- Балалар, біздің бүгінгі
сабағымызға қонақтар келіп отыр. Біз қонақтарды жақсы
тәртібімізбен, білімімізбен қарсы алып, шығарып салуымыз
керек.
А) Психологиялық
дайындық:
«5» болсын алар
бағамыз, Білімнен бақыт
табамыз. Өнерменен
өрістеп, Өсе берсін
санамыз. Мақсатымыз білім
алу, Міндетіміз
еңбектену. Топқа бөлу. Жапырақтарды таңдап алады.
Жапырақтағы сөйлемдер арқылы
хабарлы,сұраулы,
лепті сөйлемдер болып үшке
бөлінеді.
-
Балалар қолдарыңдағы жапырақтардың түсі
қандай?
-
Сары
-
Мен неге сары жапырақтарды берді деп
ойлайсыңдар?
-
Өйткені, қазір күз мезгілі.Жапырақтар
сарғайып жерге түсіп жатыр.
-
Иә,балалар, дұрыс
айтысыңдар.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Мақал шығатындай сөздерді ретпен
жинақта.Сөздердің рет санын цифрмен
көрсет.
-
рақат, түбі,
еңбек;
-
тірлік, бірлік, болмай,
болмас;
-
белгісі, ар ұят, адамдақтың,
әдептілік.
(қол шапалақтау арқылы топтар бірін – бірі
бағалайды.)
Балалар, қазір
біз «Адасқан
сөздер» ойынын ойнайтын боламыз. Сөздерді дұрыс
орналастыратын болсақ, бүгінгі өтетін бөлімшенің атымен танысатын
боламыз.Сонымен,біз бүгін
«Мектептегі тәртіп ережелерін
құрастырамын» деген бөлімшені өтетін боламыз.Ендеше,
мектептегі тәртіп ережелерін
құрастырайық.
«Дұрыс-бұрыс»
ойыны
1) Мектепте тәртіп ережесін
сақтау (дұрыс)
2)Үлкендердің алдынан кесіп
өту (бұрыс)
3) Үзіліс кезінде
ережелерді сақтау (дұрыс)
4) Сабаққа кешігіп келу
(бұрыс)
5)Сабақтан себепсіз
қалу(бұрыс)
6)Мектеп формасын кию
міндетті емес.(бұрыс)
7) Сыныпта және ойын алаңында тыныштық сақтау .(дұрыс)
8) Үзіліс уақытында сыныпта жүгіру (бұрыс)
9) Сабақ беруге келген мұғаліммен сәлемдесу (дұрыс)
10) Мұғалім сұрақ қойған кезде қол көтеріп жауап беру
(дұрыс)
11) Партада отырудың
ережесін сақтау керек емес(бұрыс)
12) Сабақ кезінде мұғалімді
мұқият тыңдау (дұрыс)
Сонымен мектептегі тәртіп
ережелері қандай екен? Өткенді пысықтау. /сұрақ -
жауап/
ІІ. Өткен тақырыпты
бекіту.
Ойын: «Мен бастаймын, сен
жалғастыр» 1.Сөйлем аяқталған... (ойды
білдіреді) 2. Сөйлем сөзден...
(құралады) 3. Сөйлемдегі сөздер... (бөлек
жазылады) 4. Сөйлемнің бірінші... (сөзі бас әріппен
басталып жазылады) 5. Сөйлемнің соңына... (не нүкте, не сұрау
белгісі, не леп белгісі
қойылады) 6. Бірдеңенің жайын хабарлау мақсатымен
айтылған сөйлемді... (хабарлы
сөйлем) 7. Хабарлы сөйлемнен кейін... (нүкте
қойылады)
(мақтау, мадақтау сөздері арқылы бағалау
жүреді) ІІІ. Жаңа
сабақ. Кіріспе
әңгіме. - Бүгін сабақта сұрақ - жауап әлеміне саяхат
жасаймыз. Сабақтың тақырыбын
ашу
- Балалар, тақтаның алдынан тағы нені
байқадыңдар?
(қорапты) - Балалар, қараңдар, мына жәшіктің ішінде не
бар деп ойлайсыңдар?
(сұрақтар)
- Не істейміз? (жауап
береміз) Оқушыларға қораптан қағаздарды алғызып,
сөйлемді оқытып сұрақтарға жауап
алу. 1 - сұрақ: - Сенің атың
кім? 2 - сұрақ: - Нешінші сыныпта
оқисың? 3 - сұрақ: - Сабақтарың нешеде
басталады? 4 - сұрақ: - Сабақтан бос уақытта не
істейсің? Сұрақтар: - Оқыған сөйлемдерің қандай
сөйлемдер деп ойлайсыңдар? (сұраулы
сөйлемдер) -
Неге? - Сұрақты не үшін қоямыз? (жауап алу
үшін) - Осыдан қандай ереже шығарып алуға
болады? Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлемді
сұраулы сөйлем дейміз. Сұраулы сөйлемнің соңына сұрау белгісі (?)
қойылады. Мысалы: Сенің атың
кім?
|