Материалдар / Ашық сабақ "Сөйлем мүшелері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Сөйлем мүшелері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы білім беретін мектептерде оқитын оқушылардың әрқайсысының өзіне тән жеке даралық ерекшеліктері бар. Сондықтан директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының алдында тұрған проблемаларының бірі - мінез-құлқында эмоционалдық үйлеспеушілігі бар балаларға тиімді көмек көрсету. Сондықтан оқушылардың мінез-құлқындағы үйлеспеушілікті диагностикалау өте қиын болып отыр, ал мінез-құлқында ауытқуы бар балаларға дер кезінде көмек көрсетудің маңызы үлкен екенін дәлелдеудің қажеті жоқ екені баршаға аян.Әрбір адам жеке тұлға болғандақтан оның мінез-құлқы өзіне тән ерекшеліктермен сипатталады. Мінез деген психологиялық қасиеттің төркіні характер деген грек сөзінен шыққан. Оның негізгі мағнасы із қалдыру деген мағынаны білдіреді. Сондықтан мінез дегеніміз әрбір адамның жеке басына тән даралық ерекшілік. Ғалымдардың айтуынша мінездің барлық сипаттары адамның тіршілік жағдайларына байланысты деген пікір бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Сәуір 2018
353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Апта ІІ апта

Күн

05.07.2016ж.

Акимжанова С.Т.

Өткізілетін орны

Тақырыбы

1- сабақ: Бірлескен және топтық жұмыс. Топтардағы жұмыс жүргізу әдістемесі .

2- сабақ: Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу қажеттілігін негіздеу. Мұғалімдер мен оқушылардың көзқарастары.


Мақсаты

Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақстастықта оқыту туралы қорытынды шығарады.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер топта формалды және сапалы түрде жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құрады және оқыту мен оқу әдістемесіне өзгеріс енгізу керектігі жөнінде негіздеме айтады.

Түйінді идеялар

Мұғалімдердің бір-бірімен бірлескен жұмысының бірінші сабағын ұйымдастыру сапасы оқудың бұдан әрі қалай жүретініне түбегейлі әсер етеді. Осыған байланысты жұмысты сергіту сәтінен бастап, тренер сабақтарында қолданатын оқыту мен оқу тәсілдерінің негізінде тиісті модельді құру арқылы шағын топтардағы жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне мысалдар келтірген маңызды. ЭЫДҰ есептері мен білім беру саласындағы әлемдік көшбасшы елдердің нәтижелері негізінде әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында оқушыларға қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру. Мектептерде олардың оқушыларын табысты жұмыс істеуге дайындау және өмірлік жағдайларда олардың бәсекелестікке қабілеттігін қамтамасыз ету үшін инновациялық кәсіби дағдылар мен білімдерді ұсыну.

Оқыту барысы:

1-сабақ

09.00-10.30

1. Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу: «Танысайық» тапсырмасы /5 минут/

Жемістер суреттері арқылы 1,2,3,4 топқа бөлініп отырамыз. Шағын топтарда жұмыс істеу ережесінің артықшылықтарын түсіндіру және негіздеу. Топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесін талқылау. /2 минут/

Ресурс: «Танысу» сергіту сәтіне арналған жаттығу.


2. Миға шабуыл: а/ «Сенімді қарым қатынас орнатайық» тапсырма /бейнеталдау/ /5 минут/


в/ «Не үшін ынтымақтастықта және өзара әрекеттесіп жұмыс істеу қажет?» таныстырылымы. /5 минут/ Кері байланыс: 1,2,3,4 топтардың және тренердің кері байланысы. /5 минут/

Ресурс: «Топтарда жұмыс істеу не үшін қажет?», «Топтарда қалай жұмыс істеу керек?» Нұсқаулық


Мағынаны ажырату:


1 тапсырма: Әр топқа мәтінмен жұмыс беріледі.

1 топқа: «Ынтымақтастық және бірлескен оқу» дегеніміз не?

2 топқа: «Топтарда қалай жұмыс істеуге болады?»

3 топқа: «Топта жұмыс істеу ережелері»

4 топқа: «Топ мүшелерінің саны қанша болу керек?»

Әр топ жеке оқиды, топта талқылайды және ДЖИГСО әдісі бойынша әр топта талқылау жұмысын жасайды. /20 минут/

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар бірін-бірі өзара бағалайды екі жақсы жақтары мен бір ұсыныс береді. /5 минут/


Сергіту сәтін орындау. 15 адамнан екі сап құрып бір біріне беттестіріп тұрғызамын. Әр жұпқа 20 секундтың ішінде көп адамдармен амандасып, сосын қарама-қарсы жаққа кетуді ұсынам. /5 минут/

2 тапсырма: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: тақырыбы: «Жануарлар мен өсімдіктерге әсер ететін өзгерістер» /3 минут/

1 топқа: Шағын топтардағы жұмыс /мозаикалық әдіс / 2 топқа: Жұптық жұмыс /ресми емес талқылау/ 3 топқа: Үлкен топтар /қадам бойынша талқылау/ 4 топқа: Шеңбер бойымен әңгімелеу /барлығы отырып талқылау/ /25 минут/


Қорытынды: Кері байланыс жасатамын: «Бұл сабақта мен үшін не қиын болды?», «Бұл мен үшін неге қиын болды?», «Бұл қиындықтарды ненің көмегімен еңсердім немесе еңсере аламын?» /5 минут/

Рефлексия : «Бес саусақ» /5 минут/







































2 сабақ 10.30-12.30

1. Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу: Санау арқылы төрт топқа бөлінеді топтың ішінде жұпқа бөлінеді.

«Ашық хат» мұғалімдер тілек жазған ашықхаттарына қол қойып, бір-біріне сыйлайды. /5 минут/

2. Миға шабуыл:

а/ «Мінсіз оқушының сипаттамасы» тапсырма

в/ «Әр түрлі бес елдегі мінсіз оқушының сипаттамасы» топтарда талқылауды ұсынады.

Венн диаграммасы бойынша ортақ қасиеттерді шығарады /15 минут/

Shape2 Shape1


Ресурстар: Стикер, қалам, флипчартқа арналған қағаз

Керы байланыс: 1,2,3,4 топтардың және мектеп тренерінің кері байланысы. /5 минут/


3. Мағынаны ажырату: 1 тапсырма: «Мұғалімдер неге өзгеру керек?»


2 тапсырма: Синквейн «Мінсіз мұғалім», «Мінсіз оқушы» бес жол өлең құрастырады. /20 минут/


Кері байланыс: Не жақсы болды? Нені өзгерткіңіз келеды? /5 минут/


3. Постер қорғау: «Қазақстандық мұғалімдердің құзіретті мұғалім моделі туралы көзқарасын басқа елдегі мұғалімдердің пікірімен салыстыру» /25 минут/

Ресурстар: плакат, маркер, қалам, стикерлер


Керы байланыс: «Бұл сабақ саған ұнады ма?», «Бұл сабақ қаншалықты қиын болды?», «Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдың?» /10 минут/


4. Рефлексия: «Мен үшін бүгін ..... құнды болды, себебі....» /5 минут/





































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!