Материалдар / Ашық сабақ "Сенімхат,қолхат,хат,өмірдастан" 10-сынып

Ашық сабақ "Сенімхат,қолхат,хат,өмірдастан" 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10- сыныпқа арналған Сенімхат,қолхат,хат, өмірдастан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1621
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ресми қарым-қатынас және жазба тіл мәдениеті

Мектеп: Қарасу ОЖББМ
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сагидуллина Д.С
Сабақ Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сынып:10

Сабақ тақырыбыСенімхат, қолхат,хат, өмірдастан
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сенімхат, қолхат, хат, өмірдастанға мысалдар келтіру;

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:Сенімхат, қолхат,хат, өмірдастандарды ауызша немесе жазбаша түрде көрсету. Басым бөлігі:Сенімхат, қолхат,хат, өмірдастанға мысалдар келтіру, өмірде қолдана алу;Кейбір оқушылар:Сенімхат, қолхат,хат, өмірдастанды жете түсініп, өмірмен байланыстырып қолдану.
Бағалаукритерийлері:1. Сенімхат, қолхат,хат, өмірдастанға мысалдар келтіре алады. 2 Сенімхат, қолхат,хат, өмірдастанды түрлендіріп, деңгейлік тапсырмаларды орындай алады. 3. Сенімхат, қолхат,хат, өмірдастанды жете түсініп, алған білімдерін өмірмен байланыстыра алады.
Тілдік мақсаттар:Оқылым дағдысы: Берілген тақырып пен тапсырмалармен жұмыс. Айтылым дағдысы:Сенімхат, қолхат,хат, өмірдастан түрлерін ажырата айтады Жазылым дағдысы:Сенімхат, қолхат,хат, өмірдастанның жазылу бағытын жазып, өмірде қолданады.
Құндылықтарға баулу:Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды,тапсырма мазмұны арқылы тақырыпты талдауға үйренеді, сол арқылы тақырыптың мағынасын, негізгі мүмкіндіктерін меңгерту, тақырыпты өздері талқылап, өз ой-пікірімен санаса білу, топпен жұмыс жасау.
Пәнаралық байланыс:Іс-қағаздар
Алдыңғы білімӨмірбаян,арыз, өтініш,түсініктеме
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы0-3 мин









«Білу, түсіну » тапсырмалары» 3 мин





















І. Ұйымдастыру.
  • Оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеу.
  • Әр оқушы бағалау парағы таратылады
  • Тренинг «Ұшақ» стратегиясы (Ұшаққа жылы лебіздерін жазып ұшырады)
  • Топқа бөлу: Оқушыларды сөздер арқылы топқа бөлу.
  • 1 топ: Сенімхат
  • 2 топ: Қолхат
  • 3 топ: Хат
  • 4 топ: Өмірдастан


  • ІІ. Үй тапсырмасының орындалуын тексеру. «Математикалық тест» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.
  • Туынды түбірді анықта
  • 1. жол 2. Тазалық 3. Сынып 4. Жаңа 5. бол2. Қате жазылған сөзді табыңыз
  • әрқашан 7 . әлдене 8.әлдебіреу 9.бірнәрсе 10.әрқалай
  • Әрі термин, әрі кірме сөзді табыңыз
  • 11. әңгелек12.атауыз 13.диалект 14. түбір 15. жырау4. Қай сөз табы сөйлем мүшесі бола алмайды ?16 есімдік 17етістік 18зат есім 19шылау 20 сын есім5.Ілгерінді ықпалды табыңыз21.қара көз 22.жүз шақты 23.анық еді 24.бес жыл 25.ақ қараДұрыс жауабы: 64

    1 топ: Өмірбаян (мәлімет дайындау)2 топ: Өтініш (постер қорғау)3 топ: Арыз (түрлерімен таныстыру)4 топ: Түсініктеме (жазып дайындау)

    Үй тапсырмасын бағалауғаарналған дескриптор: - Іс-қағаздар түрлерін, анықтамасын білді;- Іс-қағаздар түрлерін ажырата жазды:- Іс-қағаздар түрлеріне мысалдар келтіре алды .ҚБ –Мұғалім ауызша кері байланыс жасайды Тамаша! Жарайсыңдар оқушылар! « Мадақтау» әдісі



    бағалау парағы,











    белсенді тақта,



    математикалық тест





    постер

    Сабақтың ортасы


    «Жинақтау, талдау» тапсырмалары



































    «Саралау, қолдану» тапсырмалары























































    Жаңа сабақ. «Мағынаны ажырату» кезеңі.«Дауыстап ойлау» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгертуоқулықпен жұмыс 5 мин «Бір минуттық әңгіме» әдісі арқылы5 мин бір-ірінен ақпарат алу«Түртіп алу жүйесі» тәсілі.Әрбір оқушы алдарындағы кестені жаңа сабақты оқу барысында толтырып отырады.ҚБ – « 2 жұлдыз, 1 тілек (топтар бір-біріне)» арқылы бағалау.

    Оқушыларға іс-қағаз түрлері беріледі.«Ой толғаныс» әдісі1 топ: Сенімхат жазу2 топ: Қолхат жазу3 топ: Хат жазу4 топ: Өмірдастан жазу«Кинометафора» әдісі Интербелсенді тақтада әр түрлі суреттер беріледі. Суреттерге қарап отырып іс – қағаздар түрлерін ажыратып айтады.

    Бағалау критерий:іс-қағаз түрлерін түрлендіріп, деңгейлі тапсырмаларды орындай алады.



    ҚБ – жұлдызшалар тарату












    оқулықбелсенді тақта, слайдтар, кесте, жұмыс дәптері, қалам













    Дидактикалық материалдар















































    Сабақтың соңы

    Рефлексия: Кері байланыс «Бес саусақ» әдісіОқушылар ақ параққа алақандарын қойып. Қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап береді«Бас бармақ» Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды ?«Балалы үйрек» Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім ?«Ортан терек» Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым ?«Шылдыр шүмек» Сабақ маған ұнадыма? Неліктен?«Кішкене бөбек» Мен сабақта өімді қалайша сезіндім ?формулаларын білемін және есептер шығаруда қолдана аламын, энергияның сақталуы мен айналу заңын түсіндім, өмірмен байланысын ажырата аламын. .Бес саусақ жапсырылады
    Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    саралау тапсырмаларыМатематикалық тест«Постер»«Дауыстап ойлау»«Бір минуттық әңгәме»«Түртіп алу жүйесі» тәсіліОй- толғаныс«Кинометафора»«Бес саусақ»Қазақ тілі кабинетінде қауіпсіздік техникасын сақтау ережесін білу.

















































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ