Педагогтің
аты-жөні
|
Әдымсерік
Қайнар
|
Сынып: 2
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Қауіпсіздік ережесі
Денсаулық туралы жалпы
түсінік
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.3.4.4. Денсаулықты
нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде
қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың
кейбір негізгі жолдарын
анықтайды
2.3.1.1 Дене жаттығулар жасау
барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және
сипаттау.
|
Сабақтың
барысы.
|
|
Сабақтың кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
Жүру
жаттығулары.
Тізелерін сәл бүгіп, жүрелей жүру; екі
колыншапалақтап (белге қойып, артқа ұстап) жүру; аяқтың ұшымен және
өкшемен жүру;бір қатар болып келе жатып, екі қатар жасап жүру; 3-5
м. жерге дейін көзін жұмып жүру; теріс қарап жүру. Жүгіру
жаттығулары. Аяғын артқа серпи жүгіру: оң (сол) жаныменжәне теріс
қарап жүру; екіден келе жатып, бірін-бірі қуалай жүгіру; 3 х 10
м.қашықтықтыайнала жүгіру; 100 м. қашықтықты жүгіріп өту; 150-200
м. жерді жай жүгіріп өтукедергісі көп жерден жүгіру;
ойлы-қырлы жермен жүгіру; ағаштардың арасымен(шөбі шалғын
жермен, тізеден келетін су ішімен) жүгіру; 1,5-2 минутқа
дейін тоқтамай жүгіру: 10-30 м. қашықтыққа бар екіпінімен жарыса
жүгіру (10 м — 2,6-2,8 сек: 20 м.- 5.0 сек., 30 м. —8,5-7,5
сек).
|
Дене тәрбие
жаттығулары
Дерек көзі:
https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Дерек көзі:
https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/
|
Ортасы
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Оқулықтағы
тапсырмаларды орындау.
Тақырып бойынша
жинақталған ресурстармен
танысу.
Сұрақтар
қою
1.Дене жаттығулары
кезінде біздің жүрегіміз бен өкпеміз неліктен еселеп жұмыс
істейтінін айта аласыз ба?
2.Дене
жаттығуларынан кейін жүрегіңіз неліктен жылдам соғады? Осындай
жаттығулардан кейін сіз өзіңізді қалай сезінесіздер? Қызып
терлейсіз бе
3.Жүгіру бойынша
көңілді жаттығуларда біз қандай салауатты дағдылар
қалыптастырамыз?
4.Секіруге арналған жаттығулар
неліктен денеге жақсы ширату болып саналатынын айта аласыз
ба?
Еңбектеу және өрмелеу жаттығулары.
Гимнастикалық орындықтың үстіне тізерлеп тұрып, екі қолымен ұстап
тартылу; қырынан жерге тигізе ұстап тұрып, басыниіп астынан өтіп
шығу; гимнастикалық қабырғаға сүйеп қойған бөренемен, тақтаймен,
баспалдақпен еңбектеп барып, қабырғамен өрмелеу; салбырата ілінген
арқанмен ұстап,аяқтың көмегімен тартылу және арқанды бойлай сырғып
түсу; екі қолымен гимнастикалық қабырғадан ұстап, екі
аяқты кезек-кезек алға көтеру және қолымен бірнеше рет жоғары
тартылу.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Негізгі
жаттығулар
ды
орындау
Дерек көзі:
https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/
|
Соңы
|
Лақтыру және қағып алу жаттығулары. Жоғары
лақтырылған доптыбір қолымен 4-6 рет, екі қолымен 10-15 рет қағып
алу; жүгіріп келе жатып, доптыекі қолымен жерге кезек соғып ыршыту;
допты бір қолымен соғып ыршытуды өз орныңда бір айналып келіп
қайталау; екі-екі баладан жерге соғып келе жатқан допты ұстап
алып, екі қолыменлақтырып, лақтырған допты қағып алып
жүрістерін қайта жалғастыру; екі аяқты алшаққойып
(тізерлеп, тұрып, аяқты созып отырып), 1 кг. мақта допты екі
қолымен желкетұсынан бастап асыра лақтыру; теннис добын екі қолымен
желке тұстан бастан асыралақтыру; теннис добын, 200 г. қалташаны оң
(сол) қолымен алысқа лақтырып, көрсеткішінанықтау; өз беттерімен
әртүрлі заттарды
лақтыру.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау
|
Дерек көзі:
https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Ашық
микрофон» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|