Aшық сабақ "Сүтқоректілер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Aшық сабақ "Сүтқоректілер"

Материал туралы қысқаша түсінік
сүтқоректілер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Мектеп дир. оқу ісі жөн орынбасары:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:Сүтқоректілердің жалпы сипаттамасы. Сүтқоретілердің тіршілік ортасы. Сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: Пәні: Биология

Сынып: 7б

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Сүтқоректілердің тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін, оқушылардың бұрыннан білетін білімдерін пайдалана отырып жаңа материалдарды игерту; сыни ойлай алуға дағдыландыру, өз бетінше жұмыс жасауға, өзін - өзі бағалауға және сыныптасын бағалай алуға үйрету

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Сүтқоректілердің еркешеліктерін, тіршілік ортасын ажырата алады.

2-деңгей

(қолдану, талдау):

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алад: сүтқоректілердің ерекшеліктерін өмірмен байланыстыра алады, ішкі сыртқы ерекшеліктерін ажыратады;

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: сыни ойлана отырып сүтқоректілердің жан-жақты қасиеттерін талдай алады.

Тілдік мақсат:

Термин сөздердің мағынасын дұрыс түсініп, айтылуы мен жазылуын дұрыс орындай алуын қадағалау.

Ресурстар:

Бейнежазба, слайд, балықтың макеті, әртүрлі әдістер

Пәнаралық байланыс:

Жануартану,география,жануарлар әлемі атласы,география және табиғат журналы

Алдыңғы оқу:

(өткен сабақ)

Сүтқоректілер туралы ұғым

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ


Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында тренинг ұйымдастыру.

Психологиялық дайындық

«Ғылымсыз адам-айуан, Не қылсаң да, ғылым біл. Ғылымға да керек жан, Ақылсыз болса, ғылым тұл» (хормен айту)

Міне балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр.

«Келгенше қонақ ұялады,

  Келген соң үй иесі ұялады»,- демекші,біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді ортаға салайық.


ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

1-деңгей (білу, түсіну):

«Қайталау оқу айнасы». Дәптердегі үй жұмысын ауызша сұрақтар қою арқылы тексеру


Ауызша

Әр дұрыс жауап 1 ұпай

2-деңгей

(қолдану, талдау):


«Био диктант» әдісі

1. Қанатты …белдеуіне…жамбас белдеуіне жатады. Иық, жамбас

2. Омыртқа жотасының арқа, бел, сегізкөз бөлімдері жамбас сүйектерімен тұтасын … … құрайды. Күрделі сегізкөзді құрайды

3. Ұшатын, жүзетін құстардың төс сүйегі алдыңғы жағынан қырланып…түзеді.қыртөсті

4. Алдыңғы аяқтың … айналып, сүйектердің … және берік болуы-құстардың ұшуға бейімділігін білдіретін қасиеті. қанат, жеңіл

5. Аяқтарындағы толарсақ, табан сүйектері бірігіп, … сүйегіне айналған. жіліншікке

6. Құстардың өңешінің кеңейген бөлігі… жемсау

7. Құстардың қарны… және …бөлімдерден тұрады. Етті, безді

8. Етті қарын… қызметін атқарады. тістің


жазбаша

Дұрыс жауап 2 ұпай

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


«Миға шабуыл сұрақтары»

1. Желілер типі неше тип тармаққа бөлінеді?
2. Омыртқалылар тип тармағы қандай кластарға бөлінеді?

Ауызша 3 ұпай

ЖАҢА САБАҚ





1. Жұмбақтар шешу

1. Қамыс құлақ,

тостаған тұяқ,

мінсең қанат,

сүті дәрі, еті тамақ.

                      (жылқы)


2.Үстінде екі тауы бар,

Қызық бір жануар.

                           (Түйе)

Тарғыл – тарғы таспа, тастан бірақ басқа,
Мекені қамыста, бұл саған таныс па? /Жолбарыс/.

Жаздақыдырады, қыстатынығады. /Аю/.

  • Ал енді осы жануарлар туралы не айтуға болады?

Олай болса бүгінгі өткелі отырған сабағымыз? Сүтқоректілер класы

*Сүтқоректілерге қандай жануарлар жатады және неліктен солай аталады?

Сүтқоректілер класы туралы не білгілерің келеді? 5 секун ойланамыз, жазамыз. 30 секунд ақылдасамыз, ең негізгі деген мәселерді ортаға саламыз


Білемін

Білгім келеді

Үйрендім





2.Топтық жұмыс «Топтық тергеу»

 Оқулықпен жұмыс.

1-топ.Сүтқоректілердің тері жабыны мен қаңқасы

2-топ.Сүтқоректілердің бұлшықеттері

3-топ. Сүтқоректілердің асқорыту жүйесі

4-топ. Сүтқоректілердің тыныс алу жүйесі

5-топ. Сүтқоректілердің қантарау жүйесі

6-топ. Сүтқоректілердің жүйке жүйесі

7-топ. Сүтқоректілердің сезім мүшелері

Формативті бағалау

Жазбаша және ауызша

САБАҚТЫ БЕКІТУ

1-деңгей (білу, түсіну):

Биологиялық диктант.

Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы................... деп аталады. (Маммалогия)

Сүтқоректілерде кеуде мен құрсақ қуыстарын бөліп тұратын ........... пайда болған. (көкет)

Ауыз қуысында .............. сілекей бездерінің өзектері ашылады. (3-4 жұп)

Сүтқоректілердің .......... өте жақсы дамыған (иіс сезуі)

Сыртқы және ортаңғы құлақ арасы ......... бөлінген. (дабыл жарғағымен)


жазбаша

Әр дұрыс жауап

1 ұпай

2-деңгей

(қолдану, талдау):

1.Ашық хат
Құрметті 7 «Б» сынып оқушылары!
Менің үйде итім және мысығым бар. Итім ыстық күндері тілін салақтатып, жиі тыныс алады және суға жиі шомылады, ал мысығым судан қорқады, суға мүлде түспейді. Неге мысығымның үсті үнемі таза жүреді, жағымсыз иіс шықпайды, ал итім тілін салақтатып жүреді. Себебін түсіндіріп беріңіздерші? Сәлемнен 6 сынып оқушылары

Жауабы: Мысықтың терісінен май бөлінбейді, сондықтан да мысық суға түспеуге тырысады, тер безі тек табандарында болады, сондықтан жағымсыз иіс сезілмейді. Ал иттің терісінде тер бездері болмайды сол себепті дене температурасын тұрақты сақтау үшін артық жылуды тілі арқылы аузымен шығарады.

2. Қорытынды тесті. Сұраққа жауап беру

  1. Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым?  (Маммалогия)

  2. Сүтқоректілердің тері жабыны неше қабаттан тұрады? (2)

  3. Жүрегі неше қуысты? (4)

  4.  Түлендер қайда тіршілік ететін сүтқоректілер?

  5. суда)

  1. Қазіргікездесүтқоректілердінеше класс тармағынажіктейді?

  2. 2)

  1. Сүтқоректілердіңұрығықайдадамыпжетіледі?

  2. аналықжатырда)

  1. Сүтқоректілерде құрылысына және атқаратын қызметіне байланысты қандай тістері болады? (сойдақ, күрек, кіші және үлкен азу тістері)

  1. Тыныс алу мүшесі? (өкпе)

  1. Денесінде қандай қан ағады? (артерия мен вена)

  1. Сыртқы және ортаңғы құлақ арасы немен бөлінген? (дабыл жарғағымен)


Ауызша

2 ұпай













Ауызша 2 ұпай


3-деңгей

(жинақтау, бағалау):

1. «Зерттеу жұмысы»

11. зертханалық жұмыс. Сүтқоректілердің сыртқы құрылысы

2. Әр топтың жоғарғы жағына ілінген сөздерді оқып оған мән береміз және қай оқымыстының сөзіне келіссек соның тұсына барып тұрамыз.

1) «Әр таудың басын аңсаған арқар аштан өледі» Оралхан Бөкейхан
2) «Көлдің тақырға айналуы оңай, Байдың тақырға айналуы оңай» Ш. Мұртаза
3) «Күн табиғатқа қандай әсер етсе, ақыл - ой жұмыстары да адамға сондай әсер етеді» В. Гумбольд
4) «Біз табиғаттан рахым күтіп отыра алмаймыз одан алу міндетіміз» И. В. Мичурин

жазбаша

деңгейіне қарай

3 ұпай

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

1-деңгей (білу, түсіну):

Глоссария жазу. Жабық және ашық сұрақтар құрастыру


Әрбір дұрыс жазылған анықтама 1 ұпай

2-деңгей

(қолдану, талдау):

Табиғатты аялау және оларды қорғау барлық адамдардың міндеттері, олай болса «Егер жер бетінде барлық сүтқоректілер жойылып кетсе» деген тақырыпта шағын эссе жазып келеміз.

Ауызша

Әр дұрыс сұрақ және жауап 4 ұпай

3-деңгей

Сүтқоректілер туралы қызықты мәліметтер жинау: ертегілер, жұмбақтар, мақал-мәтелдер

Әрбір ақпарат 5 ұпай

БАҒАЛАУ


Бағалау критерийіне сүйене отырып бағалау.

Бағалау критерииі

КЕРІ БАЙЛАНЫС


Аяқталмаған сөйлем” Бүгін мен мынаны білдім ... Қызықты болғаны ... Қиын болғаны ... Мен осыны түсіндім

Кері байланыс береді

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?


Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?


Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?


Тәлімгер:

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
1304
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі