1-тапсырма.
Жұмбақ:
Т.А.:Ұшады
қанатсыз
Зырлайды
аяқсыз.
Зымыран , зырылдауық деген
сөздер қай дыбыстан басталып тұр.
-Зз дыбысы мен таныстыру
әндетіп айттыру, ауада тақтаға жазу.
Зз дыбысы кездесетін сөздерді
айту.
Зымыран, сызғыш, жиhаз
сөздеріне дыбыстық талдау жасату.
Дескриптор
Суреттегі заттардың атауын
айтады.
З әрпінің сөздің басында,
ортасында, аяғында кездесетінін анықтайды.
Дыбыстық талдау
жасайды.
2-тапсырма.
А3.Табиғатқа саяхат .Үй жануарлары. Әр үй жануарынын
пайдасын айту. Және үш тілде
атау.
Түйе-верблюд-camel
Қой-овца-sheep
Сиыр-корова-cow
Жылқы-лошадь-horse
Оқылым:
Жұптық
жұмыс.
«Сөз құрастыр»
ойыны.
қа зақ зық
зек
қы қа қы
ке
қо зан зыл
сек
ҚБ: «Қол
шапалақ»
3-тапсырма. Топпен
жұмыс
«Кубизм»әдісі
Шарты:
Кубиктарды лақтырған кезде қай
дыбыс түссе сол дыбысқа байланысты суреттерді таңдап
әкелу.
А-деңгейлі
тапсырма.
Дыбысқа байланысты суретті
таңдап әкеліңдер.
В-деңгейлі
тапсырма
Сол суреттегі сөздерді жазып,
дыбыстық талдау жасаңдар.
С-деңгейлі
тапсырма
Суреттегі сөздерді пайдаланып
жай сөйлемдер құраңдар.
Дескриптор:
-суреттерді дұрыс таңдай
алады
-сөздерге дыбыстық талдау
жасай алады
-сөздерге байланысты сөйлемдер
құрастыра алады.
ҚБ
смайлик мөрлері (мұғалім
тарапынан)
4-тапсырма. Жазылым.
Дәптермен жұмыс.
З
з әрпінің жазба түрін көрсету,
тақтада жазу, ауада жазу.
Сергіту
сәті:
Аққу болып
ұшамыз
Көлге келіп
қонамыз
Көлдің бетін
құшамыз
Қайта келіп
қонамыз
5-тапсырма.
1 топ: Өркеш диалогын
аяқтап З дыбысы бар сөздерді теріп
алады.
2
топ:
а) Сөзжұмбақ
шешу.
Тігінен: оқу
құралы(сызғыш)
Көлденеңінен: 1. шу (ызың), 2.
түс (қызыл)
ә) Ойлан,
тап.
Берілген сөздерге қарама-қарсы
сөздер тауып жазу.
Түзу - ............, таза -
........., аз - ..........
3 топ: Сурет және тірек
сөздерден ертегі желісін құрастырады,
айтады.
Ақылды ұзақ» ертегісін
құрастыруына ықпал етіп, ұйымдастыру жұмыстарын жүргізу. Тірек
сөздерді қолдану арқылы ертегі мазмұнын құрастыруына ықпал ету.
«Ыстық орындық» әдісін қолданып, оқушыларға ертегінің мазмұнын
айтқызу
Бағалау
криттерийлері
|
Дескриптор
|
Зз дыбысына байланысты
сөздерді айта алады,
-тірек сөздерді қолдану арқылы
ертегі құрастырады.
-
З әрпінің сөздің басында,
ортасында, аяғында кездесетінін
анықтайды.
|
З дыбысы бар сөздерді тауып
айта алады.
-тірек сөздерді қолдану арқылы
ертегі құрастыра
алады.
-
З әрпінің сөздің басында,
ортасында, аяғында кездесетінін анықтай
алады.
|
ҚБ.
Оқушылар
тарапынан Бағалау. «Сигнал
түстері» арқылы топтар бір-бірлерін
бағалайды.
|