Материалдар / Ашық сабақ Сабақ жоспары Ғафу Қайырбеков «Жуалы» өлеңі. . ҚМЖ 6-сынып.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Сабақ жоспары Ғафу Қайырбеков «Жуалы» өлеңі. . ҚМЖ 6-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
6. 1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2024
140
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Мен балаң жарық күнде сәуле қуған...

Педагогтің аты-жөні:


Күні:



Сыныбы:

6

Сабақтың тақырыбы:

Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада

Ғ. Қайырбеков «Жуалы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6. 1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау

Сабақтың мақсаты

- әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды;

- эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал




Үй тапсырмасын сұрау

Мұғалім тақтаға «Қарым-қатынас қандай болу керек?» деген сұрақты жазып қояды. Оқушылар кезекпен-кезек шығып бір сөзбен ойын жазып кетеді.

Мысалы:  - Сыйластықта  - Жақсы  - Бір-бірін қорғау керек 

- Жақсылық жасау керек  - Дос болу керек 

- Қайырымды болу керек  Жазғандарын сынып оқушылары оқып болғаннан кейін мұғалім қойған сұраққа жұпта сөйлеседі


Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады




Сабақтың басы


«Ойқозғау»

Жуалы ауданынан шыққан атақты тұлғалар туралы не білесіңдер?

Қандай жазушылар шыққан?

Жуалы атауының шығу тарихы туралы не білесіңдер?




Жаңа білім



1-тапсырма

Жұптық жұмыс














Сынып



























2-тапсырма

«Кезбе шолу»әдісі


Өлең мазмұнымен жұмыс

Ғафу Қайырбековтың өмірі және шығармашылығымен танысу.

Бейнеролик көрсетіледі.

«Түртіп алу» әдісі бойынша ролик көре отырып маңызды ақпаратты түртіп алып отырады.

Жуалы туралды өлеңді мәнерлеп оқиды.


ЖУАЛЫ

Бауыржан
Момышұлына


Қарапайым қазақтың,
Бір мекені Жуалы.
– Ұлы едің, деп, қай жақтың? –
Бір қария сұрады.


– Інісі едім Баукеңнің, –
– Онда өзіміз екенсің.
Жаз жайлауға дəл келдің,
Аунап-қунап кетерсің.


Болғанменен бұл жердің,
Аты жəй бір Жуалы.
Сондай-сондай ерлердің,
Талайы əлі туады.


«Қара, шалдың мықтысын!»
Деймін іштей от алып.
Құй түсінбе, құй түсін –
Шалдың сөзі ап-а
нық.


Мені-дағы сенімен,
Күнде өсіріп жатқан күш.
Осындай бір сенім мен,
Осындай бір мақтаныш!


«Кезбе шолу» әдісі арқылы бір-бірімен пікірлеседі. Пікірлесу барысында төмендегі кестені пайдаланады:

Тірек сөздерді атайық

Өлең мазмұнын түсіндірейік

Өз тарапымыздан ой түйіп, шешім ойластырайық








Жұптар бірін-бірі бағалайды













Үздік жауапқа ынталандырушы стикерлер беріледі



























Дескриптор :

- өлеңнің жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды;

https://youtu.be/VdnglAomoew?si=e5tZPeGAWiWmfPrh


Сергіту сәті

«Айнаға сурет салу» тәсілі


Балаға 3 жапырақша бересіз. Бұл – «айна». Артында жазылған сөздерге сай өзін салуы керек. Ол сөздер мыналар: «Мен ата-анамның көзімен», «Мен өзімді қалай көремін», «Мен достарымның көзімен».




Сабақтың ортасы

.


3-Тапсырма

Өлеңге сатылай-кешенді талдау жасау

«Бірге қайталаймыз»

Топтық жұмыс

.

.

Төмендегі үлгіге қарап өлеңге сатылай-кешенді талдау жасаңдар

1.Жанр түрі: өлең. өлең дегеніміз - белгілі бір өлшеммен қиыннан қиыстырып, үйлесімді ырғақпен ұйқасып келген өрнекті сөз жүйесі.
2. Шумақ дегеніміз аяқталған синтаксистік біртұтас ойды білдіреді. Бұл өлең төрт шумақтан тұрады.
3. Тармақ. дегеніміз - өлеңнің әр жолы 16 тармақ
4. Бунақ дегеніміз белгілі дауыс ырғағымен бөлінуі. .
5. Буын саны – дауысты дыбыстың санына байланысты. Өлең 11 – буынды.
6. Ұйқас түрі: ұйқас дегеніміз - өлеңнің бітім мазмұнымен тамырлас келіп, оған әуен ерекше сөз беріп тұратын әуен, ерекше сөз беріп тұратын өлең тармақтарындағы сөздердің үндестігі екендігі айтылады. өлең қара өлең ұйқасына құрылған.(а - а - б - а)
7. Әдеби теориялық ұғымдар. а) Теңеулер: қыран, қаршыға


«Жуалы» өлеңіне сатылай-кешенді талдау жасау.

1.Жанр түрі: Арнау өлең

2. Шумақ. Бұл өлең бес шумақтан тұрады.

3. Өлеңнің ар шумағы 4 тармақтан тұрады. Барлығы 20 тармақ.

4.Өлеңнің әр шумағы 2 бунақтан тұрады

5. Буын саны. Өлең 7-8 буынды.

6. Ұйқас түрі: (а-б-а-б) шалыс ұйқас

(а-а-б-а) қара өлең ұйқасы

7.Әдеби-теориялық ұғымдар.

а) Күнде өсіріп жатқан күш – метафора;

Мені-дағы сенімен,
Күнде өсіріп жатқан
күш.
Осындай бір сенім мен,
Осындай бір
мақтаныш. Күш – сенім, күш- мақтаныш. –метафора

От алу – тұрақты тіркес.

8.Сөздікпен жұмыс. Аунап-қунап – рақаттана демалу;

Құй түсінбе. Құй сөзі –не, немесе, я , яки:

9. Тәрбиелік мәні. Бір қария кісі Бауыржан Момышұлының жерлесімін деп айтқан жігітті оның жерлесі болғандықтан сыйлап, өз ауылына құрмет тұтып шақырады. «Баукеңдей мықты ерлер сияқты жігіттер әлі туады бұл Жуалыда»,- деп қарияның айтуы жуалылық жігіттің қанатын өсіріп, оның бойын мақтаныш сезімі кернейді.

Дескриптор:

- өлеңнің жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды;

-өлеңге композициялық талдау жасайды


Топтық бірін-бірі бағалау.

«Екі жұлдыз, бір тілек»


Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Бекіту

3-тапсырма.

Жеке жұмыс


А) Зымыран сұрақтар

  1. Өлең кімге арналған?

  2. Ақынның Жуалы туралы өлең жазуына не түрткі болды?

  3. Өлең диалогының кейіпкерлері кімдер?

  4. Б.Момышұлы туралы білетін мәліметтеріңді айтыңдар?

  5. Өлеңдегі диалогтан қандай ұлттық құндылық байқадыңдар?

  6. Автордың бойын қандай сезім кернеп тұр және не үшін?

Ә) Кластер

Shape2

Shape3

Shape4

Shape5

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!