Материалдар / АШЫҚ САБАҚ Сабақтың тақырыбы: Бейнелеу өнері.Шығармашылық жұмыс.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

АШЫҚ САБАҚ Сабақтың тақырыбы: Бейнелеу өнері.Шығармашылық жұмыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек сабағынан мұғалімдерге нұсқаулық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2018
1258
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№69 жалпы орта мектебі











Ашық сабақ



Сабақтың тақырыбы: Бейнелеу өнері. Шығармашылық жұмыс.





Пән: Көркем еңбек Сынып: 5«Г»Мұғалімнің аты-жөні: Хожашов Г.Б







2018 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Бейнелеу өнері.Шығармашылық жұмыс.Мұғалімнің аты-жөні: Хожашов Г.БКүні: 18.10.2018
СЫНЫП: 5« Г »

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау5.1.6.4 -Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Рухани жаңғыруОсылайша, біз қайта түлеудің айрықша маңызды екі процесі – саяси реформа мен экономикалық жаңғыруды қолға алдық. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Аталған екі жаңғыру процесінің де нақты мақсат-міндеттері, басымдықтары мен оған жеткізетін жолдары бар.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы



Сәлемдесу. Топқа бөлу.1-топ:«Пейзаж» 2-топ:«Натюрмот» деп екі топқа бөлінеді.Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Үй тапсырмасын пысықтау.«Қар ату» ойын тәсілі. Оқушылар жаңа сөздіктерді бір – біріне айтып үй тапсырмаларды айтып өтеді.
Топқа бөлу.1-топ:«Пейзаж» 2-топ:«Натюрмот»
Жаңа білім





Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Шығармашылық жұмыс. «Жариялау» әдісіОқушыларға күзгі табиғат пейзажының суреттін салу. (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)









Оқулық,мәтіндер.
Ортасы





ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Шығармашылық жұмыс.Қала пейзажын орындау реттілеу (сызықтық перспектива)Оқушылар суреттер арқылы ажыратады. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер,
Аяқталуы Сабақты бекіту

Ой қорытыу Мүсіншілер қандай материалдар пайдаланылады?Балшық, балауыз, гипс, тас, ағаш т.с.б.Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Бағалау









Оқушыларды смайликтер арқылы бағалау

Кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазу.
Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау.
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?












ДОІЖО:
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!