-
Ұйымдастыру кезеңі
-
Оқушылардың сабаққа әзірлігін бақылау. Сабақтың
тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру және талқылау.
-
Психологиялық ахуал орнату «Шаттық шеңбер» құру
арқылы бір-біріне аттарының бас әрпі бойынша тілек
білдіру.
-
Сыныпты топтарға бөлу және топ басшыларын
сайлау.
Стикерлерге алдын ала «Шеңбер»,
«Тік
төртбұрыш»,
«Шаршы»
және « үшбұрыш» суреттерін қойып оқушыларға солардың біреуін
қарамай таңдату арқылы топтар құру. Топ басшысын сайлау.Топ
басшысының мақсаты бағалау бетшесіне оқушылардың алған балдарын
қойып отырады. Топтарға бағалау бетшесі
беріледі.
Аты
жөні
|
Үй тапсыр
масы
|
№1 Топтық
жұмыс
|
№2 Жұптық
жұмыс
|
№3 Жеке
жұмыс
|
Қоры
тынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу мақсатын
үшін bilimland.kz сайтынан тақырыпқа байланысты видеоролик
көрсетіледі
(топтық жұмыс)
1.Жаңа тақырыпты ашу мақсатында әр топқа жеке
тапсырма беріледі. Әр топ тапсырмаларды орындау барысында жетекші
сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақ мағынасын
ашады.
Топтық жұмыс.ДЖИГСО әдісі: жаңа тақырыпты түсіну және ашу, қателер болса
анықтау, жаңа тақырыпты игерудегі олқылықтарды
жою/
Сынып оқушылар төрт-төрттен топқа бөлініп,
«Көршіңді тексеру» әдісін қолданып, әр топқа амалдар қолдануға есеп
беріледі және топтардың тапсырмалары бір-бірінен өзге болады
.
Тапсырмалар флипчарттарда орындалып, үстелде
қалады. Ал топтар мұғалімнің белгілеген уақытынан кейін сағат
тілімен қозғала отырып, келесі топтардың тапсырмаларын тексереді
және орындайды. Тапсырмаларды тексеру барысында қателер болса,
басқа түсті қаламмен қатені түзету ұсынылады.
Топтар өз орындарына қайта келгенше жұмыс
жалғасады.
Жұмыстың соңында барлық қателерге шолу жасалып,
«тапсырманы үздік орындаған» топ пен «қателердің себебін анықтай
алған» оқушылар мадақталады.
Тапсырма:
1-топ
Үш қабырғасы бойынша үшбұрыш
салу
a=2 см , b=3 см , c=4 см
2-топ
Екі қабырғасы және арасындағы бұрышы бойынша
үшбұрыш салу
АВ=5см, АС=6см, А бұрышы
800
3-топ
Бір қабырғасы және оған іргелес жатқан бұрышы
бойынша үшбұрыш салу
АВ=6см, <А=600 ,
<В=700
4-топ
Бүйір қабырғалары 10 см және
олар арасындағы бұрышы 700
болатын теңбүйірлі үшбұрыш
салыңыз.
Жетістік
критерийлері:
-
тең кесінділерді салуды біледі;
-
берілген бұрышқа тең бұрышты салуды
біледі;
-
циркуль, транспортир және сызғышты тиімді
қолдануды біледі;
-
тапсырманың мәнісін дұрыс
түсінеді.
Саралау
тапсырмасы
Оқушыларға жұппен жұмысқа
тапсырмалар беріледі.
№
4.39 1) PQ кесінді мен (hk)
бұрышы берілген
АВ=PQ <АВС=<(hk),
<ВАС=1/2<(hk) болатындай етіп АВС үшбұрышын
салыңдар
2)
АВ=PQ
<АВС=<(hk),
<ВАС=1/4<(hk)
болатындай етіп АВС үшбұрышын
салыңдар
Дескриптор:
Оқушы: тең кесінділерді салуды
біледі;
берілген бұрышқа тең бұрышты
салуды біледі;
циркуль, транспортир және
сызғышты тиімді қолдануды біледі;
Мадақтау арқылы бағалау.
(жарайсың тамаша, керемет жауап бердің, ерекше ұнады жауабың,
т.б.)
Сергіту
сәті.
Саралау
тапсырмасы
Оқулықтан 4.43
есеп
Ұзындықтары а,b және с-ға тең
кесінділер берілген.
АВ=2а, ВС=b
, АС=2с
болатындай етіп АВС
үшбұрышын салыңдар
Дескриптор:
-Берілген кесіндіге тең
кесіндіні салады
-Берілген кесіндіден екі есе
үлкен кесіндіні салады
Есептің
шешуі
Кері
байланыс: «Мен сізге, сіз маған!» әдісі
бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ
қояды
|