Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
Ресми қарым-қатынас және жазба
тіл мәдениеті
|
Мектеп: Қарасу
ОЖББМ
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Сагидуллина Д.С
|
Сабақ №
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сынып:10
|
Сабақ
тақырыбы
|
Сенімхат, қолхат,хат,
өмірдастан
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
|
Сенімхат, қолхат, хат,
өмірдастанға мысалдар келтіру;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:Сенімхат, қолхат,хат,
өмірдастандарды ауызша немесе жазбаша түрде
көрсету.
Басым
бөлігі:Сенімхат, қолхат,хат,
өмірдастанға мысалдар келтіру, өмірде қолдана
алу;
Кейбір
оқушылар:Сенімхат, қолхат,хат,
өмірдастанды жете түсініп, өмірмен байланыстырып
қолдану.
|
Бағалау
критерийлері:
|
1. Сенімхат, қолхат,хат,
өмірдастанға мысалдар келтіре алады.
2 Сенімхат, қолхат,хат,
өмірдастанды түрлендіріп, деңгейлік тапсырмаларды орындай
алады.
3. Сенімхат,
қолхат,хат, өмірдастанды жете түсініп, алған білімдерін өмірмен
байланыстыра алады.
|
Тілдік
мақсаттар:
|
Оқылым
дағдысы: Берілген тақырып пен
тапсырмалармен жұмыс.
Айтылым
дағдысы:Сенімхат, қолхат,хат,
өмірдастан түрлерін ажырата айтады
Жазылым
дағдысы:Сенімхат, қолхат,хат,
өмірдастанның жазылу бағытын жазып, өмірде
қолданады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Тірек сөздер мен ұсынылған
иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды,тапсырма мазмұны арқылы
тақырыпты талдауға үйренеді, сол арқылы тақырыптың мағынасын,
негізгі мүмкіндіктерін меңгерту, тақырыпты өздері талқылап, өз
ой-пікірімен санаса білу, топпен жұмыс
жасау.
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Іс-қағаздар
|
Алдыңғы
білім
|
Өмірбаян,арыз,
өтініш,түсініктеме
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
0-3
мин
«Білу, түсіну »
тапсырмалары»
3 мин
|
І.
Ұйымдастыру.
-
Оқушылармен амандасу, сыныпты
түгендеу.
-
Әр оқушы
бағалау парағы
таратылады
-
Тренинг
«Ұшақ» стратегиясы (Ұшаққа жылы
лебіздерін жазып ұшырады)
-
Топқа бөлу: Оқушыларды сөздер
арқылы топқа бөлу.
-
1
топ:
Сенімхат
-
2
топ:
Қолхат
-
3
топ:
Хат
-
4
топ:
Өмірдастан
ІІ. Үй тапсырмасының
орындалуын тексеру.
«Математикалық
тест» әдісі арқылы өткен тақырыпты
еске түсіру.
-
Туынды түбірді
анықта
1. жол 2. Тазалық 3. Сынып 4.
Жаңа 5. бол
2. Қате жазылған сөзді
табыңыз
-
әрқашан 7 . әлдене 8.әлдебіреу
9.бірнәрсе 10.әрқалай
-
Әрі термин, әрі кірме сөзді
табыңыз
11. әңгелек12.атауыз
13.диалект 14. түбір 15. жырау
4. Қай сөз табы сөйлем
мүшесі бола алмайды ?
16 есімдік 17етістік 18зат
есім 19шылау 20 сын есім
5.Ілгерінді ықпалды
табыңыз
21.қара көз 22.жүз шақты
23.анық еді 24.бес жыл 25.ақ қара
Дұрыс жауабы:
64
1 топ: Өмірбаян (мәлімет
дайындау)
2 топ: Өтініш (постер
қорғау)
3 топ: Арыз (түрлерімен
таныстыру)
4 топ: Түсініктеме (жазып
дайындау)
Үй тапсырмасын
бағалауғаарналған дескриптор:
-
Іс-қағаздар түрлерін,
анықтамасын білді;
- Іс-қағаздар түрлерін ажырата
жазды:
- Іс-қағаздар түрлеріне
мысалдар келтіре алды .
ҚБ
–Мұғалім ауызша кері байланыс
жасайды
Тамаша! Жарайсыңдар оқушылар!
« Мадақтау» әдісі
|
бағалау
парағы,
белсенді
тақта,
математикалық
тест
постер
|
Сабақтың
ортасы
|
«Жинақтау, талдау»
тапсырмалары
«Саралау, қолдану»
тапсырмалары
|
Жаңа
сабақ.
«Мағынаны ажырату»
кезеңі.
«Дауыстап
ойлау» әдісі арқылы жаңа сабақты
меңгертуоқулықпен жұмыс 5 мин
«Бір минуттық әңгіме»
әдісі арқылы5 мин бір-ірінен ақпарат
алу
«Түртіп алу жүйесі»
тәсілі.
V
|
+
|
-
|
?
|
Бұрыннан
білемін
|
Жаңа
ақпарат
|
Менің ойлағаныма
қайшы,кереғар
|
Келісе
алмаймын.
Білгім
келеді.
|
|
|
|
|
Әрбір оқушы алдарындағы
кестені жаңа сабақты оқу барысында толтырып
отырады.
ҚБ
– «
2 жұлдыз, 1 тілек (топтар
бір-біріне)» арқылы
бағалау.
Оқушыларға іс-қағаз түрлері
беріледі.«Ой толғаныс»
әдісі
1 топ: Сенімхат
жазу
2 топ: Қолхат
жазу
3 топ: Хат
жазу
4 топ: Өмірдастан
жазу
«Кинометафора»
әдісі
Интербелсенді тақтада әр түрлі
суреттер беріледі. Суреттерге қарап отырып іс – қағаздар түрлерін
ажыратып айтады.
Бағалау
критерий:
іс-қағаз түрлерін түрлендіріп,
деңгейлі тапсырмаларды орындай алады.
№
|
Дескриптор
|
1
|
Оқушы іс-қағаз
түрлерін анықтап жаза алды
|
2
|
Оқушы іс-қағаз
түрлерін жазды
|
3
|
Суреттер арқылы
іс-қағаз түрлерін ажырата
алды
|
4
|
іс-қағаз түрлерін түрлендіре
отырып жұмыс нәтижесіне
жетті
|
5
|
Берілген іс-қағаз
түрлерін ажырата жазды
|
ҚБ – жұлдызшалар
тарату
|
оқулық
белсенді тақта, слайдтар,
кесте, жұмыс дәптері, қалам
Дидактикалық
материалдар
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия:
Кері байланыс «Бес
саусақ» әдісі
Оқушылар ақ параққа
алақандарын қойып. Қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң сабақ
туралы мынандай сұрақтарға жауап
береді
«Бас бармақ» Бүгінгі
сабақта ең құнды мәселе не болды ?
«Балалы үйрек» Қалай
жұмыс жасадым, кімге көмек бердім
?
«Ортан терек» Мен бүгін
білім мен тәжірибе алдым ?
«Шылдыр шүмек» Сабақ
маған ұнадыма? Неліктен?
«Кішкене бөбек» Мен
сабақта өімді қалайша сезіндім ?
формулаларын білемін және
есептер шығаруда қолдана аламын, энергияның сақталуы мен айналу
заңын түсіндім, өмірмен байланысын ажырата
аламын.
|
.
Бес саусақ
жапсырылады
|
Саралау–оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
саралау
тапсырмалары
|
Математикалық
тест
«Постер»
«Дауыстап
ойлау»
«Бір минуттық
әңгәме»
«Түртіп алу жүйесі»
тәсілі
Ой-
толғаныс«Кинометафора»«Бес саусақ»
|
Қазақ тілі кабинетінде
қауіпсіздік техникасын сақтау ережесін
білу.
|