Материалдар / Ашық сабақ "Спорттық ойындар" 3 сынып

Ашық сабақ "Спорттық ойындар" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптың орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәні бойынша алынған тақырып.Бұл сабақ қысқа мерзімді жоспар бойынша жасалынған.АКТ ның әдіс-тәсілдері алынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2018
1552
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№17 Трубицын атындағы орта мектеп - гимназиясы



Қысқа мерзімді жоспар

Тақырыбы: «Спорттық ойындар»





Сыныбы: 3 «З»Мұғалімі: Айдарбекова И.П.





2016-2017 оқу жылыКүні: 10.05.17жПәні: қазақ тіліТақырыбы: Спорттық ойындарМақсаты: «Спорттық ойындар» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс құрастыра отырып, шапшаңдық пен нақтылыққа жетелеу, алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету.



Міндеті: 1. Спорттық ойындарына байланысты сөздер мен сөз тіркестерін, суреттерге қарап,сөйлемдер құрастыра отырып, алған білімдерін нақтылау; 2. Топтық,жұптық жұмыс жасауға, өз ойын айтып, қорғай білуге үйрету, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.3. Топтық жұмыс үрдісіне байланысты: бір-бірімен пікірлесе отырып, ортақ қорытынды шығаруға дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже: тапсырмалар мен жаттығуларды дұрыс орындайды, тақырыпқа байланысты сөздер мен сөйлемдер құрайды, сөйлем ішіндегі сөздерді буын түрлеріне қарай және дыбыстардың бөліну түрлерін ажырата алады және сөздерді септейді, тәуелдейді, ізденімпаздық қасиеттері дамып, алған білімді күнделікті қарым-қатынаста қолданады. Қолданылатын әдіс–тәсілдер: түсіндіру, әңгімелеу, «Диалогтік оқыту», топтық, жұптық жұмыстар, «Тікелей радиоэфир» әдісі, «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі, «- +» әдісі, «Смайлик» арқылы бағалау.Құрал-жабдықтар:  интерактивті тақта , слайдты көрсетілімдер, оқулық, т.б.Сабақтың түрі: аралас сабақ









Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдеріЖұмыс түріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстарНәтиже
Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық хал-ахуал орнатуСәлемдесу

Топқа бөлу
Сәлемдеседі.Оқушылар шаттық шеңбер құрады. Бір-біріне жылы тілектер білдіреді.Мысалы: Диана, сабағыңды жақсы оқы! Людмила,денің сау болсын! т.с.с.Баскетбол,футбол сөздері арқылы топқа бөлінедіОқу құралдарыТопқа бөлінуді үйренеді
Үй тапсырмасын тексеру







«Тікелей радиоэфир» спорт,денсаулық туралы нақыл сөздер сұрау. Оқушылар нақыл сөздер айтады.Суреттерін көрсетедіОқу құралдарыҮй жұмысын орындауды үйренеді.Нақыл сөздерді айтып үйренеді
Өткен сабақты пысықтауТілдесім«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы тексеру.Екі топқа сұрақтар беру арқылы сұрау Топтар сұрақтарға белсенді қатысады,ойланып,жұптасып,бөліседіТүрлі суреттер, оқу құралдарыӨтілген тақырыптарды пысықтап үйренеді
Қызығушылықты ояту Сұрақ-жауап

Ұяшықтағы суреттерді көрсету Суреттерді көріп,жаңа сабақтың тақырыбын ойланып,жауап береді

Спорттық ойындардың түрлерінің суреттері Өз ойларын еркін айтып үйренеді
Лексикалық тақырыпты меңгерту

  • Сөздік жұмысы
  • Айтылым әрекеті
    спорттық-спортивныймәре-стартсөре-финишойындар-игрыжарыс-соревнованиеденсаулық-здоровье

    Оқиды, аударады, сөз тіркестерін құрайды.Оқу құралдарыСөздікпен жұмыс жасап үйренеді


  • Мәтінмен жұмыс . Тыңдалым әрекеті
  • «Диалогтік оқыту» әдісі
  • Мәтінді тізбектей оқыту.Топтарға тапсырмалар беріледі

    2-тапсырма.Оқушыларға диалогті оқыттыру
    Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды.

    Оқушылар жұппен жұмыс жасайды
    Оқу құралдары Тапсырмаларды орындап үйренедіЖұппен жұмыс жасап үйренеді


  • Жаттығу жұмысы
  • 3-тапсырма. Мәтіннен бірінші және екінші сөйлемдердегі әрбір сөзді буын түрлеріне қарай ажыратыңдар. 4-тапсырма.Екі топқа дыбыстық талдау жасаттыруДәптермен жұмыс жасайды.Буын түрлерін ажыратады



    Дыбыстық талдау жасайды
    Оқу құралдарыТапсырмаларды жұмысын жасап үйренеді
    Сергіту сәті«Еден,төбе,мұрын» әдісі арқылыСөздерді кезектестіріп айту Сөздерді тыңдау арқылы дұрыс тауып үйренеді немесе шатастырады.

    Сөздерді тыңдап үйренеді
    Жинақтау

    Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру,семантикалық карта,тест тапсырмаларын тарату Мәтінді қайталайды,семантикалық карта мен тест тапсырмаларын қарап шығадыСұрақтарға жауап береді.Сем карта мен тест тапсырмаларын орындайды

    Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады
    Үйге тапсырма беру

    Спорт,денсаулық сөздерін септеп келу

    Күнделікке жазып алады.Оқу құралдарыҮй тапсырмасын орындауға дағдыланады
    Бағалау

    Оқушыларды «Смайлик» арқылы бағалау







    Өз бағаларына көздерін жеткізіп,мойындайдыКүнделікСуреттерге қызығушылықтанытады
    Рефлексия

    «- +» әдісі арқылы кері байланыс алу.Сабақтың қаншалықты түсінікті,түсініксіз тұстарын не болмаса қызықты,қызықсыз жақтарын жазып береді.

    Оқушылар шынайы жауап бередіАқ қағаздар

    Ойларын ашық айтып үйренеді










    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ