Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Aшық сабақ "Сүтқоректілер"
Материал туралы қысқаша түсінік
сүтқоректілер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1196
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: Мектеп дир. оқу ісі жөн орынбасары: Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Тәлімгер:
Сабақтың тақырыбы:Сүтқоректілердің жалпы сипаттамасы. Сүтқоретілердің тіршілік ортасы. Сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері | Мұғалімнің аты-жөні: Күні: Пәні: Биология | |
Сынып: 7б | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: | Сүтқоректілердің тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін, оқушылардың бұрыннан білетін білімдерін пайдалана отырып жаңа материалдарды игерту; сыни ойлай алуға дағдыландыру, өз бетінше жұмыс жасауға, өзін - өзі бағалауға және сыныптасын бағалай алуға үйрету | |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Сүтқоректілердің еркешеліктерін, тіршілік ортасын ажырата алады. | |
2-деңгей(қолдану, талдау): | Оқушылардың көбісі мынаны орындай алад: сүтқоректілердің ерекшеліктерін өмірмен байланыстыра алады, ішкі сыртқы ерекшеліктерін ажыратады; | |
3-деңгей(жинақтау, бағалау): | Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: сыни ойлана отырып сүтқоректілердің жан-жақты қасиеттерін талдай алады. | |
Тілдік мақсат: | Термин сөздердің мағынасын дұрыс түсініп, айтылуы мен жазылуын дұрыс орындай алуын қадағалау. | |
Ресурстар: | Бейнежазба, слайд, балықтың макеті, әртүрлі әдістер | |
Пәнаралық байланыс: | Жануартану,география,жануарлар әлемі атласы,география және табиғат журналы | |
Алдыңғы оқу:(өткен сабақ) | Сүтқоректілер туралы ұғым | |
САБАҚ ЖОСПАРЫ | ||
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында тренинг ұйымдастыру. Психологиялық дайындық «Ғылымсыз адам-айуан, Не қылсаң да, ғылым біл. Ғылымға да керек жан, Ақылсыз болса, ғылым тұл» (хормен айту)Міне балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр.«Келгенше қонақ ұялады, Келген соң үй иесі ұялады»,- демекші,біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді ортаға салайық. | |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ1-деңгей (білу, түсіну): | «Қайталау оқу айнасы». Дәптердегі үй жұмысын ауызша сұрақтар қою арқылы тексеру | АуызшаӘр дұрыс жауап 1 ұпай |
2-деңгей(қолдану, талдау): | «Био диктант» әдісі1. Қанатты …белдеуіне…жамбас белдеуіне жатады. Иық, жамбас2. Омыртқа жотасының арқа, бел, сегізкөз бөлімдері жамбас сүйектерімен тұтасын … … құрайды. Күрделі сегізкөзді құрайды3. Ұшатын, жүзетін құстардың төс сүйегі алдыңғы жағынан қырланып…түзеді.қыртөсті4. Алдыңғы аяқтың … айналып, сүйектердің … және берік болуы-құстардың ұшуға бейімділігін білдіретін қасиеті. қанат, жеңіл5. Аяқтарындағы толарсақ, табан сүйектері бірігіп, … сүйегіне айналған. жіліншікке6. Құстардың өңешінің кеңейген бөлігі… жемсау7. Құстардың қарны… және …бөлімдерден тұрады. Етті, безді8. Етті қарын… қызметін атқарады. тістің | жазбашаДұрыс жауап 2 ұпай |
3-деңгей (жинақтау, бағалау): | «Миға шабуыл сұрақтары»1. Желілер типі неше тип тармаққа бөлінеді?2. Омыртқалылар тип тармағы қандай кластарға бөлінеді? | Ауызша 3 ұпай |
ЖАҢА САБАҚ | 1. Жұмбақтар шешу 1. Қамыс құлақ,тостаған тұяқ,мінсең қанат,сүті дәрі, еті тамақ. (жылқы) 2.Үстінде екі тауы бар,Қызық бір жануар. (Түйе)Тарғыл – тарғы таспа, тастан бірақ басқа,Мекені қамыста, бұл саған таныс па? /Жолбарыс/.Жаздақыдырады, қыстатынығады. /Аю/. 2.Топтық жұмыс «Топтық тергеу» Оқулықпен жұмыс.1-топ.Сүтқоректілердің тері жабыны мен қаңқасы2-топ.Сүтқоректілердің бұлшықеттері3-топ. Сүтқоректілердің асқорыту жүйесі4-топ. Сүтқоректілердің тыныс алу жүйесі5-топ. Сүтқоректілердің қантарау жүйесі6-топ. Сүтқоректілердің жүйке жүйесі 7-топ. Сүтқоректілердің сезім мүшелері | Формативті бағалауЖазбаша және ауызша |
САБАҚТЫ БЕКІТУ1-деңгей (білу, түсіну): | Биологиялық диктант.Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы................... деп аталады. (Маммалогия)Сүтқоректілерде кеуде мен құрсақ қуыстарын бөліп тұратын ........... пайда болған. (көкет)Ауыз қуысында .............. сілекей бездерінің өзектері ашылады. (3-4 жұп)Сүтқоректілердің .......... өте жақсы дамыған (иіс сезуі)Сыртқы және ортаңғы құлақ арасы ......... бөлінген. (дабыл жарғағымен) | жазбашаӘр дұрыс жауап 1 ұпай |
2-деңгей (қолдану, талдау): | 1.Ашық хатҚұрметті 7 «Б» сынып оқушылары!Менің үйде итім және мысығым бар. Итім ыстық күндері тілін салақтатып, жиі тыныс алады және суға жиі шомылады, ал мысығым судан қорқады, суға мүлде түспейді. Неге мысығымның үсті үнемі таза жүреді, жағымсыз иіс шықпайды, ал итім тілін салақтатып жүреді. Себебін түсіндіріп беріңіздерші? Сәлемнен 6 сынып оқушыларыЖауабы: Мысықтың терісінен май бөлінбейді, сондықтан да мысық суға түспеуге тырысады, тер безі тек табандарында болады, сондықтан жағымсыз иіс сезілмейді. Ал иттің терісінде тер бездері болмайды сол себепті дене температурасын тұрақты сақтау үшін артық жылуды тілі арқылы аузымен шығарады.2. Қорытынды тесті. Сұраққа жауап беру | Ауызша 2 ұпай Ауызша 2 ұпай |
3-деңгей (жинақтау, бағалау): | 1. «Зерттеу жұмысы»11. зертханалық жұмыс. Сүтқоректілердің сыртқы құрылысы2. Әр топтың жоғарғы жағына ілінген сөздерді оқып оған мән береміз және қай оқымыстының сөзіне келіссек соның тұсына барып тұрамыз. 1) «Әр таудың басын аңсаған арқар аштан өледі» Оралхан Бөкейхан2) «Көлдің тақырға айналуы оңай, Байдың тақырға айналуы оңай» Ш. Мұртаза3) «Күн табиғатқа қандай әсер етсе, ақыл - ой жұмыстары да адамға сондай әсер етеді» В. Гумбольд4) «Біз табиғаттан рахым күтіп отыра алмаймыз одан алу міндетіміз» И. В. Мичурин | жазбаша деңгейіне қарай3 ұпай |
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА1-деңгей (білу, түсіну): | Глоссария жазу. Жабық және ашық сұрақтар құрастыру | Әрбір дұрыс жазылған анықтама 1 ұпай |
2-деңгей (қолдану, талдау): | Табиғатты аялау және оларды қорғау барлық адамдардың міндеттері, олай болса «Егер жер бетінде барлық сүтқоректілер жойылып кетсе» деген тақырыпта шағын эссе жазып келеміз. | АуызшаӘр дұрыс сұрақ және жауап 4 ұпай |
3-деңгей | Сүтқоректілер туралы қызықты мәліметтер жинау: ертегілер, жұмбақтар, мақал-мәтелдер | Әрбір ақпарат 5 ұпай |
БАҒАЛАУ | Бағалау критерийіне сүйене отырып бағалау. | Бағалау критерииі |
КЕРІ БАЙЛАНЫС | “Аяқталмаған сөйлем” Бүгін мен мынаны білдім ... Қызықты болғаны ... Қиын болғаны ... Мен осыны түсіндім | Кері байланыс береді |
Рефлексия | ||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? | ||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? | ||
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)