|
Апта ІІ апта Күн |
05.07.2016ж. |
Акимжанова С.Т. |
Өткізілетін орны |
||
|
Тақырыбы |
1- сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс. Топтардағы жұмыс жүргізу әдістемесі . 2- сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарастары. |
||||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақстастықта оқыту туралы қорытынды шығарады. |
||||
|
Оқу нәтижесі |
Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады. |
||||
|
Түйінді идеялар |
Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты сергіту сәтінен бастап, тренер сабақтарында қолданатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды. ЭЫДҰ есептері мен білім беру саласындағы әлемдік көшбасшы елдердің нәтижелері негізінде әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру. Мектептерде олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттігін қамтамасыз ету үшін инновациялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну. |
||||
|
Оқыту барысы: |
|||||
|
1-сабақ 09.00-10.30 |
1. Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу: «Танысайық» тапсырмасы /5 минут/ Жемістер суреттері арқылы 1,2,3,4 топқа бөлініп отырамыз. Шағын топтарда жұмыс істеу ережесінің артықшылықтарын түсіндіру және негіздеу. Топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесін талқылау. /2 минут/ Ресурс: «Танысу» сергіту сәтіне арналған жаттығу. 2. Миға шабуыл: а/ «Сенімді қарым қатынас орнатайық» тапсырма /бейнеталдау/ /5 минут/ в/ «Не үшін ынтымақтастықта және өзара әрекеттесіп жұмыс істеу қажет?» таныстырылымы. /5 минут/ Кері байланыс: 1,2,3,4 топтардың және тренердің кері байланысы. /5 минут/ Ресурс: «Топтарда жұмыс істеу не үшін қажет?», «Топтарда қалай жұмыс істеу керек?» Нұсқаулық Мағынаны ажырату: 1 тапсырма: Әр топқа мәтінмен жұмыс беріледі. 1 топқа: «Ынтымақтастық және бірлескен оқу» дегеніміз не? 2 топқа: «Топтарда қалай жұмыс істеуге болады?» 3 топқа: «Топта жұмыс істеу ережелері» 4 топқа: «Топ мүшелерінің саны қанша болу керек?» Әр топ жеке оқиды, топта талқылайды және ДЖИГСО әдісі бойынша әр топта талқылау жұмысын жасайды. /20 минут/ Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар бірін-бірі өзара бағалайды екі жақсы жақтары мен бір ұсыныс береді. /5 минут/ Сергіту сәтін орындау. 15 адамнан екі сап құрып бір біріне беттестіріп тұрғызамын. Әр жұпқа 20 секундтың ішінде көп адамдармен амандасып, сосын қарама-қарсы жаққа кетуді ұсынам. /5 минут/ 2 тапсырма: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: тақырыбы: «Жануарлар мен өсімдіктерге әсер ететін өзгерістер» /3 минут/ 1 топқа: Шағын топтардағы жұмыс /мозаикалық әдіс / 2 топқа: Жұптық жұмыс /ресми емес талқылау/ 3 топқа: Үлкен топтар /қадам бойынша талқылау/ 4 топқа: Шеңбер бойымен әңгімелеу /барлығы отырып талқылау/ /25 минут/ Қорытынды: Кері байланыс жасатамын: «Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?», «Бұл мен үшін неге қиын болды?», «Бұл қиындықтарды ненің көмегімен еңсердім немесе еңсере аламын?» /5 минут/ Рефлексия : «Бес саусақ» /5 минут/
|
|
|||
|
|
2 сабақ 10.30-12.30 |
1. Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу: Санау арқылы төрт топқа бөлінеді топтың ішінде жұпқа бөлінеді. «Ашық хат» мұғалімдер тілек жазған ашықхаттарына қол қойып, бір-біріне сыйлайды. /5 минут/ 2. Миға шабуыл: а/ «Мінсіз оқушының сипаттамасы» тапсырма
в/ «Әр түрлі бес елдегі мінсіз оқушының сипаттамасы» топтарда талқылауды ұсынады. Венн диаграммасы бойынша ортақ қасиеттерді шығарады /15 минут/
Ресурстар: Стикер, қалам, флипчартқа арналған қағаз Керы байланыс: 1,2,3,4 топтардың және мектеп тренерінің кері байланысы. /5 минут/ 3. Мағынаны ажырату: 1 тапсырма: «Мұғалімдер неге өзгеру керек?» 2 тапсырма: Синквейн «Мінсіз мұғалім», «Мінсіз оқушы» бес жол өлең құрастырады. /20 минут/ Кері байланыс: Не жақсы болды? Нені өзгерткіңіз келеды? /5 минут/
3. Постер қорғау: «Қазақстандық мұғалімдердің құзіретті мұғалім моделі туралы көзқарасын басқа елдегі мұғалімдердің пікірімен салыстыру» /25 минут/ Ресурстар: плакат, маркер, қалам, стикерлер Керы байланыс: «Бұл сабақ саған ұнады ма?», «Бұл сабақ қаншалықты қиын болды?», «Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың?» /10 минут/
4. Рефлексия: «Мен үшін бүгін ..... құнды болды, себебі....» /5 минут/ |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Сөйлем мүшелері"
Ашық сабақ "Сөйлем мүшелері"
|
Апта ІІ апта Күн |
05.07.2016ж. |
Акимжанова С.Т. |
Өткізілетін орны |
||
|
Тақырыбы |
1- сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс. Топтардағы жұмыс жүргізу әдістемесі . 2- сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарастары. |
||||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақстастықта оқыту туралы қорытынды шығарады. |
||||
|
Оқу нәтижесі |
Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады. |
||||
|
Түйінді идеялар |
Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты сергіту сәтінен бастап, тренер сабақтарында қолданатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды. ЭЫДҰ есептері мен білім беру саласындағы әлемдік көшбасшы елдердің нәтижелері негізінде әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру. Мектептерде олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттігін қамтамасыз ету үшін инновациялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну. |
||||
|
Оқыту барысы: |
|||||
|
1-сабақ 09.00-10.30 |
1. Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу: «Танысайық» тапсырмасы /5 минут/ Жемістер суреттері арқылы 1,2,3,4 топқа бөлініп отырамыз. Шағын топтарда жұмыс істеу ережесінің артықшылықтарын түсіндіру және негіздеу. Топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесін талқылау. /2 минут/ Ресурс: «Танысу» сергіту сәтіне арналған жаттығу. 2. Миға шабуыл: а/ «Сенімді қарым қатынас орнатайық» тапсырма /бейнеталдау/ /5 минут/ в/ «Не үшін ынтымақтастықта және өзара әрекеттесіп жұмыс істеу қажет?» таныстырылымы. /5 минут/ Кері байланыс: 1,2,3,4 топтардың және тренердің кері байланысы. /5 минут/ Ресурс: «Топтарда жұмыс істеу не үшін қажет?», «Топтарда қалай жұмыс істеу керек?» Нұсқаулық Мағынаны ажырату: 1 тапсырма: Әр топқа мәтінмен жұмыс беріледі. 1 топқа: «Ынтымақтастық және бірлескен оқу» дегеніміз не? 2 топқа: «Топтарда қалай жұмыс істеуге болады?» 3 топқа: «Топта жұмыс істеу ережелері» 4 топқа: «Топ мүшелерінің саны қанша болу керек?» Әр топ жеке оқиды, топта талқылайды және ДЖИГСО әдісі бойынша әр топта талқылау жұмысын жасайды. /20 минут/ Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар бірін-бірі өзара бағалайды екі жақсы жақтары мен бір ұсыныс береді. /5 минут/ Сергіту сәтін орындау. 15 адамнан екі сап құрып бір біріне беттестіріп тұрғызамын. Әр жұпқа 20 секундтың ішінде көп адамдармен амандасып, сосын қарама-қарсы жаққа кетуді ұсынам. /5 минут/ 2 тапсырма: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: тақырыбы: «Жануарлар мен өсімдіктерге әсер ететін өзгерістер» /3 минут/ 1 топқа: Шағын топтардағы жұмыс /мозаикалық әдіс / 2 топқа: Жұптық жұмыс /ресми емес талқылау/ 3 топқа: Үлкен топтар /қадам бойынша талқылау/ 4 топқа: Шеңбер бойымен әңгімелеу /барлығы отырып талқылау/ /25 минут/ Қорытынды: Кері байланыс жасатамын: «Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?», «Бұл мен үшін неге қиын болды?», «Бұл қиындықтарды ненің көмегімен еңсердім немесе еңсере аламын?» /5 минут/ Рефлексия : «Бес саусақ» /5 минут/
|
|
|||
|
|
2 сабақ 10.30-12.30 |
1. Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу: Санау арқылы төрт топқа бөлінеді топтың ішінде жұпқа бөлінеді. «Ашық хат» мұғалімдер тілек жазған ашықхаттарына қол қойып, бір-біріне сыйлайды. /5 минут/ 2. Миға шабуыл: а/ «Мінсіз оқушының сипаттамасы» тапсырма
в/ «Әр түрлі бес елдегі мінсіз оқушының сипаттамасы» топтарда талқылауды ұсынады. Венн диаграммасы бойынша ортақ қасиеттерді шығарады /15 минут/
Ресурстар: Стикер, қалам, флипчартқа арналған қағаз Керы байланыс: 1,2,3,4 топтардың және мектеп тренерінің кері байланысы. /5 минут/ 3. Мағынаны ажырату: 1 тапсырма: «Мұғалімдер неге өзгеру керек?» 2 тапсырма: Синквейн «Мінсіз мұғалім», «Мінсіз оқушы» бес жол өлең құрастырады. /20 минут/ Кері байланыс: Не жақсы болды? Нені өзгерткіңіз келеды? /5 минут/
3. Постер қорғау: «Қазақстандық мұғалімдердің құзіретті мұғалім моделі туралы көзқарасын басқа елдегі мұғалімдердің пікірімен салыстыру» /25 минут/ Ресурстар: плакат, маркер, қалам, стикерлер Керы байланыс: «Бұл сабақ саған ұнады ма?», «Бұл сабақ қаншалықты қиын болды?», «Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың?» /10 минут/
4. Рефлексия: «Мен үшін бүгін ..... құнды болды, себебі....» /5 минут/ |
|
||
шағым қалдыра аласыз













