Тапсырмалар:
|
|
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының
іс-әрекеті:
|
|
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
|
|
Оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу
|
Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне»
тұрғызады, сәлемдеседі, оқушыларды
түгендейді.
|
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып,
мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне сәттілік, жақсы тілектер
айтады.
|
|
|
Өткен сабақты
тексеру
|
«Ыстық орындық»
әдісімен екінші тоқсанда алған білімдерін, жіктік жалғауды оқулық
бойынша қайталатады
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды, өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
|
|
І. Қызығушылықты
ояту
|
Оқушыларға қысқы ойдар
көріністері бейнеленген сурет қиықтарын таратып
береді.
3 топқа
үш шыршаның суретін салдыртады (ойыншықсыз)
|
Оқушылар суреттерді
қарайды, құрастырады, 3 топ болып
құралады.
Сурет
салады.
|
|
|
ІІ. Мағынаны
тану
|
Құралған суретке қарап
оқушылар сабақтың тақырыбын
анықтатады.
Мұғалім жаңа сөздерді
тыңдатады
Жаңа
сөздермен сөз тіркестерін құратады.
|
Тыңдалым.
Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды,
мұғаліммен бірге оқиды. Айтылым. Жаңа сөздердің
айтылуына байланысты ауызша жаттығу
жүргізеді.
|
|
|
2. Оқулықтағы мәтінмен
жұмыс.
А) Оқушыларды суретпен таныстырады,
берілген мәтінді оқиды, талдайды.
|
Айтылым. Сурет бойынша
сипаттап айтады, мәтінді талдайды.
|
|
Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген
сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет
қайталатады.
|
Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға
жаттығады, қайталайды.
|
|
2. Оқулықтағы тапсырмалармен
жұмыс.
А) Айтылым. Қисынды ойлау қабілетін
жандандыру үшін «моншақ» әдісімен
2-тапсырманы
орындатады.
|
Айтылым. Әр
қатардағы артық сөзді алып
тастайды
|
|
Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға
машықтандыру үшін 1-тапсырманы
орындатады.
|
Жазылым. Суретке қарап сөйлем құрап
жазады.
|
|
Б) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін
қалыптастыру үшін 4-тапсырманы орындатады.
«Қар
кесегі» әдісі.
|
Тілдесім. Әр
топ екі қар кесегіне екі сұрақ жазады, оны келесі топқа атып
ойнайды, сұрақтарға жауап
береді.
|
|
В) «Сыр сандықтағы»
сөздер.
|
«Сыр сандыққа» салынған
сөздерді есте сақтайды,
талдайды.
|
|
3. Мәнерлеп
оқу.
Оқулықтағы өлеңді
мәнерлеп оқып береді. Оқушыларға өлеңді жаттатады, мәнерлеп оқуға
машықтандырады.
|
Тыңдалым.
Айтылым.
Тыңдайды, мәнерлеп оқуға машықтанады,
жаттайды.
|
|
IV.
Бекіту
|
«Адасқан сөздер»
әдісімен сыр сандықтағы сөйлемдердің орнын
таптырады.
|
Топтар тез сөйлемдерді
орнымен құрастырады.
|
|
V.
Бағалау
|
Бағалау ойыншықтарын жазып шыршағы
безендіреді.(жасыл-5
(сары-4,
қызыл-3)
Мұғалім оқушылардың
бағалауы бойынша өз ойын айтып, қорытынды бағаны өзі
қояды.
|
«Бағдаршам» үлгісі бойынша
бағаланады.
|
|
VI. Үйге
тапсырма
|
Оқулықтағы 3-тапсырманы
орындау,
мұғалім түсіндіреді
Жаңа
сөздерді жаттау.
|
|
VII.
Рефлексия
|
Мұғалім БББ кестесін аққала бейнесінде
таратып
береді.
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін
желімқағаздарға жазып, тақтаға
іледі.
|
|