Материалдар / Ашық сабақ. Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы.

Ашық сабақ. Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сəулет өнері мен құрылыстың дамуы жайлы оқушылар бойында білімдерін қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2018
410
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарКүні: 02.12.2016Сабақ №24Пәні: Қазақстан тарихыСыныбы: 7 в
Тақырыбы Сəулет өнері мен құрылыстың дамуы
МақсатыСəулет өнері мен құрылыстың дамуы жайлы оқушылар бойында білімдерін қалыптастыру
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Тілдік мақсатҰғым сөздермен жұмыс жасауға үйрету. Ұғым сөздердің орыс және ағылшын тіліндегі жазылуы мен айтылуын білдіру
Енгізілген модульдерСыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балалармен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Күтілетін нәтижелерСəулет өнері мен құрылыстың дамуы жайлы білімдері кеңейеді. Өзіндік ізденіс, постермен жұмыс жасау, бірін-бірі құрметтеуге үйренеді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер«Ой тастау» әдісі, «Шаттық шеңбері», топқа бөлу, «Миға шабуыл» әдісі, топтық жұмыс, автор орындығы, POST-IT әдісі (не нәрсе оңай болды? Не нәрсе қиын болды? Не білгіңіз келеді?)
Сабақтың барысыУақытыМұғалімнің іс-әрекетОқушылардың іс-әрекетіРесурстар, көрнекі құралдар
Ой салар сөздерСабақ басталар сәтке дейін интербелсенді тақтада көрініс беріп тұрады…Түсінгендіктің шын белгісі-«иә» деген жауап емес, шәкірттің жүзіндегі қуаныш болып табылады. Абу-ль-Фарадж ал-ИсфаханиҚазақстан тәуелсіздігінің тарихы аппақ парақ бетіне өздігінен түсе қалған жоқ, оның көне дәстүрлері бар. Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну және болашақтың дидарын көзге елестету үшін біз өткенге көз жіберуіміз керек.Н.Назарбаев
І. Кіріспе





Топқа бөлу
2 минут





2 минут
Ұйымдастыру кезеңі. «Шаттық шеңбері»: шеңбер бойымен тұрғызып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызуОқушыларды тегі бойынша 4 топқа бөлу«Шаттық шеңберін» құрып релаксация арқылы смайликті допты бір – біріне бере отырып, ізгі тілектер айтады. Тегі бойынша 4 топқа бөлінедіСмайликті доп



Интербелсенді тақта
Үй тапсырмасын сұрауБілу7 минут«Ой тастау» әдісі: ХХ ғасырдың 90 жылдары басында Қазақстан тарихында ең ерекше, ең қадірлі, ең ұлық, тарихта жазуы алтын әріптермен жазылатын оқиға болды.«Автор орындығы: оқушыларға сұрақ қойдыруды ұйымдастыруҚазақстан 1991 жылы 16 желтоқсанда өз тәуелсіздігін ресми түрде жариялады.

Оқушылар топтық негізде бір-біріне берілген сұрақтарға жауап береді


Интербелсенді тақта
ІІ. Жаңа сабаққа кіріспеТүсіну 4 минут«Миға шабуыл» стратегиясын пайдаланып сұрақтар қою, жаңа сабақтың мақсатын түсіндіру
  • Сәулет ұғымын қалай түсінесіз?
  • Құрылыс сөзіне анықтама беріп өт
  • Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Жаңа сабақтың тақырыбымен танысадыГлоссарий
    Жаңа сабақҚолдануТалдау10 минутТоптық жұмыс орындату. 1 топқа «Сәндік қолданбалы өнер», 2 топқа «Архитектуралық құрылыс жүйелері», 3 топқа «Кесенелер», 4 топқа «Моншалар" сөздері негізінде жұмыс жасату. 1 топ «Сәндік қолданбалы өнер», 2 топ «Архитектуралық құрылыс жүйелері», 3 топ «Кесенелер», 4 топ «Моншалар" тақырыпшалары негізінде жұмыс жасап түсінгендерін айтып береді.Оқулық,
    Жинақтау5 минутТарихи диктант (бос тұрған орынға тиісті сөзді қою керек.«Құрылыс», «Сәулет», «Өнер», «Кесене» сөздерінің үш тілде жазылуы мен айтылуын сұрауОқушылар оқулықты пайдалана отырып, тарихи диктанттағы бос орындарды толтырады.Аталған ұғым сөздердің үш тілдегі айтылуы мен жазылуын орындайдыА 4парақтары
    Сергіту сәті3 минут «Табиғат түстері» бейне ролигіТамашалайды

    Интербелсенді тақта
    ІІІ. Қорытынды 4 минутТақырып соңындағы сұрақтарға жауап беруді ұйымдастыруТақырып ішінен сұрақтардың жауабын іздейді, жауап береді

    Суреттер
    IV. Кері байланыс2 минутPOST-IT әдісі (не нәрсе оңай болды? Не нәрсе қиын болды? Не білгіңіз келеді?). Сабақтан алған әсерлерін кері байланысы арқылы стикерлерге жаздыруБүгінгі сабақтың жұмыс барысында сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.Стикер, смайликті постер
    Үйге тапсырма4 минут«Кластер» әдісі: «Кесенелер» сөзі негізінде топтастыру жұмысын орындауды ұсыну. Қазақстан территориясындағы архитектуралық құрылыс жүйелері тақырыбында эссе жазып келуді тапсыруОқушылар «КЕСЕНЕЛЕР» сөзі бойынша топтастыру жұмысын орындап келеді, сондай-ақ Қазақстан территориясындағы архитектуралық құрылыс жүйелері тақырыбында эссе жазып келеді.Интербелсенді тақта, оқушылардың жұмыс дәптері
    Бағалау 2 минутЖиынтық бағаны өзім қоямынӨз білімін алған бағаларымен теңестіріп отырадыБағалау парағы


    Сабақтың жағымды жағы: Ынтымақтастық атмосферасы дұрыс қалыптасып, топтық жұмыс жасауда белсенділік танытты. Сабақта жіберілген кемшіліктер: Оқушылар өздерін жоғары бағалады, уақыттың жетіспеушілігіСабақ қорытындысы: Сəулет өнері мен құрылыстың дамуы жайлы білімдері қалыптасты. Өзіндік ізденіс, постермен жұмыс жасау, бірін-бірі құрметтеуге үйренді
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ