Сабақтың
тақырыбы: Солтүстік Америка физикалық
географиялық орны. Материктің ашылуы мен
зерттелуі.
|
Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Жаудир
Күні:
06.02.2017
|
СЫНЫП: 7
б
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған
оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
|
Материктің
географиялық орнына, ашылу тарихы жайында түсінік бере отырып терең
ұғындыру
|
Сабақтан күтілетін
нәтиже:
1-деңгей (білу,
түсіну):
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады:
Материктің физикалық
географиялық орнына сипаттама бере
алады
|
2-деңгей
(қолдану,
талдау):
|
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады:
Материктің
географиялық орны, ашылуы мен зерттелу тарихына талдау жасай
алады
|
3-деңгей
(жинақтау,
бағалау):
|
Оқушылардың кейбіреулері
мынаны орындай алады:
Материктің
географиялық орны мен зерттелуін картаны қолдана отырып
айқындайды
|
Тілдік
мақсат:
|
Секвойя,
Хабборт
|
Ресурстар:
|
Оқулық , карта
,атлас және кескін карта
|
Пәнаралық байланыс:
|
Тарих,
биология
|
Алдыңғы
оқу:
|
Оңтүстік жарты шар
материктерінің ұқсастықтары мен
айырмашылықтары
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Сабақ барысы
және
жоспарланған уақыт
|
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын
әдістер
|
Бағалау критерийлері және
жұмыс түрлері
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ
минут
|
Сыныптың психологиялық
ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Кір жайғыш әдісі арқылы үй
тапсырмасын сұрау
|
Топтық
жұмыс
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН
СҰРАУ
минут
1-деңгей (білу,
түсіну):
|
1.Қанша материк бар және
аттарын ата
2.Оңтүстік жарты шарға қандай
материктер кіреді
3.Ежелгі Гондвана материгінің
құрамында қандай материктер бар
4. Оңтүстік тропик шеңбері
қандай материктерді кесіп өтеді
|
Дұрыс жауаптарға
1-балл қойылады
|
2-деңгей
(қолдану,
талдау):
|
1.Австралия мен Антарктика
материгінің климатына салыстырмалы түрде сипаттама
бер
2.Оңтүстік Америка
мен Африканың айырмашылығын түсіндір
|
Дұрыс жауаптарға
2-балл қойылады
|
3-деңгей
(жинақтау,
бағалау):
|
Тест және
сөзжұмбақ
|
Дұрыс жауаптарға
3-балл қойылады
|
ЖАҢА
САБАҚ
12
минут
|
(Қажеттілігіне қарай әдіс
қолдануға болады)
(Жаңа сабаққа дайындықпен
келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);
ДЖИГСО әдісі. АКТ-ны
пайдалана отырып жаңы сабақ жөнінде мәліметтер
беріледі.
ДЖИГСО әдісі арқылы
тақырыппен танысып шықты.
|
|
САБАҚТЫ
БЕКІТУ
15
минут
1-деңгей (білу,
түсіну):
|
(Қажеттілігіне қарай әдіс
қолдануға болады)
Мозайка әдісі арқылы
адасқан әріптерді табу
|
Жұптық
жұмыс.
Дұрыс
жауаптарға
1 балл
қойылады.
|
2-деңгей
(қолдану,
талдау):
|
Географиялық
диктанттар
|
Дұрыс
жауаптарға
2 балл
қойылады.
|
3-деңгей
(жинақтау,
бағалау):
|
Білгенімді зердеме
тоқу
|
Дұрыс
жауаптарға
3 балл
қойылады.
|
ҮЙГЕ
ТАПСЫРМА
5
минут
1-деңгей(білу,
түсіну):
|
(Оқушыларға келесі сабаққа
шолу жасату)
Оқу және
тест
|
Тапсырманы
орындағанға «3»
баға
қойылады.
|
2-деңгей
(қолдану,
талдау):
|
Кескін картамен
жұмыс
|
Тапсырманы
орындағанға «4»
баға
қойылады.
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми
зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)
|
Солтүстік Америка
материгі жайында мәліметтер
|
Тапсырманы
орындағанға «5»
баға
қойылады.
|
БАҒАЛАУ
|
8-10 балл жинаған оқушыларға
«3» баға қойылады.
10-15 балл жинаған оқушыларға
«4» баға қойылады.
15-20 балл жинаған оқушыларға
«5» баға қойылады.
|
|
КЕРІ
БАЙЛАНЫС
|
|
|