Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№213 жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Мырзаханова Алия
|
Пәні: қазақ тілі |
Мектеп: №213 Мұғалімнің аты-жөні : Мырзаханова А Қатысқандар:19 Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||
|
Күні: 22.11.2018 ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сұраулы сөйлем |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) |
2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап , диалогке қатысу
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Жаттығулар орындай отырып, сұраулы сөйлем жайлы түсінік алады; сұраулы сөйлемнің айтылу мен жазылуын үйрете отырып, балалардың байланыстырып сөйлеуін жеңілдету; сөйлемнің айтылу мақсатына қарай хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдер болып бөлінетінін айтып, тыныс белгісін дұрыс қоюға дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Топта бірлесе жұмыс жасай алады; сұрақтарды дұрыс қоя біледі; сұрақ құрастыра алады; диалогқа қатыса алады |
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жауапкершілік, ауызбіршілік, сыни ойлау |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет, матиматика, бейнелеу пәнімен, күз мезгілімен |
|||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, «Адасқан сөздер» ойыны, «Дұрыс-бұрыс» ойыны «Мен бастаймын, сен жалғастыр» ойыны, «Ашық микрафон» айдары, «Артығын тап» ойыны, «Білім қоржыны» рефлекция |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Сөйлемдер (хабарлы, сұраулы, лепті), диалог жайлы түсініктері бар . |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 3 минут 2 минут 4мин 2мин 3мин |
- Балалар, біздің бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Біз қонақтарды жақсы тәртібімізбен, білімімізбен қарсы алып, шығарып салуымыз керек. А) Психологиялық дайындық: «5» болсын алар
бағамыз,
Үй тапсырмасын тексеру. Мақал шығатындай сөздерді ретпен жинақта.Сөздердің рет санын цифрмен көрсет.
(қол шапалақтау арқылы топтар бірін – бірі бағалайды.) Балалар, қазір біз «Адасқан сөздер» ойынын ойнайтын боламыз. Сөздерді дұрыс орналастыратын болсақ, бүгінгі өтетін бөлімшенің атымен танысатын боламыз.Сонымен,біз бүгін «Мектептегі тәртіп ережелерін құрастырамын» деген бөлімшені өтетін боламыз.Ендеше, мектептегі тәртіп ережелерін құрастырайық. «Дұрыс-бұрыс» ойыны 1) Мектепте тәртіп ережесін сақтау (дұрыс) 2)Үлкендердің алдынан кесіп өту (бұрыс) 3) Үзіліс кезінде ережелерді сақтау (дұрыс) 4) Сабаққа кешігіп келу (бұрыс) 5)Сабақтан себепсіз қалу(бұрыс) 6)Мектеп формасын кию
міндетті емес.(бұрыс) 11) Партада отырудың ережесін сақтау керек емес(бұрыс) 12) Сабақ кезінде мұғалімді мұқият тыңдау (дұрыс) Сонымен мектептегі тәртіп
ережелері қандай екен? ІІ. Өткен тақырыпты бекіту. Ойын: «Мен бастаймын, сен
жалғастыр» (мақтау, мадақтау сөздері арқылы бағалау
жүреді) - Балалар, тақтаның алдынан тағы нені
байқадыңдар?
(қорапты) - Не істейміз? (жауап
береміз) |
Слайд жапырақтар Жұмыс дәптері Қима қағаздар Сұрақ –жауап Қорапша Кесте,слайд |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2 минут 5 минут 3 минут 5 минут 3мин 5мин |
Дәптермен жұмыс. 38- жаттығу.(ауызша) Мәтіннің басын және соңғы бөлігін оқы. Мәтін не туралы? Оның негізгі ойы неде? Қарамен жазылған сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен оқы.Оның қандай сөйлем екенін айт. Мені шақырған кім? Бұл сұраулы сөйлем. (Мақтау, мадақтау сөздер арқылы бағаланады) 39-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Мәтіндегі сөйлемдердің тыныс белгісіне назар аудар. Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлемнің оқылу ырғағын салыстыр. Мәтіндегі сұраулы сөйлемдерді теріп жаз. - Осындай кемпірқосақ бола ма екен? - Амансың ба, балақай? - Қалай бояу керек екенін сен қайдан білесің? -Сонда қалай? (Өзін – өзі бағалау жүреді.) Бағалау критерийлері 4-сөйлем жазғандар «Керемет» 3-сөйлем жазғандар «Тамаша» 2-1-сөйлем жазғандар «Жақсы» -Балалар, сабақ уақытында дем алу жаттығуын жасауға бола ма? -Ия, болады. «Ашық микрафон» айдары -ендеше, балалар, келген қонақтарымызға ойларыңда, көкейлеріңде жүрген сұрақтарыңды қойсаңдар болады. Топтық тапсырма: 1-топ. Өлеңді оқы. Асты сызылған сөздердің суретін салыңдар.
2 – топ.Сөйлемдерді дұрыс құрастырыңдар. Қалың, жауды, қар, ма? Асан, оқыды, сабақ, ма? Әжем, келді, ме, ауылдан? 3-топ.Тиісті тыныс белгісін қойыңдар. Қалың қар жауды Қыс мезгілі қандай тамаша Саған қыс мезгілі ұнай ма Балалар далада қармен ойнап жүр Алақай, қар жауып тұр Қар қалың түсті Қардың түсі қандай «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау жүреді Жеке тапсырма.
Үйге тапсырма. 42 – жаттығу. Қорытынды: «Артығын тап» , «Дұрыс- дұрыс емес» ойыны |
Оқулық, жұмыс дәптері слайд микрофон Кеспелер кеспе таратпалар iMektep |
||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Түрлі- түсті қоржындар |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сұраулы сөйлем 2 сынып
Ашық сабақ Сұраулы сөйлем 2 сынып
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№213 жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Мырзаханова Алия
|
Пәні: қазақ тілі |
Мектеп: №213 Мұғалімнің аты-жөні : Мырзаханова А Қатысқандар:19 Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||
|
Күні: 22.11.2018 ж |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сұраулы сөйлем |
|||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу) |
2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап , диалогке қатысу
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Жаттығулар орындай отырып, сұраулы сөйлем жайлы түсінік алады; сұраулы сөйлемнің айтылу мен жазылуын үйрете отырып, балалардың байланыстырып сөйлеуін жеңілдету; сөйлемнің айтылу мақсатына қарай хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдер болып бөлінетінін айтып, тыныс белгісін дұрыс қоюға дағдыландыру. |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Топта бірлесе жұмыс жасай алады; сұрақтарды дұрыс қоя біледі; сұрақ құрастыра алады; диалогқа қатыса алады |
|||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жауапкершілік, ауызбіршілік, сыни ойлау |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет, матиматика, бейнелеу пәнімен, күз мезгілімен |
|||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, «Адасқан сөздер» ойыны, «Дұрыс-бұрыс» ойыны «Мен бастаймын, сен жалғастыр» ойыны, «Ашық микрафон» айдары, «Артығын тап» ойыны, «Білім қоржыны» рефлекция |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Сөйлемдер (хабарлы, сұраулы, лепті), диалог жайлы түсініктері бар . |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 3 минут 2 минут 4мин 2мин 3мин |
- Балалар, біздің бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Біз қонақтарды жақсы тәртібімізбен, білімімізбен қарсы алып, шығарып салуымыз керек. А) Психологиялық дайындық: «5» болсын алар
бағамыз,
Үй тапсырмасын тексеру. Мақал шығатындай сөздерді ретпен жинақта.Сөздердің рет санын цифрмен көрсет.
(қол шапалақтау арқылы топтар бірін – бірі бағалайды.) Балалар, қазір біз «Адасқан сөздер» ойынын ойнайтын боламыз. Сөздерді дұрыс орналастыратын болсақ, бүгінгі өтетін бөлімшенің атымен танысатын боламыз.Сонымен,біз бүгін «Мектептегі тәртіп ережелерін құрастырамын» деген бөлімшені өтетін боламыз.Ендеше, мектептегі тәртіп ережелерін құрастырайық. «Дұрыс-бұрыс» ойыны 1) Мектепте тәртіп ережесін сақтау (дұрыс) 2)Үлкендердің алдынан кесіп өту (бұрыс) 3) Үзіліс кезінде ережелерді сақтау (дұрыс) 4) Сабаққа кешігіп келу (бұрыс) 5)Сабақтан себепсіз қалу(бұрыс) 6)Мектеп формасын кию
міндетті емес.(бұрыс) 11) Партада отырудың ережесін сақтау керек емес(бұрыс) 12) Сабақ кезінде мұғалімді мұқият тыңдау (дұрыс) Сонымен мектептегі тәртіп
ережелері қандай екен? ІІ. Өткен тақырыпты бекіту. Ойын: «Мен бастаймын, сен
жалғастыр» (мақтау, мадақтау сөздері арқылы бағалау
жүреді) - Балалар, тақтаның алдынан тағы нені
байқадыңдар?
(қорапты) - Не істейміз? (жауап
береміз) |
Слайд жапырақтар Жұмыс дәптері Қима қағаздар Сұрақ –жауап Қорапша Кесте,слайд |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2 минут 5 минут 3 минут 5 минут 3мин 5мин |
Дәптермен жұмыс. 38- жаттығу.(ауызша) Мәтіннің басын және соңғы бөлігін оқы. Мәтін не туралы? Оның негізгі ойы неде? Қарамен жазылған сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен оқы.Оның қандай сөйлем екенін айт. Мені шақырған кім? Бұл сұраулы сөйлем. (Мақтау, мадақтау сөздер арқылы бағаланады) 39-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Мәтіндегі сөйлемдердің тыныс белгісіне назар аудар. Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлемнің оқылу ырғағын салыстыр. Мәтіндегі сұраулы сөйлемдерді теріп жаз. - Осындай кемпірқосақ бола ма екен? - Амансың ба, балақай? - Қалай бояу керек екенін сен қайдан білесің? -Сонда қалай? (Өзін – өзі бағалау жүреді.) Бағалау критерийлері 4-сөйлем жазғандар «Керемет» 3-сөйлем жазғандар «Тамаша» 2-1-сөйлем жазғандар «Жақсы» -Балалар, сабақ уақытында дем алу жаттығуын жасауға бола ма? -Ия, болады. «Ашық микрафон» айдары -ендеше, балалар, келген қонақтарымызға ойларыңда, көкейлеріңде жүрген сұрақтарыңды қойсаңдар болады. Топтық тапсырма: 1-топ. Өлеңді оқы. Асты сызылған сөздердің суретін салыңдар.
2 – топ.Сөйлемдерді дұрыс құрастырыңдар. Қалың, жауды, қар, ма? Асан, оқыды, сабақ, ма? Әжем, келді, ме, ауылдан? 3-топ.Тиісті тыныс белгісін қойыңдар. Қалың қар жауды Қыс мезгілі қандай тамаша Саған қыс мезгілі ұнай ма Балалар далада қармен ойнап жүр Алақай, қар жауып тұр Қар қалың түсті Қардың түсі қандай «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау жүреді Жеке тапсырма.
Үйге тапсырма. 42 – жаттығу. Қорытынды: «Артығын тап» , «Дұрыс- дұрыс емес» ойыны |
Оқулық, жұмыс дәптері слайд микрофон Кеспелер кеспе таратпалар iMektep |
||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Түрлі- түсті қоржындар |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














