Сабақ кезеңдері | Жұмыс түрі | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар | Нәтиже |
Ұйымдастыру кезеңі | Психологиялық хал-ахуал орнату | Сәлемдесу
Топқа бөлу | Сәлемдеседі.Оқушылар шаттық шеңбер құрады. Бір-біріне жылы тілектер білдіреді.Мысалы: Диана, сабағыңды жақсы оқы! Людмила,денің сау болсын! т.с.с.Баскетбол,футбол сөздері арқылы топқа бөлінеді | Оқу құралдары | Топқа бөлінуді үйренеді |
Үй тапсырмасын тексеру
|
| «Тікелей радиоэфир» спорт,денсаулық туралы нақыл сөздер сұрау. | Оқушылар нақыл сөздер айтады.Суреттерін көрсетеді | Оқу құралдары | Үй жұмысын орындауды үйренеді.Нақыл сөздерді айтып үйренеді |
Өткен сабақты пысықтау | Тілдесім | «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы тексеру.Екі топқа сұрақтар беру арқылы сұрау | Топтар сұрақтарға белсенді қатысады,ойланып,жұптасып,бөліседі | Түрлі суреттер, оқу құралдары | Өтілген тақырыптарды пысықтап үйренеді |
Қызығушылықты ояту | Сұрақ-жауап
| Ұяшықтағы суреттерді көрсету | Суреттерді көріп,жаңа сабақтың тақырыбын ойланып,жауап береді
| Спорттық ойындардың түрлерінің суреттері | Өз ойларын еркін айтып үйренеді |
Лексикалық тақырыпты меңгерту
| Сөздік жұмысыАйтылым әрекеті | спорттық-спортивныймәре-стартсөре-финишойындар-игрыжарыс-соревнованиеденсаулық-здоровье
| Оқиды, аударады, сөз тіркестерін құрайды. | Оқу құралдары | Сөздікпен жұмыс жасап үйренеді |
| Мәтінмен жұмыс . Тыңдалым әрекеті«Диалогтік оқыту» әдісі | Мәтінді тізбектей оқыту.Топтарға тапсырмалар беріледі
2-тапсырма.Оқушыларға диалогті оқыттыру | Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды.
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды | Оқу құралдары | Тапсырмаларды орындап үйренедіЖұппен жұмыс жасап үйренеді |
| Жаттығу жұмысы | 3-тапсырма. Мәтіннен бірінші және екінші сөйлемдердегі әрбір сөзді буын түрлеріне қарай ажыратыңдар. 4-тапсырма.Екі топқа дыбыстық талдау жасаттыру | Дәптермен жұмыс жасайды.Буын түрлерін ажыратады
Дыбыстық талдау жасайды | Оқу құралдары | Тапсырмаларды жұмысын жасап үйренеді |
Сергіту сәті | «Еден,төбе,мұрын» әдісі арқылы | Сөздерді кезектестіріп айту | Сөздерді тыңдау арқылы дұрыс тауып үйренеді немесе шатастырады. |
| Сөздерді тыңдап үйренеді |
Жинақтау |
| Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру,семантикалық карта,тест тапсырмаларын тарату | Мәтінді қайталайды,семантикалық карта мен тест тапсырмаларын қарап шығады | Сұрақтарға жауап береді.Сем карта мен тест тапсырмаларын орындайды
| Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады |
Үйге тапсырма беру |
| Спорт,денсаулық сөздерін септеп келу
| Күнделікке жазып алады. | Оқу құралдары | Үй тапсырмасын орындауға дағдыланады |
Бағалау |
| Оқушыларды «Смайлик» арқылы бағалау
| Өз бағаларына көздерін жеткізіп,мойындайды | Күнделік | Суреттерге қызығушылықтанытады |
Рефлексия |
| «- +» әдісі арқылы кері байланыс алу.Сабақтың қаншалықты түсінікті,түсініксіз тұстарын не болмаса қызықты,қызықсыз жақтарын жазып береді.
| Оқушылар шынайы жауап береді | Ақ қағаздар
| Ойларын ашық айтып үйренеді |