Ұйымдастыру
кезеңі
|
2
мин
|
ОмОЖТ
СТОү
АКТ
ОүБжОБ
ТжДБО
ОЖЕСОжО
ОБжК
|
Ырғақты музыка қойылады.
Мұғалім дене қимыл жаттығуларын
көрсетеді.
Тақтадағы жапырақтарды
таңдау арқылы топқа бөлу
|
Музыка ырғағына сүйене отырып,
оқушылар әртүрлі жаттығулар
жасайды.
Оқушылар жапырақтардың түстеріне байланысты топқа бөлініп
отырады.
|
|
3 мин
5 мин
|
ОмОЖТ
СТОү
Негізгіні түсіну
түсіну
ТжДО, ОЖЕСО. СТОү
ОмОЖТ
|
Білу
тапсырмасы:
"Миға шабуыл"
Жұмбақ жасыру
1.Ат
басты,
Арқар
мүйізді.
Бөрі
кеуделі,
Бөкен санды. (Шегіртке)
2. Ине бел, қылқа мойын, қара
батыр,
Қара тауды арқалап бара жатыр.
(Құмырсқа)
- Енді осы шегіртке мен
құмырсқа туралы не білетінімізді
айтайық.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы
қандай деп ойлайсындар?
Абай Құнанбаев туралы не
білесіңдер?
Түсіну
тапсырмалары
Мәтін мазмұнын түсініп
оқу. Оқығандарын
елестету, жұпта бір -біріне өз сөздерімен әңгімелеу, сұрақ
қою
- мазмұны бойынша сұрақ қоя
алады
|
Әр топтағы негізгі жапырақтың
артындағы жұмбақты оқып, топта талқылап, шешуін айтады. Шешуі:
құмырсқа, шегіртке, еңбек, жалқаулық
Құмырсқа мен шегіртке екуі де
жәндіктер, Құмырсқаның илеуі бар екенін білеміз. Ал шегірткеде үй
жоқ.
Абай Құнанбаев ұлы жазушы,
аудармашы, сыншы,табиғатты жырлаған
Оқушылар өздігінен оқып, не
оқығандарын елестетіп, түсінгендерін өз сөздерімен жұпта,топта бір
-біріне сұрақ қойып,
айтады
-Құмырсқа жаз бойы не
істеді?
-Шегіртке қандай іс -әрекет
жасады?
-Шегіртке неге
жылады?
-Көргендері бойынша
айтады.
Бағдаршаммен
бағалайды.
|
|
10
мин
|
ОмОЖТ
СТОү
ТжДБО
ОЖЕСОжО
ОБжК
|
Қолдану тапсырмалары
Қосымша деректерді қолдана
алу
бір
-бірін толықтыру, талдау.
1-топ Шегірткенің жазғы
тіршілігің
іс-әрекеттерін
топтастыр
2-топ Шегірткенің қысқы
тіршілігін іс-әрекеттерін топтастыр
3-топ Құмырсқаның жазғы
тіршілігің
іс-әрекеттері
топтастыр
4-топ Құмырсқаның қысқы
тіршілігінің
іс-әрекеттерін
топтастр
Жигсо әдісі арқылы әр топқа
барып түсіндіреді.
Сергіту сәті:
Шегірткенің іс қимыл
көрсету арқылы сергіту сәтін жасайды
|
Әр топ құмырсқа мен
шегірткенің іс-әрекеттерін топта талқылап
қортындылайды.
Күтілетін
нәтиже:
Шегірткенің жазғы тіршілігі-
ән салды , қызықты болды ,
гөлайттады.
Шегірткенің қысқы тіршілігі-
суыққа тоңған, сорлы, қарны ашқан, қабағын қайғы
жабады,
Құмырсқаның жазғы тіршілігі-
еңбектенеді , үйін бүтінейді
тамақ
жинайды.
Құмырсқаның қысқы тіршілігі
-үйі жылы, рахаттанған
Әр топ қортынды
жасайды.
Жигсо әдісі арқылы әр топқа
барып шегіртке мен құмырсқаның іс -әрекеттерін
талдайды.
Бас бармақ арқылы
бағалау
Шегірткенің іс қимыл көрсету
арқылы сергіту сәтін жасайды
|
|
10
мин
|
Көшбасшы
АКТ
|
Таладу
тапсырмалары
1.Құмырсқа мен шегірткенінің
рөлін айыра білу арқылы визуалды көрініс
қояды.
2.Актив студио мүмкіндіктерін
пайдалана отырып шегіртке мен құмырсқаға тән қасиеттерді
сәйкестендіреді.
Жинақтау
тапсырмалары
Мысалдың басты идеясы
қандай?
Сендер қандай қортынды жасай
аласыңдар?
Өмірде іс- әрекеттері
шегірткеге ұқсас адамдар
|
А,В,С нысанадағы балалар
диалогқа түседі
Мысалға сүйеніп, шегіртке мен
құмырсқаның арасында
диалаог
құрастырады
-Мені жылыт, тамақ бер. жаз
шыққанша асыра.
-Мұның жаным сөз емес. Жаз
өтерін білмеп пе ең?
-Жаның үшін еш шаруа, ала
жаздай қылма па ең?
Диалогқа түсіп
қортындылау
2.Актив студио мүмкіндіктерін
пайдалана отырып шегіртке мен құмырсқаға тән қасиеттерді
сәйкестендіреді.
Шегірткенің жазғы тіршілігі
Шегірткенің қысқы тіршілігі
Құмырсқаның
тіршілігі
- жалқау -
еңбекқор
- қыдырымпаз
-пысық
- ақымақ
-ақылды
-ештеңе ойламайды -алдын ала
ойлайды
Бағдаршаммен
бағалайды
|
|
5 мин
|
СТОү
ТжДБО
ОЖЕСОжО
ОБжК
|
бола ма? Ойыңды
дәлелде.
Шегіртке сияқты қиналып қалмас
үшін не істер едің?
Әр топ бір-бірлеріне жоба
ұсыну
Бағалау тапсырмалары
Бүгінгі
мәтіндегі қай кейіпкерді үлгі
тұтасыз?
"Жалқаудың жаны-тәтті-еңбектің наны
тәтті"
осы
мақалдағы қай қасиетті ұстансақ нанға қолымыз жетеді? Келесі
сабағымызда наның дастарханға келу жолдарымен таныс
боламыз.
|
Мысалдың басты идеясы жалқау
болмай еңбекшіл болу.
Топта оқушылар шегіртке сияқты
қиналаып қалмас үшін шешім қабылдайды.
Жоба
ұсыну
Шегіртке сияқты қиналып қалмас
үшін :
Жалқау
болмаймыз
Әрқашан
еңбектенеміз
Сабақты жақсы
оқу
Өз-өзіме ыңғайлы жағдай
жасаймыз т.с.с
2 жұлдыз, 1
ұсыныс
|
|
5 мин
|
|
Өрмекшінің өрмегін құрады бір-біріне сұрақ қою
арқылы
Үй
тапсырмасы Құмырсқаның іс-қимылын үлгі тұтып, осы кейіпкерге
байланысты мақал-мәтел жазып
келіңіздер
Кері байланыс: Оқушылар аттары
жазылған стикерлерді бағдаршам көздеріне жапсырады. Жасыл
"түсіндім" .Сары "түсіндім, бірақ сұрағым бар". Қызыл "толық
түсінбедім"
|
Мәтіндегі жағымды
кейіпкерлерге байланысты жазған мақал-мәтелдерін сыныптастарымен
бөліседі.
Өрмекшінің өрмегін құрады бір-біріне сұрақ қою
арқылы
Бас бармақ арқылы
бағалау
|