Материалдар / Ашық сабақ "Сақтардың қоғамдық құрылысы" 10-сынып

Ашық сабақ "Сақтардың қоғамдық құрылысы" 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған әдістеме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1002
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді...................................................................... Күні:

Қысқа мерзімді жоспар
Сынып:10
Пәні:Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы:Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы
Негізгі түйінді идея: Сақтардың , елге, жерге деген құрметтеу қасиеттерін сақтау
Оқу мақсаты:Сақ тайпаларының қоғамдағы орны,материалдық мәдениеті,тарихи маңызы жайында білу,түсіну
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар:Көпшілік оқушылар:Жекелеген оқушылар:
а)Жаңа білімді игередіә)сұрақтарға жуап бере аладыб) Сақ қоғамдық бөлінісі жайында біледі

а) Өз ойын еркін жеткізе аладыә)Сақтардың мәдениетіндегі «Аң стилі» жайында саралай аладыб) Сақ тайпа көсемдернің Тәуелсіздік жолындағы күресінің тарихи маңызын меңгереді, талдай алады.а) Тақырыпты менгерген, мазмұндап талдай аладыб)Өмірмен байланыстыра аладыв)Тың ойларын ортаға салады
УақытыКезеңдеріТапсырма мақсатыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
1мин













3мин





Білу ҰйымдастыруҮй тапсырмасын сұрауТопқа бөлуӘр топтан жеке оқушы жауап береді.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруЫнтымақтастықта жұмыс істеуге ынтасын оятуӨткен тақырыпты еске түсіруЫнтымақтастық атмосферасын құру«Мозайка» әдісі бойынша сынып 3 топқа бөлінеді және берілген сұрақтарға жауап береді.1. «Азиялық скифтер», «құдіретті еркектер», «жүйрік атты турлар» деп қай деректерде айтылған?2.Сақ әйелдерінің қоғамдағы орны қандай?3. Сақ патшайымы Томирис жөнінде не білесің?4. Сақтар қандай баспанада тұрған?5.Сақтар неге табынған?6.Ежелгі Грек тарихшысы Геродот өз жазбаларында сақтарды қалай атаған?





Топқа бөлінеді.Топ ережесін еске түсіредіӘр топ мүшелері топқа қойылған сұрақтарға жауап береді












Фото суреттерСлайд,
4 мин











  • 10мин
    ТүсінуТыңдалым



    Топтастыру стратегиясы
    Білімнің негізгі түйінін беру,нақты,дәлелді мысалдар келтіру.ең негізгі мәселені меңгеру дәрежелерін байқау«Сақ, сармат дәуіріндегі Қазақстан» бейнекөріністі көрсетемін. Осы бейнекөрініс арқылы оқушыларға топтық жұмыс тапсырмаларын беремін.

    Топтық жұмыс: құжаттың бір түрін дайындау
  • 1 топ – Сақ топтарының мекендеген аймақтарын сипаттап жазыңдар
  • 2 топ – Сызба толтыру «сармат ескерткіштері табылған аймақтар»
  • 3 топ – Анаграмма құру












  • Әр топтағы оқушылар жоспар бойынша жұмыс жасайды

    Оқулық «Қазақстан тарихы», слайд, қосымша ақпарат,
    5минНегізгі бөлімТалдауЖылдармен жұмысҰшқыр ойларын,ойлау қабілеттерін дамыту Тарихи деректермен жұмыс«Тұлғаларды таны» «Сандар да сөйлейді»ойыны ойыны

    Оқушылар топта талқылайды. Адасқан әріптерді табады және сандар бойынша сөйлейдіСлайд Фото суреттер
    5мин



    Өзіндік зерттеу. БаяндайдыОқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынасын нығайтуСематикалық карта

    Оқушылар салыстырады,зерттейді.АКТ
    5мин











    Жаңа сабақты бекіту(жинақтау)












    Жеке жұмысЖаңа сөздермен жұмыс(таным дерек)
    Жан-жақты зерттей білуге,танымдық дерек көзін таба білуге үйренуКартамен жұмыс. Бірегей халықпыз бір қара тамыр,Сақтардан басталады ата дәуір.Қаны мен жанын берген туған жерге,Бар қазақ бір-біріне туыс бауыр.Деп осы өлең жолымен сақтар жерлеріне саяхат жасайық.Сұрақ: Сақ топтарының (парадарайа, тиграхауда, хаумаварга)мекендеген аймақтарын картадан көрсетіңіздер.Оқушылар топтық жұмыс жасайды.Дәптер,Қазақстан тарихы оқулық,қосымша ақпарат,слайд
    5 мин





    Оқушылардың алған білімдері бойынша шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге жетелеуТарихи диктант «Сақтардың қоғамдық құрылысы» 1.Сақ тайпалары одақтарының басында _______________ тұрды, оны _____________атады. 2.Тайпа ішіндегі аса __________ ішкі және сыртқы істер __________жиналысында талқыланып отырды. 3. Оған _________ де қатысқан. Қоғамның осындай саяси ұйымын Ф. Энгельс ______________деп атады.Білемін.БілмеймінБілгім келеді.ЖазадыҚаңқаны тотырады.ДәптерБалық қаңқасы фото сурет
    2минБағалауФормативті бағалау,Суматифті бағалауОқушылардың өзіндік көзқарасы,өзін-өзі және өзгені бағалауға дағдыландыру Топ басшысының топты бағалауы, мадақтайды,мараппаттайдыБағалау формасы балдық жүйесі арқылы бағалау,Мұғалімнің қорытынды бағалауы

    13-15 – «5» 4-8 – «3»9-12 – «4» 1-3 – «2»
    Топ басшысы Үйге: АКТ оқулық, қосымша мәлімет
    1 минҮйге тапсырма

    Оқушыларға үй тапсырмасын нақтлай отырып беру оқу,мазмұндау



    Оқулық,қосмша ақпарат
    1минКері байланыс

    пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға үйретуОқушылар бүгінгі сабақ туралы кері байланыс парақшасына жазып «Жеміс ағашына» іледі.

    Параққа толтырустикерлер
    Мұғалімнің рефлексиясы



















































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ