Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Себеп бағыныңқы сабақтас 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Себеп бағыныңқы сабақтас 8-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Себеп бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сөйлемінің жасалу жолдары
Сабақтас құрмалас сөйлемдердің басқа түрінен ажырата білу
Себеп- салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің ұқсастығын,ерекшелігін ажырата алу,сөйлем ішінен ажырату
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Оңтүстік Қазақстан облысы,Төлеби ауданы«Мәдени жалпы орта білім беретін коммуналдықмемлекеттік мекемесі Бастыкова Гүлбаран ЖүсіпқызыҚазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі
Күні
Қазақ тілі 8-сынып
Сабақтың тақырыбы
Себеп бағыныңқы сабақтас
Жалпы мақсаты
Себеп бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сөйлемінің жасалу жолдарын түсінуі тиіс;Сабақтас құрмалас сөйлемдердің басқа түрінен ажырата білуі тиіс;Себеп- салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің ұқсастығын,ерекшелігін ажырата алу,сөйлем ішінен ажырату
Күтілетін нәтиже
Себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын меңгереді.Сабақтас құрмалас сөйлемдердің басқа түрінен ажырата біледі.Себеп- салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің ұқсастығын, ерекшелігін ажырата алады, сөйлем ішінен ажырата алады.Оқушылардың білім сапасын - 47%-ға, оқу үлгерімін – 95%-ға, орта балын – 3,5-ке жеткізу.
Қажетті құрал-жабдықтар
Плакат,үлестірмелі қосымша материалдар,интерактивті тақта,сызба кесте,бағалау парақшалары.
Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу, топқа бөлу.Бағалау парақшаларын тарату
Жарты шеңберге тұрып«Әсем әдемі»тренингтікойыны.
Білу Ашық сұрақтар (Кім? Не? Қашан? Не?Қашан?
5мин.
Құрмалас сөйлем дегеніміз не ?Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді ?Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не ?Салалас құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді ?
Түсіну(Неге?Не-ліктен?Не үшін?
8мин.
Берілген себеп бағыныңқылы сабақтасты бағыныңқы сыңар баяндауының тұлғасы бойынша кестеге толтырыңдар.1. Үйдің іші қараңғы болғандықтан, мен отырғандарды жыға тани алмадым.2. Айым өз жұмысымен айналысып кеткен соң, Айнұр да өз үйіне қарай аяңдады.3. Өзін-өзі тежей алмай, тағы бір-екі жемісті алып жеді.4. Енді жиналмасам да болады деп, арқасын кеңге салды.5. Шебер қимылдағаны үшін, бұл дивизия атқыштар дивизиясы болып атанды.
Венн диаграммасы арқылы себеп-салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтастың ерекшелігі мен ұқсастығын көрсет.Постер қорғау
Әр топ тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
Өзара бағалау
Жинақтау(Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау, жүйелеу)
5мин.
Алынған ақпарат негізінде яғни, себеп бағыныңқы сабақтастан алған мәлімет негізінде қорытынды жасау, жүйелеу.Балама тест.1. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауышы тиянақты бола ма ?а)ия ә) жоқ2. Бағыныңқы сөйлемнің баяндауышы көсемше арқылы байланысады ма ?а)ия ә) жоқ3. Сабақтас құрмалас сөйлемнің басыңқысы бірінші тұра ма ?а)ия ә) жоқ4. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары тең дәрежеде байланысады ма ?а)ия ә) жоқ5. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары шылаулар арқылы байланысады ма ?а)ия ә) жоқ
Семантикалық карта.
Топ болып берілген тапсырманы орын дайды.
Өзін-өзі бағалау
Бағалау (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)
7мин
Себеп бағыныңқы сабақтасты қатыстырып, «Анам-ардақтым» тақырыбында ойтолғау жаз.
Тапсырма жеке орындалады
Мұғалім бағалайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз