Материалдар / Ашық сабақ "Шамалар" 2 сынып

Ашық сабақ "Шамалар" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары мұғалімдерге көмек және әдіс алмасу. сабаққа қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: ШамаларМұғалім: Туребекова Л.МКүні:
СЫНЫП: 2 «В»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы: • Циферблат бойынша уақытты анықтайды Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Уақыт өлшем бірліктерін ажырата алады, арақатынасын анықтап салыстырадыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Білімді сыныптастарына түсіндіре алады.

Бағалау критерийі

РесурстарОқулық, суреттер, сағат, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҚоңыраудың сиқырлы,Естіледі сыңғырыДостар, бері келіңдер,Қолдарыңды беріңдер.Шаттық толы шеңберге,Қуанышпен еніңдер.Толтырайық шаттыққаДөңгеленген шеңберді. - 24 сағат неге тең?- Уақытты не арқылы анықтауға болады?- Ең қысқа ай? Неліктен?- 12 ай неге тең?- Күнделіктегі жеті ағайын?- Дұрыс. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Уақыт. Уақыт өлшем бірліктері»





Жаңа білім10 минут







Есіңе сақта!60 с = 1 мин60 мин = 1 сағ24 сағ = 1 тәул.100 жыл = 1 ғасыр

Ортасы







Дәптермен , тақтамен жұмыс.

Сергіту сәті2 минутВидео ролик Оқушылар би билейді.
Аяқталуы



Бағалау

5 минут
«Жетістік» баспалдағы.

Кері байланыс
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарла ған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгер дім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ