Сынып:
|
10
|
Пәні:
|
Қазақстан
тарихы
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Сақтардың
әлеуметтік-қоғамдық
құрылысы
|
Негізгі түйінді
идея:
|
Сақтардың , елге, жерге
деген құрметтеу қасиеттерін
сақтау
|
Оқу
мақсаты:
|
Сақ тайпаларының қоғамдағы
орны,материалдық мәдениеті,тарихи маңызы жайында
білу,түсіну
|
Табыс
критерийлері
|
Барлық
оқушылар:
|
Көпшілік
оқушылар:
|
Жекелеген
оқушылар:
|
а)Жаңа білімді
игереді
ә)сұрақтарға жуап
бере алады
б) Сақ қоғамдық
бөлінісі жайында біледі
|
а) Өз ойын еркін
жеткізе алады
ә)Сақтардың
мәдениетіндегі «Аң стилі» жайында саралай
алады
б) Сақ тайпа көсемдернің
Тәуелсіздік жолындағы күресінің тарихи маңызын меңгереді, талдай
алады.
|
а) Тақырыпты
менгерген, мазмұндап талдай
алады
б)Өмірмен
байланыстыра алады
в)Тың ойларын ортаға
салады
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
мақсаты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
1мин
3мин
|
Білу
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Топқа
бөлу
Әр топтан жеке оқушы жауап
береді.
|
Оқушылардың сабаққа
деген қызығушылығын арттыру
Ынтымақтастықта
жұмыс істеуге ынтасын ояту
Өткен тақырыпты еске
түсіру
|
Ынтымақтастық
атмосферасын құру
«Мозайка» әдісі
бойынша сынып 3 топқа бөлінеді және берілген сұрақтарға жауап
береді.
1. «Азиялық
скифтер», «құдіретті еркектер», «жүйрік атты турлар» деп қай
деректерде айтылған?
2.Сақ әйелдерінің
қоғамдағы орны қандай?
3.
Сақ патшайымы Томирис жөнінде
не білесің?
4. Сақтар қандай баспанада
тұрған?
5.Сақтар неге
табынған?
6.Ежелгі Грек тарихшысы
Геродот өз жазбаларында сақтарды қалай
атаған?
|
Топқа бөлінеді.Топ
ережесін еске түсіреді
Әр топ мүшелері топқа қойылған
сұрақтарға жауап береді
|
Фото
суреттер
Слайд,
|
4
мин
|
10мин
|
Түсіну
Тыңдалым
|
Топтастыру
стратегиясы
|
Білімнің негізгі түйінін
беру,нақты,дәлелді мысалдар келтіру.ең негізгі мәселені меңгеру
дәрежелерін байқау
|
«Сақ, сармат
дәуіріндегі Қазақстан» бейнекөріністі көрсетемін. Осы бейнекөрініс
арқылы оқушыларға топтық жұмыс тапсырмаларын
беремін.
Топтық
жұмыс:
құжаттың бір
түрін дайындау
|
Әр топтағы оқушылар
жоспар бойынша жұмыс жасайды
|
Оқулық «Қазақстан тарихы»,
слайд, қосымша ақпарат,
|
5мин
|
Негізгі
бөлім
|
Талдау
Жылдармен
жұмыс
|
Ұшқыр
ойларын,
ойлау қабілеттерін
дамыту
|
Тарихи
деректермен
жұмыс
«Тұлғаларды таны»
«Сандар да
сөйлейді»
ойыны ойыны
|
Оқушылар топта талқылайды.
Адасқан әріптерді табады және сандар бойынша
сөйлейді
|
Слайд
Фото
суреттер
|
5мин
|
|
Өзіндік зерттеу.
Баяндайды
|
Оқушылардың топтық
белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынасын
нығайту
|
Сематикалық
карта
-
Сақтар
|
Мургаб
аңғарында
|
Арал теңізінің
маңында
|
Сырдарияның орта
ағысында
|
Киімдерінің түсі
|
Сары
мен көк түсті
|
Қызыл және
сары
қызыл
|
ақ
түсті
|
Сақ -
парадарайа
|
|
|
|
Сақ
жауынгерлері
|
|
|
|
Сақ -
тиграхауда
|
|
|
|
абыздар
|
|
|
|
Сақ -
хаумаварга
|
|
|
|
малшылар мен
егіншілер
|
|
|
|
|
Оқушылар
салыстырады,
зерттейді.
|
АКТ
|
5мин
|
Жаңа сабақты
бекіту
(жинақтау)
|
Жеке
жұмыс
Жаңа сөздермен
жұмыс
(таным
дерек)
|
Жан-жақты зерттей
білуге,танымдық дерек көзін таба білуге
үйрену
|
Картамен
жұмыс. Бірегей халықпыз бір қара
тамыр,
Сақтардан басталады ата дәуір.
Қаны мен жанын берген туған жерге,
Бар қазақ бір-біріне туыс бауыр.
Деп осы өлең жолымен сақтар жерлеріне саяхат
жасайық.
Сұрақ: Сақ
топтарының (парадарайа, тиграхауда,
хаумаварга)
мекендеген
аймақтарын картадан
көрсетіңіздер.
|
Оқушылар топтық
жұмыс жасайды.
|
Дәптер,Қазақстан
тарихы оқулық,қосымша
ақпарат,слайд
|
5
мин
|
Оқушылардың алған
білімдері бойынша шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге
жетелеу
|
Тарихи диктант
«Сақтардың қоғамдық
құрылысы»
1.Сақ тайпалары
одақтарының басында _______________ тұрды, оны
_____________атады.
2.Тайпа ішіндегі аса
__________ ішкі және сыртқы істер __________жиналысында талқыланып
отырды.
3. Оған _________ де
қатысқан. Қоғамның осындай саяси ұйымын Ф. Энгельс
______________деп атады.
Білемін.
Білмеймін
Білгім
келеді.
|
Жазады
Қаңқаны
тотырады.
|
Дәптер
Балық қаңқасы фото
сурет
|
2
мин
|
Бағалау
|
Формативті
бағалау,
Суматифті
бағалау
|
Оқушылардың өзіндік
көзқарасы,өзін-өзі және өзгені бағалауға
дағдыландыру
|
Топ басшысының
топты бағалауы,
мадақтайды,мараппаттайды
Бағалау формасы
балдық жүйесі арқылы
бағалау,
Мұғалімнің
қорытынды бағалауы
Оқушының
аты-жөні
|
«Білу»
|
«Түсіну»
|
«Талдау»
|
«Жинақтау»
|
Қорытынды
балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13-15 – «5»
4-8 – «3»
9-12 – «4» 1-3
– «2»
|
Топ
басшысы
Үйге:
|
АКТ оқулық, қосымша
мәлімет
|
1
мин
|
Үйге
тапсырма
|
|
Оқушыларға үй
тапсырмасын нақтлай отырып
беру
|
оқу,мазмұндау
|
|
Оқулық,қосмша
ақпарат
|
1мин
|
Кері
байланыс
|
|
пікірін
қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға
үйрету
|
Оқушылар бүгінгі
сабақ туралы кері байланыс парақшасына жазып «Жеміс ағашына»
іледі.
|
Параққа
толтыру
|
стикерлер
|
Мұғалімнің
рефлексиясы
|
|