Сынып: | 10 |
Пәні: | Қазақстан тарихы |
Сабақтың тақырыбы: | Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы |
Негізгі түйінді идея: | Сақтардың , елге, жерге деген құрметтеу қасиеттерін сақтау |
Оқу мақсаты: | Сақ тайпаларының қоғамдағы орны,материалдық мәдениеті,тарихи маңызы жайында білу,түсіну |
Табыс критерийлері |
Барлық оқушылар: | Көпшілік оқушылар: | Жекелеген оқушылар: |
а)Жаңа білімді игередіә)сұрақтарға жуап бере аладыб) Сақ қоғамдық бөлінісі жайында біледі
| а) Өз ойын еркін жеткізе аладыә)Сақтардың мәдениетіндегі «Аң стилі» жайында саралай аладыб) Сақ тайпа көсемдернің Тәуелсіздік жолындағы күресінің тарихи маңызын меңгереді, талдай алады. | а) Тақырыпты менгерген, мазмұндап талдай аладыб)Өмірмен байланыстыра аладыв)Тың ойларын ортаға салады |
Уақыты | Кезеңдері | Тапсырма | мақсаты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
1мин
3мин
| Білу ҰйымдастыруҮй тапсырмасын сұрау | Топқа бөлуӘр топтан жеке оқушы жауап береді. | Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруЫнтымақтастықта жұмыс істеуге ынтасын оятуӨткен тақырыпты еске түсіру | Ынтымақтастық атмосферасын құру«Мозайка» әдісі бойынша сынып 3 топқа бөлінеді және берілген сұрақтарға жауап береді.1. «Азиялық скифтер», «құдіретті еркектер», «жүйрік атты турлар» деп қай деректерде айтылған?2.Сақ әйелдерінің қоғамдағы орны қандай?3. Сақ патшайымы Томирис жөнінде не білесің?4. Сақтар қандай баспанада тұрған?5.Сақтар неге табынған?6.Ежелгі Грек тарихшысы Геродот өз жазбаларында сақтарды қалай атаған? |
Топқа бөлінеді.Топ ережесін еске түсіредіӘр топ мүшелері топқа қойылған сұрақтарға жауап береді |
Фото суреттерСлайд, |
4 мин |
|
|
| |
|
|
10мин | ТүсінуТыңдалым
|
Топтастыру стратегиясы | Білімнің негізгі түйінін беру,нақты,дәлелді мысалдар келтіру.ең негізгі мәселені меңгеру дәрежелерін байқау | «Сақ, сармат дәуіріндегі Қазақстан» бейнекөріністі көрсетемін. Осы бейнекөрініс арқылы оқушыларға топтық жұмыс тапсырмаларын беремін.
Топтық жұмыс: құжаттың бір түрін дайындау1 топ – Сақ топтарының мекендеген аймақтарын сипаттап жазыңдар2 топ – Сызба толтыру «сармат ескерткіштері табылған аймақтар» 3 топ – Анаграмма құру
|
Әр топтағы оқушылар жоспар бойынша жұмыс жасайды
| Оқулық «Қазақстан тарихы», слайд, қосымша ақпарат, |
5мин | Негізгі бөлім | ТалдауЖылдармен жұмыс | Ұшқыр ойларын,ойлау қабілеттерін дамыту | Тарихи деректермен жұмыс«Тұлғаларды таны» «Сандар да сөйлейді»ойыны ойыны
| Оқушылар топта талқылайды. Адасқан әріптерді табады және сандар бойынша сөйлейді | Слайд Фото суреттер |
5мин
|
| Өзіндік зерттеу. Баяндайды | Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынасын нығайту | Сематикалық карта
| Оқушылар салыстырады,зерттейді. | АКТ |
5мин |
Жаңа сабақты бекіту(жинақтау) |
Жеке жұмысЖаңа сөздермен жұмыс(таным дерек) | Жан-жақты зерттей білуге,танымдық дерек көзін таба білуге үйрену | Картамен жұмыс. Бірегей халықпыз бір қара тамыр,Сақтардан басталады ата дәуір.Қаны мен жанын берген туған жерге,Бар қазақ бір-біріне туыс бауыр.Деп осы өлең жолымен сақтар жерлеріне саяхат жасайық.Сұрақ: Сақ топтарының (парадарайа, тиграхауда, хаумаварга)мекендеген аймақтарын картадан көрсетіңіздер. | Оқушылар топтық жұмыс жасайды. | Дәптер,Қазақстан тарихы оқулық,қосымша ақпарат,слайд |
5 мин
|
|
| Оқушылардың алған білімдері бойынша шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге жетелеу | Тарихи диктант «Сақтардың қоғамдық құрылысы» 1.Сақ тайпалары одақтарының басында _______________ тұрды, оны _____________атады. 2.Тайпа ішіндегі аса __________ ішкі және сыртқы істер __________жиналысында талқыланып отырды. 3. Оған _________ де қатысқан. Қоғамның осындай саяси ұйымын Ф. Энгельс ______________деп атады.Білемін.БілмеймінБілгім келеді. | ЖазадыҚаңқаны тотырады. | ДәптерБалық қаңқасы фото сурет |
2мин | Бағалау | Формативті бағалау,Суматифті бағалау | Оқушылардың өзіндік көзқарасы,өзін-өзі және өзгені бағалауға дағдыландыру | Топ басшысының топты бағалауы, мадақтайды,мараппаттайдыБағалау формасы балдық жүйесі арқылы бағалау,Мұғалімнің қорытынды бағалауы
13-15 – «5» 4-8 – «3»9-12 – «4» 1-3 – «2» | Топ басшысы Үйге: | АКТ оқулық, қосымша мәлімет |
1 мин | Үйге тапсырма |
| Оқушыларға үй тапсырмасын нақтлай отырып беру | оқу,мазмұндау
|
| Оқулық,қосмша ақпарат |
1мин | Кері байланыс |
| пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға үйрету | Оқушылар бүгінгі сабақ туралы кері байланыс парақшасына жазып «Жеміс ағашына» іледі.
| Параққа толтыру | стикерлер |
Мұғалімнің рефлексиясы
|
|