Материалдар / Ашық сабақ. Санды 5-ке көбейту және бөлу кестесі. 3сынып

Ашық сабақ. Санды 5-ке көбейту және бөлу кестесі. 3сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаттары:А) Білімділік: Оқушылардың көбейту және бөлу кестесі туралы түсінігін қалыптастыру. 5-ке көбейту мен бөлуді меңгерте отырып ауызша көбейтуге және бөле білуге үйрету. Ә)Дамытушылық: Оқушылардың зейінін ойлау, байқағыштық қабілеттерін, зерде үрдісін дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау. Шығармашылыққа жетелеу. Б)Тәрбиелік: Оқушыны ізденуге, салыстыруға, жеке жұмыс, топ болып, бірлесе жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, адалдыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: Интерактивті тақта,геометриялық фигура, көбейту кестесі Сабақ түрі: Аралас, ойын сабақ. Сабақ әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, өз бетімен жұмыс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2018
379
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика(3-сынып )

Тақырыбы: Санды 5-ке көбейту және бөлу кестесі.Мақсаттары:А) БілімділікОқушылардың көбейту және бөлу кестесі туралы түсінігін қалыптастыру. 5-кекөбейту мен бөлуді меңгерте отырып ауызша көбейтуге және бөле білуге үйрету.

Ә)Дамытушылық: Оқушылардың зейінін ойлау, байқағыштық қабілеттерін, зерде үрдісін дамыту, қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау. Шығармашылыққа жетелеу.Б)Тәрбиелік: Оқушыны ізденуге, салыстыруға, жеке жұмыс, топ болып, бірлесе жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, адалдыққа тәрбиелеу.Көрнекілігі: Интерактивті тақта,геометриялық фигура, көбейту кестесіСабақ түрі: Аралас, ойын сабақ.Сабақ әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, өз бетімен жұмыс.

Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі.Қандай есеп болса да,Шешпей оны қоймайық.

Оқушыларды түгендеу. Назарын сабаққа аудару.Сынып екі топқа бөлінеді. Екі топ өзара жарысып, орындалған әр бір тапсырма үшін, топ қоржынына өз ұпайлары салынып отырады яғни, асықтар салынады.Үй тапсырмасын тексеру Қызығушылығын ояту:”Ой толғау” әдіс-5 санына байланысты ұғымдар туралы ой қозғау.5 асыл, 5 дұшпан, 5 қару, т.б.Кестемен жұмысКөбейту кестесін «Тақия тастамақ» ойынымен пысықтау

Жаңа сабақ.-Мынау қандай геометриялық фигура?-Көпбұрыш ( яғни бесбұрыш туралы талдау жұмысын жүргізу)-Сонымен, біз бүгін қай санның көбейту кестесімен танысамыз деп ойлайсыңдар?-5-тің көбейту кестесімен танысамыз (жаңа сабақты түсіндіру)-Теңдіктің оң және сол жақтарын салыстырайық, қандай айырмашылық бар?(теңдіктің сол жағында 5-ке көбейту кестесі, ал оң жағында сол көбейтулердің қосу амалдары арқылы берілген)3) – Неге әрбір келесі жолдағы өрнектің мәні алдыңғы жолдағы өрнектің мәнінен 5-ке артық?(5-ті 5-ке көбейту үшін 5-ті 5 рет қосамыз, ал 5-ті 6-ға көбейту үшін 5-ті 5-ке 6 рет қосамыз)5·5=5+5+5+5+5 5·5=255·6=5+5+5+5+5+5 5·6=305·7=5+5+5+5+5+5+5 5·7=355·8=5+5+5+5+5+5+5+5 5·8=405·9=5+5+5+5+5+5+5+5+5 5·9=45- Қайсысы тиімді екен(көбейту амалын қолдану)Тақтаға назар аударайық.Мұнда 5-ке көбейту кестесі қалай құрылғанын қарайық.6·5=5·6 7·5=5·78·5=5·8 9·5=5·9- Не байқадыңдар? (көбейткіштердің орындары ауысқан)- Қандай ережені білеміз, еске түсірейік. (көбейткіштердің орындары ауысқанымен, көбейтіндінің мәні өзгермейді)Ауызша. Бөлуге кері амал- көбейту.(көбейтіндінің мәнін көбейткіштердің біріне бөлсек, екінші көбейткіш шығады.25:5=5, себебі 5·5=2530:5=6, себебі 6·5=3035:5=7, себебі 7·5=3540:5=8, себебі 8·5=4045:5=9, себебі 9·5=45Оқулықпен жұмысСөздік жұмысыМандарин, апельсин ( үш тілде жүргізу)2 Тапсырманы оқыту.-Бұл тапсырма қалай аталады?-Есеп-Есеп болу үшін оның қандай бөліктері болады?-Шарты, сұрағыешуі,жауабыМандарин-8 кг-нан – 5жәшіккеАпельсин-16 кгБарлығы-?Шешуі: (8*5)+16=56Жауабы: барлығы 56 кг жеміс

Топтық жұмыс*Ойланыңыз*Жұппен талқылаңыз*Бөлісіңіз3
Бір жәшіктің массасыЖәшіктер саныБарлық жәшіктің массасы
9кг5?
?545 кг
9 кг?454кг
-Бұлар өзара кері есептер болып табыла ма? Неліктен?Әр топ ақылдасып тақтада орындайды.Сергіту сәті «Достық» әніӨзіндік жұмыс, топтық жұмыс «Тездет,бірақ қателеспе!» ойыны(Болған топ жолақшаға жауабын жазып, жолақшаны көтереді)4 Өрнектер құр9*5=45  45:5=9 45:9=5 5*9=455*8=40  40:5=8 40:8=5 5*8=405.Өрнектер құр және олардың мәндерін тап:6*5 7*5 8*5 9*530:5 35:5 40:5 45:5«Бесбармақ» ойыны -Бұл ойын бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.Сабақты қорыту-Бүгін не үйрендік?Қоржынына көп асық жинаған топты марапаттап, мадақтау. Бағалау.Үйге: №7. 53-бетМаңғыстау облысы,Бейнеу ауданы
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ