|
Сабақтың басы
|
психологиялық жағымды
ахуал туғызады.
І топ -
СУММ
ІІ топ –
МАКС
ІІІ топ -
МИН партаның
үстінде топтардың атауы А4 қағазда
жазылған дайын тұрады
Сабақтың тақырыбын ашу үшін
bilimland.kz сайтынан бейнбаян
қойылады
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/8-synyp/lesson/ehlektrondyq-kestening-mindetteri-zhane-mumkindikteri
Миға шабуыл әдісі
Сабақтың мақсатын анықтау
үшін мұғалім сұрақ қояды
|
Оқушылар
Керемет (қолдарын
көтереді), Тамаша (шапалақтайды
)
Оқушылар топқа бөлінеді, топ
ережесін құрады
Оқушылар сабақтың тақырыбын
ашу үшін Excel бағдарламасының атқаратын қызметтерін
айтады
сұраққа жауап беру арқылы
оқушылар өздері сабақтың мақсатын
анықтайды
|
.
Oқyшының бeлceндiлiгiн apттыpaтын ынтaлaндыpy
cөздep:
-Тaмaшa!
-Жарайсың!
|
.
|
|
Сабақтың ортасы:
БІЛУ
ТҮСІНУ
ҚОЛДАНУ
|
Әр бір топқа оқулықпен жұмыс
жасау және сілтеме атауы жазылған үлестірме
материалдары жаңа сабақты меңгеру үшін оқуға
беріледі.
СТО
«Ментальді
карта» стратегиясы
Оқулықтан және үлестірме
материалдардан алған білімдерін талқылау үшін топтарға А3 ватман,
маркерлер беріледі
І топқа
Абсолютті
сілтеме $A$1
ІІ-топ.
Аралас
сілтеме $A1
ІІІтоп.
Салыстымарлы
сілтеме A1
Теориялық алған білімдерін
практикада қолдана алу мақсатында практикалық жұмыс
ұсынады
Ехсel бағдарламасын іске
қосып, берілген дайын кестені толықтырып
орындаңыз.
2 -
тапсырма
Ұяшық пішімін сандық түрден қаржылық түрге қалай
өзгертуге болатынын сипаттаңыз (KZT валюталық белгісін
қолданып).
|
Ә р оқушы
оқулық пен үлестірмелі материалдарды
оқиды
Топпен жұмыс
әр топ берілген тапсырма
бойынша оқулықпен, үлестірме материалдан алған білімдерін қолданып
ортаға салып талқылайды
жеке жұмыс
Әр оқушы компьютердің жұмыс
столындағы берілген дайын кестені толықтырып практикалық жұмыс
орындайды
Жеке
жұмыс
Оқушылар берілген
алгоритм бойынша компьютермен практикалық жұмыс
орындайды
|
Топтың
жұмыстары «Бас
бармақ» әдісі бойынша топтар бір-бірін
бағалайды
«Бағдаршам»
әдісін
|
Практикалық кезеңінде
Қабілетті оқушы тапсырманы
жылдам орындап болса, қосымша тапсырма
берледі
|
|
Сабақтың соңы
ТАЛДАУ
ЖИНАҚТАУ
БАҒАЛАУ
.
|
Теориялық және практикалық алған білімдерін
қорытындылау мақсатында
«Жазбаша интервью алу» парағын
береді.
Кері байланыс
Аты-жөні
___________________________________________________________________________
Талқыланатын сабақ тақырыбы
_____________________________________________
Сұрақтар
Оқушының жауаптары
-
Сабақ ұнады ма? Неліктен?
-
Сабақтың ең қиын болған жерлері қандай болды?
-
Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп
ойлайсызба? Неліктен?
-
Осы тақырып (мәселе) бойынша тағы да не білгіңіз
келеді?
- Өзіңізге қанша қояр
едіңіз? деген
кері байланыс береді
|
Жеке жұмыс
Оқушылар берілген интервью парағындағы сұрақтарға
жауаптарын жазады
|
Өзін - өзі бағалау
Тамаша! Жарайсыңдар!
|
|