Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныбы: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы»
|
|||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
8.Т/Ж1 – әдеби шығарманың жанрына байланысты нақыл сөздердің тақырыбы мен идеясына талдау жасау |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Шалкиіз Тіленшіұлы өмірінен, оның толғаулары кейінгі ұрпаққа жеткен мұралары туралы мағлұмат беру Оқушылардың көбісі: шығарманың композициялық құрылымын анықтай алады Оқушылардың кейбірі: шығарма сюжетіне талдау жүргізеді, өзіндік көзқарас танытады. |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Шығарма мазмұнын біледі Тақырыбы мен идеясына талдау жасайды Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіреді |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, қазақ әдебиеті, |
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарытуы |
Құндылықтар: - патриотизм - отансүйгіштік - өз халқы үшін мақтаныш - ұлттық сана – сезім |
|||||||||||||||||||||
АКТ дағдылары |
Интернет арқылы бейнебаян, презентация, бейне таспаны тыңдау. |
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: Жыр, жырау, жыршы, хан, толғау Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
|||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
«Балаларыма өсиет» өлеңі |
|||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
Уақытты жоспарлау |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмалар |
Дерек көздері |
||||||||||||||||||||
Басы 5 мин
|
Б Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
«Кім көп
біледі?» М Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру. Шығарма мазмұнын біледі Тақырыбы мен идеясына талдау жасайды Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіреді М Оқушылар Шалкиіздің өмірі туралы БББ кестесін толтырады.
|
Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық
|
||||||||||||||||||||
Ортасы 15 мин
5 мин 5 мин |
Ж/Т Зерттеу мен талдау Жыраулар поэзиясы- ғасырлар қойнауынан көктей өтіп, әр буын ұрпағының азығына айналған, өршіл рухты, дария даналықты, жауһар жырлар. Жыраулар поэзиясы- өз тұсындағыларға да, келешек ұрпаққа да ғибрат, өнеге аларлық тағлымы зор мұра, асыл көмбе екен. Ендеше , балалар, «Селдей екпінді, таңдай сұлу» жырларымен хан мен халқын ұйытқан Шалкиіз жырау туралы білетінімізді толықтырып, ғибратнамалық сөздерін жанымызға сақтай білейік.
Тапсырма «ДЖИГСО» әдісі. Оқушылар тапсырманы топта орындайды. Әр топқа шығармадан үзінді беріледі. Оқушылар үзіндіні топта оқып, мазмұнын талқылайды.Топтан бір спикер таңдалады. Спикер өз топтарына берілген үзіндінің мазмұнын басқа топтарға барып түсіндіреді.
Бағалау. «Дауыс беру» әдісі Оқушылар спикерлерді дауыс беру арқылы бағалайды. Әр оқушы бір спикерге ғана дауыс бере алады. Шығарма мазмұнын жақсы түсіндіре білген әрі әсерлі етіп жеткізген спикерге дауыс береді. Тапсырма. Жеке жұмыс «Менің де айтарым бар...» стартегиясы бойынша оқушылар шығарманың тақырыбы мен идеясын талдайды. Менің ойымша, өлеңнің тақырыбы...; Идеясы...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...
Бағалау. Жұптар кестелерін шеңбер бойымен бір –біріне берді, критерий бойынша бағалайды, комментарий жасайды.
Cергіту сәті. Бекболат Тілеухановтың орындауындағы «Би Темірге бірінші толғауды» тыңдау Сонымен, балалар, Шалкиіз жырауды кім деп білеміз. Ш- Шалкиіз поэзиясының жыраулар поэзиясындағы орны ерекше А- ақиқатты айта білген Л- лашын құстай қалықтаған, халқына қамқор болған К- көп ішінде бір жалғыз Көп мұғайып жылайды И- игілікті ісімен халықтың қалаулысы бола І- ізгіліктілігімен де, жырымен де, халқын адалдыққа, адамгершілікке үгіттейді. З- Заманынның үнін жырына қосқан жырау |
https://yandex.kz/images/search?text=темір%20дәуірі%20тайпалары%20карта&img_url https://yandex.kz/images/search?text=темір%20дәуірі%20тайпалары%20карта&img_url |
||||||||||||||||||||
Соңы 5 мин 5 мин |
Cабақ соңындағы өзін-өзі бағалау
Кері байланыс
|
|
||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз қолдауды көбірек көрсетуді қалай ұйымдастырасыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай қалай ұйымдастырасыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік |
||||||||||||||||||||
Сабақтың мазмұнын жеңілдету жолдарын қарастыру. Мысалы, оқушыларға өз ойларын тірек-кесте түрінде, графикалық органайзер түрлерін қолданады. Топтық жұмыс кезінде мұғалім әрбір оқушыға немесе топқа қолдау көресету мүмкіндігі бар. Топтық жұмыс кезінде әлді оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетеді
|
Жоғарыда тізбектелген барлық әрекеттер қалыптастырушы бағалау мүмкіндіктерін береді, өйткені мұғалім әрбір оқушы және топты қолдауға мүмкіндігі бар. Тең бағалау мүмкіндіктері бар, алдына берілген немесе сыныппен ортақ талқылау негізінде құрастырылған критерийлер негізінде оқушыларға бір-бірін бағалау мүмкіндіктері бар |
Қауіпсіздік ережелерін сақтау |
||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз қолдауды көбірек көрсетуді қалай ұйымдастырасыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай қалай ұйымдастырасыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік |
||||||||||||||||||||
Сабақтың рефлексиясы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? ОМ барлық оқушылар қол жеткізді ме? Менің дайындаған дифференциациям жүзеге асты ма? Уақытты ұтымды пайдана алдым ба? Сабақ жоспарынан ауытқушылықтар болды ма? Неліктен? |
Төмендегі орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сұрақтардың ішінен Сіздің сабағыңызға қатысы бар ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіздер? |
|||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың қандай екі аспектісі сәтті өтті (оқу туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
|
||||||||||||||||||||||
Қандай екі жағдайда сабақтың тиімділігі арта түсер еді (оқу туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
|
||||||||||||||||||||||
Сабақ барысында келесі сабаққа дайындалуда ескеретіндей сынып туралы немесе жеке оқушы туралы қандай да бір қажетті ақпарат алдым ба?
|