Материалдар / Ашық сабақ "Шамалар" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Шамалар" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары мұғалімдерге көмек және әдіс алмасу. сабаққа қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Шамалар

Мұғалім: Туребекова Л.М

Күні:

СЫНЫП: 2 «В»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы: • Циферблат бойынша уақытты анықтайды

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Уақыт өлшем бірліктерін ажырата алады, арақатынасын анықтап салыстырады

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Білімді сыныптастарына түсіндіре алады.


Бағалау критерийі


Ресурстар

Оқулық, суреттер, сағат, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Қоңыраудың сиқырлы,
Естіледі сыңғыры
Достар, бері келіңдер,
Қолдарыңды беріңдер.
Шаттық толы шеңберге,
Қуанышпен еніңдер.
Толтырайық шаттыққа
Дөңгеленген шеңберді. - 24 сағат неге тең?
- Уақытты не арқылы анықтауға болады?
- Ең қысқа ай? Неліктен?
- 12 ай неге тең?
- Күнделіктегі жеті ағайын?
- Дұрыс. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Уақыт. Уақыт өлшем бірліктері»




Жаңа білім

10 минут





Есіңе сақта!
60 с = 1 мин
60 мин = 1 сағ
24 сағ = 1 тәул.
100 жыл = 1 ғасыр


Ортасы





Дәптермен , тақтамен жұмыс.


Сергіту сәті

2 минут

Видео ролик

Оқушылар би билейді.

Аяқталуы



Бағалау


5 минут

«Жетістік» баспалдағы.


Кері байланыс

Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарла ған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгер дім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!