Тексерілді:
Мектеп дир. оқу ісі жөн орынбасары:
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тәлімгер:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Aшық сабақ "Сүтқоректілер"
Aшық сабақ "Сүтқоректілер"
Тексерілді:
Мектеп дир. оқу ісі жөн орынбасары:
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақтың тақырыбы:Сүтқоректілердің жалпы сипаттамасы. Сүтқоретілердің тіршілік ортасы. Сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Пәні: Биология |
|||||||||||
|
Сынып: 7б |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
Сүтқоректілердің тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін, оқушылардың бұрыннан білетін білімдерін пайдалана отырып жаңа материалдарды игерту; сыни ойлай алуға дағдыландыру, өз бетінше жұмыс жасауға, өзін - өзі бағалауға және сыныптасын бағалай алуға үйрету |
|||||||||||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Сүтқоректілердің еркешеліктерін, тіршілік ортасын ажырата алады. |
|||||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алад: сүтқоректілердің ерекшеліктерін өмірмен байланыстыра алады, ішкі сыртқы ерекшеліктерін ажыратады; |
|||||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: сыни ойлана отырып сүтқоректілердің жан-жақты қасиеттерін талдай алады. |
|||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Термин сөздердің мағынасын дұрыс түсініп, айтылуы мен жазылуын дұрыс орындай алуын қадағалау. |
|||||||||||
|
Ресурстар: |
Бейнежазба, слайд, балықтың макеті, әртүрлі әдістер |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Жануартану,география,жануарлар әлемі атласы,география және табиғат журналы |
|||||||||||
|
Алдыңғы оқу: (өткен сабақ) |
Сүтқоректілер туралы ұғым |
|||||||||||
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||||||||||
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
||||||||||
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында тренинг ұйымдастыру. Психологиялық дайындық «Ғылымсыз адам-айуан, Не қылсаң да, ғылым біл. Ғылымға да керек жан, Ақылсыз болса, ғылым тұл» (хормен айту) Міне балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр. «Келгенше қонақ ұялады, Келген соң үй иесі ұялады»,- демекші,біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді ортаға салайық. |
|
||||||||||
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 1-деңгей (білу, түсіну): |
«Қайталау оқу айнасы». Дәптердегі үй жұмысын ауызша сұрақтар қою арқылы тексеру |
Ауызша Әр дұрыс жауап 1 ұпай |
||||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
«Био диктант» әдісі 1. Қанатты …белдеуіне…жамбас белдеуіне жатады. Иық, жамбас 2. Омыртқа жотасының арқа, бел, сегізкөз бөлімдері жамбас сүйектерімен тұтасын … … құрайды. Күрделі сегізкөзді құрайды 3. Ұшатын, жүзетін құстардың төс сүйегі алдыңғы жағынан қырланып…түзеді.қыртөсті 4. Алдыңғы аяқтың … айналып, сүйектердің … және берік болуы-құстардың ұшуға бейімділігін білдіретін қасиеті. қанат, жеңіл 5. Аяқтарындағы толарсақ, табан сүйектері бірігіп, … сүйегіне айналған. жіліншікке 6. Құстардың өңешінің кеңейген бөлігі… жемсау 7. Құстардың қарны… және …бөлімдерден тұрады. Етті, безді 8. Етті қарын… қызметін атқарады. тістің |
жазбаша Дұрыс жауап 2 ұпай |
||||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
«Миға шабуыл сұрақтары» 1. Желілер типі неше
тип тармаққа бөлінеді? |
Ауызша 3 ұпай |
||||||||||
|
ЖАҢА САБАҚ |
1. Жұмбақтар шешу 1. Қамыс құлақ, тостаған тұяқ, мінсең қанат, сүті дәрі, еті тамақ. (жылқы) 2.Үстінде екі тауы бар, Қызық бір жануар. (Түйе) Тарғыл – тарғы таспа,
тастан бірақ басқа, Жаздақыдырады, қыстатынығады. /Аю/.
Олай болса бүгінгі өткелі отырған сабағымыз? Сүтқоректілер класы *Сүтқоректілерге қандай жануарлар жатады және неліктен солай аталады? Сүтқоректілер класы туралы не білгілерің келеді? 5 секун ойланамыз, жазамыз. 30 секунд ақылдасамыз, ең негізгі деген мәселерді ортаға саламыз
2.Топтық жұмыс «Топтық тергеу» Оқулықпен жұмыс. 1-топ.Сүтқоректілердің тері жабыны мен қаңқасы 2-топ.Сүтқоректілердің бұлшықеттері 3-топ. Сүтқоректілердің асқорыту жүйесі 4-топ. Сүтқоректілердің тыныс алу жүйесі 5-топ. Сүтқоректілердің қантарау жүйесі 6-топ. Сүтқоректілердің жүйке жүйесі 7-топ. Сүтқоректілердің сезім мүшелері |
Формативті бағалау Жазбаша және ауызша |
||||||||||
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ 1-деңгей (білу, түсіну): |
Биологиялық диктант. Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы................... деп аталады. (Маммалогия) Сүтқоректілерде кеуде мен құрсақ қуыстарын бөліп тұратын ........... пайда болған. (көкет) Ауыз қуысында .............. сілекей бездерінің өзектері ашылады. (3-4 жұп) Сүтқоректілердің .......... өте жақсы дамыған (иіс сезуі) Сыртқы және ортаңғы құлақ арасы ......... бөлінген. (дабыл жарғағымен)
|
жазбаша Әр дұрыс жауап 1 ұпай |
||||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
1.Ашық хат 2. Қорытынды тесті. Сұраққа жауап беру
|
Ауызша 2 ұпай
Ауызша 2 ұпай
|
||||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
1. «Зерттеу жұмысы» 11. зертханалық жұмыс. Сүтқоректілердің сыртқы құрылысы 2. Әр топтың жоғарғы жағына ілінген сөздерді оқып оған мән береміз және қай оқымыстының сөзіне келіссек соның тұсына барып тұрамыз. 1) «Әр таудың басын аңсаған арқар аштан өледі» Оралхан
Бөкейхан |
жазбаша деңгейіне қарай 3 ұпай |
||||||||||
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 1-деңгей (білу, түсіну): |
Глоссария жазу. Жабық және ашық сұрақтар құрастыру |
Әрбір дұрыс жазылған анықтама 1 ұпай |
||||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Табиғатты аялау және оларды қорғау барлық адамдардың міндеттері, олай болса «Егер жер бетінде барлық сүтқоректілер жойылып кетсе» деген тақырыпта шағын эссе жазып келеміз. |
Ауызша Әр дұрыс сұрақ және жауап 4 ұпай |
||||||||||
|
3-деңгей |
Сүтқоректілер туралы қызықты мәліметтер жинау: ертегілер, жұмбақтар, мақал-мәтелдер |
Әрбір ақпарат 5 ұпай |
||||||||||
|
БАҒАЛАУ
|
Бағалау критерийіне сүйене отырып бағалау. |
Бағалау критерииі |
||||||||||
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС
|
“Аяқталмаған сөйлем” Бүгін мен мынаны білдім ... Қызықты болғаны ... Қиын болғаны ... Мен осыны түсіндім |
Кері байланыс береді |
||||||||||
|
Рефлексия |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|||||||||||
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|||||||||||
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
|||||||||||
Тәлімгер:
шағым қалдыра аласыз













