Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Америка физикалық географиялық орны. Материктің ашылуы мен зерттелуі. | Мұғалімнің аты-жөні: Оразбаева ЖаудирКүні: 06.02.2017 |
СЫНЫП: 7 б
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
| Материктің географиялық орнына, ашылу тарихы жайында түсінік бере отырып терең ұғындыру |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Материктің физикалық географиялық орнына сипаттама бере алады |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Материктің географиялық орны, ашылуы мен зерттелу тарихына талдау жасай алады |
3-деңгей(жинақтау, бағалау):
| Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Материктің географиялық орны мен зерттелуін картаны қолдана отырып айқындайды |
Тілдік мақсат: | Секвойя, Хабборт
|
Ресурстар: |
Оқулық , карта ,атлас және кескін карта |
Пәнаралық байланыс: | Тарих, биология |
Алдыңғы оқу: | Оңтүстік жарты шар материктерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут | Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Кір жайғыш әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
| Топтық жұмыс |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ минут1-деңгей (білу, түсіну): | 1.Қанша материк бар және аттарын ата2.Оңтүстік жарты шарға қандай материктер кіреді 3.Ежелгі Гондвана материгінің құрамында қандай материктер бар4. Оңтүстік тропик шеңбері қандай материктерді кесіп өтеді | Дұрыс жауаптарға 1-балл қойылады |
2-деңгей (қолдану, талдау):
| 1.Австралия мен Антарктика материгінің климатына салыстырмалы түрде сипаттама бер 2.Оңтүстік Америка мен Африканың айырмашылығын түсіндір | Дұрыс жауаптарға 2-балл қойылады |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Тест және сөзжұмбақ | Дұрыс жауаптарға 3-балл қойылады |
ЖАҢА САБАҚ12 минут
| (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);ДЖИГСО әдісі. АКТ-ны пайдалана отырып жаңы сабақ жөнінде мәліметтер беріледі. ДЖИГСО әдісі арқылы тақырыппен танысып шықты. |
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ15 минут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)
Мозайка әдісі арқылы адасқан әріптерді табу | Жұптық жұмыс.Дұрыс жауаптарға1 балл қойылады.
|
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Географиялық диктанттар | Дұрыс жауаптарға2 балл қойылады.
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Білгенімді зердеме тоқу | Дұрыс жауаптарға3 балл қойылады.
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА5 минут1-деңгей(білу, түсіну):
| (Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Оқу және тест | Тапсырманы орындағанға «3» бағақойылады. |
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Кескін картамен жұмыс | Тапсырманы орындағанға «4» бағақойылады.
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Солтүстік Америка материгі жайында мәліметтер | Тапсырманы орындағанға «5» бағақойылады. |
БАҒАЛАУ
| 8-10 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.10-15 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.15-20 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады. |
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС
|
|
|