Материалдар / Ашық сабақ "Солтүстік Американың физикалық географиялық орны. Материктің ашылуы мен зерттелуі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Солтүстік Американың физикалық географиялық орны. Материктің ашылуы мен зерттелуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Солтүстік Американың алып жатқан аумағы, шеткі нүктесі, географиялық жағдайы туралы және материктің ашылуы мен зерттелу тарихы жайында оқушыларға толық түсіндіріп, мағлұмат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
522
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: география Тексерілді


Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Америка физикалық географиялық орны. Материктің ашылуы мен зерттелуі.

Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева Жаудир

Күні: 06.02.2017

СЫНЫП: 7 б


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:


Материктің географиялық орнына, ашылу тарихы жайында түсінік бере отырып терең ұғындыру

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Материктің физикалық географиялық орнына сипаттама бере алады

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Материктің географиялық орны, ашылуы мен зерттелу тарихына талдау жасай алады

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:

Материктің географиялық орны мен зерттелуін картаны қолдана отырып айқындайды

Тілдік мақсат:

Секвойя, Хабборт


Ресурстар:


Оқулық , карта ,атлас және кескін карта

Пәнаралық байланыс:

Тарих, биология

Алдыңғы оқу:

Оңтүстік жарты шар материктерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары


САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

минут

Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

Кір жайғыш әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау



Топтық жұмыс

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

1.Қанша материк бар және аттарын ата

2.Оңтүстік жарты шарға қандай материктер кіреді

3.Ежелгі Гондвана материгінің құрамында қандай материктер бар

4. Оңтүстік тропик шеңбері қандай материктерді кесіп өтеді

Дұрыс жауаптарға 1-балл қойылады

2-деңгей

(қолдану, талдау):


1.Австралия мен Антарктика материгінің климатына салыстырмалы түрде сипаттама бер

2.Оңтүстік Америка мен Африканың айырмашылығын түсіндір

Дұрыс жауаптарға 2-балл қойылады

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Тест және сөзжұмбақ

Дұрыс жауаптарға 3-балл қойылады

ЖАҢА САБАҚ

12 минут




(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

ДЖИГСО әдісі. АКТ-ны пайдалана отырып жаңы сабақ жөнінде мәліметтер беріледі.

ДЖИГСО әдісі арқылы тақырыппен танысып шықты.


САБАҚТЫ БЕКІТУ

15 минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)


Мозайка әдісі арқылы адасқан әріптерді табу

Жұптық жұмыс.

Дұрыс жауаптарға

1 балл қойылады.




2-деңгей

(қолдану, талдау):


Географиялық диктанттар

Дұрыс жауаптарға

2 балл қойылады.




3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Білгенімді зердеме тоқу

Дұрыс жауаптарға

3 балл қойылады.




ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

5 минут

1-деңгей(білу, түсіну):


(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату)

Оқу және тест

Тапсырманы

орындағанға «3» баға

қойылады.

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Кескін картамен жұмыс

Тапсырманы

орындағанға «4» баға

қойылады.


3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

Солтүстік Америка материгі жайында мәліметтер

Тапсырманы

орындағанға «5» баға

қойылады.

БАҒАЛАУ


8-10 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.

10-15 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.

15-20 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады.


КЕРІ БАЙЛАНЫС





Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?





Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?




Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?



Тәлімгер:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!