Ұйымдастыру
кезеңі
|
Психологиялық
жағымды ахуал
қалыптастыру
Мозайка әдісі
арқылы топқа бөліну
Ой
шақыру:
-Суреттегі тұлғалардың арасында
қандай байланыс бар?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
Бейнематериал.
Bilimland.kz
сайты
1-тапсырма.
ТАЛДА
-
Ш. Уәлихановтың
өскен ортасы, білімі қандай
болды?
-
Қандай тұлғалық
ерекшеліктері болған?
2-тапсырма.
АНЫҚТА
Зеректігі,
дарындылығы
|
Бірнеше тілдерді
білуі
|
Терең тарихи
білімділігі
|
Шешендігі
|
|
|
|
|
3-тапсырма. БАҒАЛА.
Ғылым
салалары
|
Уақыты
|
Ғылымдағы
еңбегі
|
Тарих
|
|
|
Этнография
|
|
|
География
|
|
|
СЕН БІЛЕСІҢ
БЕ? (3
минут)
Қашғар сапары туралы
Шоқанның ғылыми еңбегі көп кешікпей Англия мен Германия да жарыққа
шыққан. 1859–61 жж. Петербургте тұрып, орыс ұлтының зиялы қауымымен
жақын араласты. Өзін ғалым ретінде танытып, Орта Азия мен Шығыс
Түркістан картасын жасады. Шығыстану университетінің тыңдаушысы
болды. Өзі түркі тілдері бойынша курстар жүргізеді. 1861 жылы
науқастанып, еліне оралды. 1864 жылы генерал Черняев
экспедициясының құрамынан Әулиеата қамалын алу кезінде көрсеткен
жауыздықтарына наразылық танытып шығып
кетті
ДЕРЕКТЕРМЕН
ЖҰМЫС
1. Еңбектері қандай
тақырыптар мен мәселелерге
арналды?
2. Ол неліктен саяси
билікке араласқысы келді?
3. Оның еңбектерінің
құндылығы неде?
Бекіту
тапсырмалары
Wordwall.net
платформасы
|
Дескриптор: мәтінді
оқып, Ш. Уәлихановтың өскен ортасы, білімі, тұлғалық ерекшеліктерін
түсіндіре алады.
Дескриптор:
Деректердің мазмұнымен танысып, Шоқанның ғылыммен айналысуына оның
тұлғалық ерекшеліктерінің қайсысы көбірек әсер еткенін анықтай
алады.
Дескриптор: Мәтінді
оқып, Шоқанның айналысқан ғылым салаларындағы еңбегін
бағалайды
Дескриптор: Ш.
Уәлихановтың еңбектерінен үзінділерді оқып, мәнін анықтай
алады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
https://www.youtube.com/watch?v=RIXMmapSc0o
Қазақстан тарихы:
Назарбаев Зияткерлік мектептерінің 8-сыныбына арналған
оқулық
https://wordwall.net/ru/resource/72160640/%D1%88%D0%BE%D2%9B%D0%B0%D0%BD-%D1%83%D3%99%D0%BB%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D2%9B%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B%D1%82%D1%8B%D2%A3-%D0%BA%D3%A9%D1%80%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96-%D2%93%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D0%BC%D1%8B-%D3%99%D1%80%D1%96-%D0%B0%D2%93%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%83%D1%88%D1%8B%D1%81%D1%8B
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Сауалнама
1. Мен бүгін
білдім…
2. Қиын
болды…
3. Тапсырмалар
орындадым.....
4. Мен өзіме көп нәрсе түртіп
алдым.....
5. Көп тапсырманы
орындадым…
6. Мен
талпынып,тырыстым…
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|