Материалдар / Ашық сабақ Себеп бағыныңқы сабақтас 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Себеп бағыныңқы сабақтас 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Себеп бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сөйлемінің жасалу жолдары Сабақтас құрмалас сөйлемдердің басқа түрінен ажырата білу Себеп- салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің ұқсастығын,ерекшелігін ажырата алу,сөйлем ішінен ажырату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2018
1539
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Оңтүстік Қазақстан облысы,Төлеби ауданы«Мәдени жалпы орта білім беретін коммуналдықмемлекеттік мекемесі Бастыкова Гүлбаран ЖүсіпқызыҚазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі


КүніҚазақ тілі 8-сынып
Сабақтың тақырыбыСебеп бағыныңқы сабақтас
Жалпы мақсатыСебеп бағыныңқы сабақтастың бағыныңқы сөйлемінің жасалу жолдарын түсінуі тиіс;Сабақтас құрмалас сөйлемдердің басқа түрінен ажырата білуі тиіс;Себеп- салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің ұқсастығын,ерекшелігін ажырата алу,сөйлем ішінен ажырату
Күтілетін нәтижеСебеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын меңгереді.Сабақтас құрмалас сөйлемдердің басқа түрінен ажырата біледі.Себеп- салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемнің ұқсастығын, ерекшелігін ажырата алады, сөйлем ішінен ажырата алады.Оқушылардың білім сапасын - 47%-ға, оқу үлгерімін – 95%-ға, орта балын – 3,5-ке жеткізу.
Қажетті құрал-жабдықтарПлакат,үлестірмелі қосымша материалдар,интерактивті тақта, сызба кесте, бағалау парақшалары.
ТүріТоптық ізденіс сабағы
ӘдісіБлум әдісі
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріУақы-ты Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіОқыту үшінбағалау
КіріспеҰйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасын орнату



3 мин.


Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу, топқа бөлу.Бағалау парақшаларын тарату
Жарты шеңберге тұрып«Әсем әдемі»тренингтікойыны.

Білу Ашық сұрақтар (Кім? Не? Қашан? Не?Қашан?



5мин.
Құрмалас сөйлем дегеніміз не ?Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді ?Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не ?Салалас құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді ?



Түсіну(Неге?Не-ліктен?Не үшін?8мин.Берілген себеп бағыныңқылы сабақтасты бағыныңқы сыңар баяндауының тұлғасы бойынша кестеге толтырыңдар.1. Үйдің іші қараңғы болғандықтан, мен отырғандарды жыға тани алмадым.2. Айым өз жұмысымен айналысып кеткен соң, Айнұр да өз үйіне қарай аяңдады.3. Өзін-өзі тежей алмай, тағы бір-екі жемісті алып жеді.4. Енді жиналмасам да болады деп, арқасын кеңге салды.5. Шебер қимылдағаны үшін, бұл дивизия атқыштар дивизиясы болып атанды.













Бағыныңқы сыңар баяндауыш формаларын ажыратып Кестені толтырады.














Өзара бағалау
Қолдану (Оқулықта берілген жаттығу бойынша жұмыс)

























10мин.193-жаттығу.Кестені толтырыңдар.

195-жаттығу.Төмендегі мәтіндерден құрмалас сөйлемдерді теріп жазыңдар.себеп бағыныңқылы сабақтастардың қалай жасалғанын түсіндіріңдер.












Тапсырманы орындайды.












Өзара бағалау
Сергіту сәті2 мин«Қамажай» Жаттығу жасау

Талдау(Салыстыр,айырмашылығы неде?)5минВенн диаграммасы арқылы себеп-салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтастың ерекшелігі мен ұқсастығын көрсет.Постер қорғау









Әр топ тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.






Өзара бағалау


Жинақтау(Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау, жүйелеу)



5мин.
Алынған ақпарат негізінде яғни, себеп бағыныңқы сабақтастан алған мәлімет негізінде қорытынды жасау, жүйелеу.Балама тест.1. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауышы тиянақты бола ма ?а)ия ә) жоқ2. Бағыныңқы сөйлемнің баяндауышы көсемше арқылы байланысады ма ?а)ия ә) жоқ3. Сабақтас құрмалас сөйлемнің басыңқысы бірінші тұра ма ?а)ия ә) жоқ4. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары тең дәрежеде байланысады ма ?а)ия ә) жоқ5. Сабақтас құрмалас сөйлемнің баяндауыштары шылаулар арқылы байланысады ма ?а)ия ә) жоқ























Семантикалық карта.
Топ болып берілген тапсырманы орын дайды.Өзін-өзі бағалау
Бағалау (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)7мин

Себеп бағыныңқы сабақтасты қатыстырып, «Анам-ардақтым» тақырыбында ойтолғау жаз.
Тапсырма жеке орындаладыМұғалім бағалайды


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!