Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ "Сұйылтылған қышқылдардың металдармен реакциясы" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім атауы: 7.3А Химиялық реакциялар Күні: Date: Сынып: 7 «А» Grade : |
Мектеп: Балқаш қаласы жалпы білім беретін типтік мектеп – интернаты. КММ Мұғалімнің аты-жөні: Шынарбекова Алтынгул. Нурасылкызы. Teacher's Name: Shynarbekova A.N Қатысқан оқушылар саны: Attended: Қатыспағандар: Absent: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: The theme of the lesson: |
Сұйылтылған қышқылдардың металдармен реакциясы |
Реакции разбавленных кислот с металлами. |
Reactions of dilute acids with metals. |
||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (Оқу бағдарламасына сілтеме) Lesson purpose: |
7.2.2.1 -сұйылтылған қышқылдардың қолдану аясын және олармен жұмыс жасау ережелерін атау; 7.2.2.2 -сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларын зерттеу және сутек газының сапалық реакциясын жүзеге асыру; |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары Lesson objectives: |
Барлық оқушылар: қышқылдардың қолдану саласы мен онымен жұмыс жүргізу ережелерін біледі; байқалған бақылауды талқылап, алынған газдың қандай газ екендігін анықтай алады Оқушылардың басым бөлігі: Сұйылтылған қышқылдардың металдармен реакциясын сөзбен жаза алады Газды қалай жинау керектігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Басқа металдармен жүретін реакцияларға салыстырмалы сипаттама жасай алады Мысалы, магний, мырыш, мыс, литий т.б. металдарға |
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері Еvaluation сriteria: |
сұйылтылған қышқылдардың түрлі металдармен әрекеттесуін зерттейді сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларының өнімдерін атайды сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен реакцияларының теңдеулерін сөзбен жазады, сутек газының сапалық реакциясын сипаттайды |
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар Language objectives: |
Пәнге тән терминология:
|
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар Interdisciplinary communication
|
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясына негізделген құндылықтар: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік: құрметтеу арқылы зерттеудің барлық кезеңдеріндегі коммуникативті қарым-қатынас; ынтымақтастық, диалог; өмір бойы білім алу. Жергілікті жердегі Балқаш мыс өндірісімен байланыс. |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология, жаратылыстану, ағылшын тілі.
|
||||||||||||||||||||||||||
Жаһандық ақпарат |
Қышқыл жаңбырлар. |
||||||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім Previous education
|
Кейбір табиғи қышқылдардың белгілері түрлі индикаторлық ортадағы түс өзгерісі (метилоранж, лакмус, фенолфталеин, рН шкаласына негізделген әмбебап көрсеткіш. Қышқылдармен жұмыс істеу кезіндегі техникалық қауіпсіздіктер. Химиялық реакциялардың теңдеулерін сөзбен жазу. |
Сабақтың барысы
Move of the lesson:
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттері |
Дереккөздер / бағалау түрлері |
Сабақтың басы Білу. Түсіну 5 минут |
«Organization moment» Сәлемдесу. Good morning children? How are you today ? - sit down , please What date is it today? Today is the 30th of January Психологиялық ахуал. Топқа бөлу. Негіздер мен қышқылдардың формулалары жазылған қағаз қиындыларын дұрыс қиыстыру арқылы ACIDS –Қышқылдар және Негіздер - BASES болып екі топқа бөлінеді «Ашық микрофон» әдіс – тәсілі арқылы үй тапсырмасын пысықтау. Сұрақ –жауап ACID -Қышқылдар тобы. 1.Қышқыл дегеніміз не? Күнделікті өмірде қандай заттардың құрамында қышқылдар кездеседі? 2. Бейтараптану реакциясы. BASE- Негіздер тобы. 1. Қышқылды немен залалсыздандыруға болады? 2.Индикатор дегеніміз не? |
Топпен жұмыс. Оқушылардың жауаптарын бағалау. «Үш шапалақ» әдісімен кері байланыс жасалады. |
Жаңа білім. 3 минут
2 минут |
Тақырып және оқу мақсаттарын анықтау Оқушылармен бірге жаңа сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары анықталады: - Біз не білеміздеп ойлайсыздар? (сұйылтылған қышқылдарды қолдану және олармен жұмыс істеу ережелері; қышқыл ерітінділерінің металдармен қалай әрекеттеседі; сутегі газына сапалық реакцияны қалай жүргізуге болады) - Нені салыстырамыз? (қышқыл ерітінділерінің металдармен әрекеттесуін ) - Біз нені үйренеміз деп ойлайсыздар? (сұйылтылған қышқылдардың әртүрлі металдармен әрекеттесуін зерттейміз және сутекке сапалық реакцияны анықтау.) Суретті пайдалана отырып сабақ тақырыбын анықтаңыздар. (оқушылар сабақтың тақырып нұсқаларын ұсынады). Әдісі «Қызығушылықты ояту»
Тұз қышқылы мырыш темір мыс
Термин сөздермен жұмыс.
|
|
Сабақтың ортасы. Білу және түсіну 5 мин |
Өмірлік тәжірибені белсендіру. Қышқылдар күнделікті өмірде және өндірісте кеңінен қолданылады. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдіс- тәсіл Тапсырма 1. Кестедегі бос орынды толтырыңыздар
Дескриптор
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс жасалады. Бағалау критерилері «Бас бармақ» |
Білу және түсіну 5 минут
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |