды қалай жасауға болады?IV. Сергіту сәті«Жаңбыр туралы»(видеоролик)V.Сабақты бекіту, қорытындылау бөлімі:Деңгейлік жарыс «Кім жылдам?» Ситуация кезінде сенің ақылың (А деңгейінің тапсырмасы)

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ