Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министірлігі

    Түркістан облысы

    Отырар ауданы

    «Ғани Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектеп»коммуналдық мемлекеттік мекемесі







    Қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы: «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері





    Пән мұғалімі: Ноғайбекова А

    Сыныбы: 7

    Пәні: қазақ әдебиеті



    Қостерек ауылы-2019 оқу жылы



    Сабақтың тақырыбы: «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері


    Тексерілді: Е.Бугенбаев

    Мұғалімнің аты-жөні:А.Ноғайбекова

    Күні: 26. 09.2019ж

    СЫНЫП: 7


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:




    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

    Сабақ мақсаты:


    Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

    Тілдік мақсаты:

    Оқушылар орындай алады:

    Диалог, монолог, полилогтердегі мәтінді тыңдайды, көтерілген мәселені түсінеді. Автор көзқарасына талдау жасайды. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.


    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Қандай жырлар ғашықтық жырларға жатады?

    2.Ғашықтық жырлардың тақырыбы не?

    3.Лиро-эпостық жырлардағы кейіпкерлері кімдер?

    4.Ғашықтық жырларда не туралы баяндалады?

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. көркем шығармалардан кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтай алады, Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Пәнаралық байланыс

    Тарих,қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    АКТ –дағы суреттер,кері байланыс, стикер.

    Алдыңғы оқу

    Қыз Жібек» жырының құрылысы

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Басталуы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі Топтарға біріктіру

    Тірек сөздер бойынша топқа біріктіру.

    Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда зерттеушілер,тарихшылар,әдебиетшілер деген сөздер болу керек.

    Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бірігеді.

    1топ зерттеушілер

    2 топ тарихшылар

    3 топ әдебиетшілер

    5 минут







    Білу және түсіну«Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. 

    1.Қандай жырлар ғашықтық жырларға жатады?

    2.Ғашықтық жырлардың тақырыбы не?

    3.Лиро-эпостық жырлардағы кейіпкерлері кімдер?

    4.Ғашықтық жырларда не туралы баяндалады?

    Оқулық,

    мәтіндер.

    Жаңа сабақ

    15 минут







    «Жариялау» әдісі

    (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.

    1топ Зерттеушілер

    «Қыз Жібек»жырының зерттелуі туралы мәлімет береді.

    2 топ Тарихшылар «Қыз Жібек»жырының тарихы туралы түсінік береді.

    3 топ Әдебиетшілер «Қыз Жібек»жырының мазмұны мен идеясына,көркемдік ерекшелігіне шолу жасау.

    Дескриптор

    - өз ұстанымына қатысты ой пікірін білдіреді

    Бағалау «Бас бармақ»тәсілі

    «Екі күнделік» әдісі Топтық, жеке жұмыс жүргізу.

    Кесте бойынша жыр кейіпкерлерін талдау.

    Кейіпкерлер


    Жырдағы іс-әрекеті


    Төлеген

    Жібек

    Қаршыға

    Шеге

    Сырлыбай

    Сансызбай

    Бекежан




    Венн  диаграммасы.

    ( Төлеген мен Бекежанның  бейнесін салыстыру )

    Төлеген

    Ортақ  қасиеті

    Бекежан






    Оқулық,қабыр

    ғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Дескриптор

    - шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады

    «Ыстық орындық» орындық әдісі

    (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:

    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

    Дескриптор

    - өз ұстанымына қатысты ой пікірін білдіреді

    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық

    Бағалау


    5 минут



    Кері байланыс



    Picture 2


    БББ кестесі

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді







    «Бас бармақ»

    тәсілі






    БББ кестесі

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    «Бас бармақ» тәсілі

    АКТ –дағы суреттер,слаид

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    қандай болды?

    Мен жоспарлаған

    саралау шаралары

    тиімді болды ма?

    Мен берілген

    уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен

    өз жоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздім жəне

    неліктен?


    Сабақ мақсаттары оқу мақсатына сай, қолжетімді, нақты болды. Сабақта оқушылар белсене жұмыс жасады.Тапсырманы орындау барысында уақытты тиімді пайдалана білді.

    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1: Топтық жұмыс тиімді болды.

    2: Шығармашылық жұмыстары кезінде тапсырмалар орындау

    Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1: «Жариялау» әдісі

    2: «Ыстық орындық» орындық әдісі

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

    жетілдіруге көмектесетін не білдім?
















































    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Климат

    Сабақтың тақырыбы: Климаттың өзгеру себептері


    Мектеп:Ғ.Мұратбаев шжж о\м

    Мұғалімнің аты-жөні:А.Ноғайбекова

    Күні: 17 .09.2019ж

    СЫНЫП: 7


    Қатысқан оқушылар саны: 15


    Қатыспаған оқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.2.6.1- оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу;

    7.4.1.1- жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу;

    7.3.3.1- мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу

    Сабақ мақсаты:


    Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.



    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Диалог, монолог, полилогтердегі мәтінді тыңдайды, көтерілген мәселені түсінед

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ноғайбекова Ақмарал Жәнібекқызы
    21 Қараша 2019
    4971
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жаңа үлгіде қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министірлігі

    Түркістан облысы

    Отырар ауданы

    «Ғани Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектеп»коммуналдық мемлекеттік мекемесі







    Қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы: «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері





    Пән мұғалімі: Ноғайбекова А

    Сыныбы: 7

    Пәні: қазақ әдебиеті



    Қостерек ауылы-2019 оқу жылы



    Сабақтың тақырыбы: «Қыз Жібек» жырының кейіпкерлері


    Тексерілді: Е.Бугенбаев

    Мұғалімнің аты-жөні:А.Ноғайбекова

    Күні: 26. 09.2019ж

    СЫНЫП: 7


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:




    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

    7.2.1.1. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

    Сабақ мақсаты:


    Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

    Тілдік мақсаты:

    Оқушылар орындай алады:

    Диалог, монолог, полилогтердегі мәтінді тыңдайды, көтерілген мәселені түсінеді. Автор көзқарасына талдау жасайды. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.


    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Қандай жырлар ғашықтық жырларға жатады?

    2.Ғашықтық жырлардың тақырыбы не?

    3.Лиро-эпостық жырлардағы кейіпкерлері кімдер?

    4.Ғашықтық жырларда не туралы баяндалады?

    Бағалау критерийі

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. көркем шығармалардан кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтай алады, Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Пәнаралық байланыс

    Тарих,қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    АКТ –дағы суреттер,кері байланыс, стикер.

    Алдыңғы оқу

    Қыз Жібек» жырының құрылысы

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Басталуы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі Топтарға біріктіру

    Тірек сөздер бойынша топқа біріктіру.

    Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда зерттеушілер,тарихшылар,әдебиетшілер деген сөздер болу керек.

    Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бірігеді.

    1топ зерттеушілер

    2 топ тарихшылар

    3 топ әдебиетшілер

    5 минут







    Білу және түсіну«Серпілген сауал» әдісі Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. 

    1.Қандай жырлар ғашықтық жырларға жатады?

    2.Ғашықтық жырлардың тақырыбы не?

    3.Лиро-эпостық жырлардағы кейіпкерлері кімдер?

    4.Ғашықтық жырларда не туралы баяндалады?

    Оқулық,

    мәтіндер.

    Жаңа сабақ

    15 минут







    «Жариялау» әдісі

    (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.

    1топ Зерттеушілер

    «Қыз Жібек»жырының зерттелуі туралы мәлімет береді.

    2 топ Тарихшылар «Қыз Жібек»жырының тарихы туралы түсінік береді.

    3 топ Әдебиетшілер «Қыз Жібек»жырының мазмұны мен идеясына,көркемдік ерекшелігіне шолу жасау.

    Дескриптор

    - өз ұстанымына қатысты ой пікірін білдіреді

    Бағалау «Бас бармақ»тәсілі

    «Екі күнделік» әдісі Топтық, жеке жұмыс жүргізу.

    Кесте бойынша жыр кейіпкерлерін талдау.

    Кейіпкерлер


    Жырдағы іс-әрекеті


    Төлеген

    Жібек

    Қаршыға

    Шеге

    Сырлыбай

    Сансызбай

    Бекежан




    Венн  диаграммасы.

    ( Төлеген мен Бекежанның  бейнесін салыстыру )

    Төлеген

    Ортақ  қасиеті

    Бекежан






    Оқулық,қабыр

    ғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Дескриптор

    - шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады

    «Ыстық орындық» орындық әдісі

    (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:

    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

    Дескриптор

    - өз ұстанымына қатысты ой пікірін білдіреді

    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық

    Бағалау


    5 минут



    Кері байланыс



    Picture 2


    БББ кестесі

    Білемін

    Білдім

    Білгім келеді







    «Бас бармақ»

    тәсілі






    БББ кестесі

    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    «Бас бармақ» тәсілі

    АКТ –дағы суреттер,слаид

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    қандай болды?

    Мен жоспарлаған

    саралау шаралары

    тиімді болды ма?

    Мен берілген

    уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен

    өз жоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздім жəне

    неліктен?


    Сабақ мақсаттары оқу мақсатына сай, қолжетімді, нақты болды. Сабақта оқушылар белсене жұмыс жасады.Тапсырманы орындау барысында уақытты тиімді пайдалана білді.

    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1: Топтық жұмыс тиімді болды.

    2: Шығармашылық жұмыстары кезінде тапсырмалар орындау

    Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1: «Жариялау» әдісі

    2: «Ыстық орындық» орындық әдісі

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

    жетілдіруге көмектесетін не білдім?
















































    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Климат

    Сабақтың тақырыбы: Климаттың өзгеру себептері


    Мектеп:Ғ.Мұратбаев шжж о\м

    Мұғалімнің аты-жөні:А.Ноғайбекова

    Күні: 17 .09.2019ж

    СЫНЫП: 7


    Қатысқан оқушылар саны: 15


    Қатыспаған оқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.2.6.1- оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу;

    7.4.1.1- жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу;

    7.3.3.1- мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу

    Сабақ мақсаты:


    Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.



    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    Диалог, монолог, полилогтердегі мәтінді тыңдайды, көтерілген мәселені түсінед

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 7 сынып
    21.11.2019
    4971
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ноғайбекова Ақмарал Жәнібекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации