Материалдар / Aшық сабақ "Сүтқоректілер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Aшық сабақ "Сүтқоректілер"

Материал туралы қысқаша түсінік
сүтқоректілер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1099
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Мектеп дир. оқу ісі жөн орынбасары: Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:Сүтқоректілердің жалпы сипаттамасы. Сүтқоретілердің тіршілік ортасы. Сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктеріМұғалімнің аты-жөні: Күні: Пәні: Биология
Сынып: 7бҚатысқан оқушылар саны:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Сүтқоректілердің тіршілік ортасы, сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін, оқушылардың бұрыннан білетін білімдерін пайдалана отырып жаңа материалдарды игерту; сыни ойлай алуға дағдыландыру, өз бетінше жұмыс жасауға, өзін - өзі бағалауға және сыныптасын бағалай алуға үйрету
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну):Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Сүтқоректілердің еркешеліктерін, тіршілік ортасын ажырата алады.
2-деңгей(қолдану, талдау):Оқушылардың көбісі мынаны орындай алад: сүтқоректілердің ерекшеліктерін өмірмен байланыстыра алады, ішкі сыртқы ерекшеліктерін ажыратады;
3-деңгей(жинақтау, бағалау):Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: сыни ойлана отырып сүтқоректілердің жан-жақты қасиеттерін талдай алады.
Тілдік мақсат:Термин сөздердің мағынасын дұрыс түсініп, айтылуы мен жазылуын дұрыс орындай алуын қадағалау.
Ресурстар:Бейнежазба, слайд, балықтың макеті, әртүрлі әдістер
Пәнаралық байланыс:Жануартану,география,жануарлар әлемі атласы,география және табиғат журналы
Алдыңғы оқу:(өткен сабақ)Сүтқоректілер туралы ұғым
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ барысы және жоспарланған уақытБерілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістерБағалау критерийлері және жұмыс түрлері
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында тренинг ұйымдастыру. Психологиялық дайындық «Ғылымсыз адам-айуан, Не қылсаң да, ғылым біл. Ғылымға да керек жан, Ақылсыз болса, ғылым тұл» (хормен айту)Міне балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр.«Келгенше қонақ ұялады,   Келген соң үй иесі ұялады»,- демекші,біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді ортаға салайық.

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ1-деңгей (білу, түсіну):«Қайталау оқу айнасы». Дәптердегі үй жұмысын ауызша сұрақтар қою арқылы тексеру

АуызшаӘр дұрыс жауап 1 ұпай
2-деңгей(қолдану, талдау):

«Био диктант» әдісі1. Қанатты …белдеуіне…жамбас белдеуіне жатады. Иық, жамбас2. Омыртқа жотасының арқа, бел, сегізкөз бөлімдері жамбас сүйектерімен тұтасын … … құрайды. Күрделі сегізкөзді құрайды3. Ұшатын, жүзетін құстардың төс сүйегі алдыңғы жағынан қырланып…түзеді.қыртөсті4. Алдыңғы аяқтың … айналып, сүйектердің … және берік болуы-құстардың ұшуға бейімділігін білдіретін қасиеті. қанат, жеңіл5. Аяқтарындағы толарсақ, табан сүйектері бірігіп, … сүйегіне айналған. жіліншікке6. Құстардың өңешінің кеңейген бөлігі… жемсау7. Құстардың қарны… және …бөлімдерден тұрады. Етті, безді8. Етті қарын… қызметін атқарады. тістің

жазбашаДұрыс жауап 2 ұпай
3-деңгей (жинақтау, бағалау):

«Миға шабуыл сұрақтары»1. Желілер типі неше тип тармаққа бөлінеді?2. Омыртқалылар тип тармағы қандай кластарға бөлінеді? Ауызша 3 ұпай
ЖАҢА САБАҚ







1. Жұмбақтар шешу 1. Қамыс құлақ,тостаған тұяқ,мінсең қанат,сүті дәрі, еті тамақ.                         (жылқы) 2.Үстінде екі тауы бар,Қызық бір жануар.                             (Түйе)Тарғыл – тарғы таспа, тастан бірақ басқа,Мекені қамыста, бұл саған таныс па? /Жолбарыс/.Жаздақыдырады, қыстатынығады. /Аю/.
  • Ал енді осы жануарлар туралы не айтуға болады?
  • Олай болса бүгінгі өткелі отырған сабағымыз? Сүтқоректілер класы*Сүтқоректілерге қандай жануарлар жатады және неліктен солай аталады? Сүтқоректілер класы туралы не білгілерің келеді? 5 секун ойланамыз, жазамыз. 30 секунд ақылдасамыз, ең негізгі деген мәселерді ортаға саламыз



    2.Топтық жұмыс «Топтық тергеу» Оқулықпен жұмыс.1-топ.Сүтқоректілердің тері жабыны мен қаңқасы2-топ.Сүтқоректілердің бұлшықеттері3-топ. Сүтқоректілердің асқорыту жүйесі4-топ. Сүтқоректілердің тыныс алу жүйесі5-топ. Сүтқоректілердің қантарау жүйесі6-топ. Сүтқоректілердің жүйке жүйесі 7-топ. Сүтқоректілердің сезім мүшелері
    Формативті бағалауЖазбаша және ауызша
    САБАҚТЫ БЕКІТУ1-деңгей (білу, түсіну):Биологиялық диктант.Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы................... деп аталады. (Маммалогия)Сүтқоректілерде кеуде мен құрсақ қуыстарын бөліп тұратын ........... пайда болған. (көкет)Ауыз қуысында .............. сілекей бездерінің өзектері ашылады. (3-4 жұп)Сүтқоректілердің .......... өте жақсы дамыған (иіс сезуі)Сыртқы және ортаңғы құлақ арасы ......... бөлінген. (дабыл жарғағымен)

    жазбашаӘр дұрыс жауап 1 ұпай
    2-деңгей (қолдану, талдау):1.Ашық хатҚұрметті 7 «Б» сынып оқушылары!Менің үйде итім және мысығым бар. Итім ыстық күндері тілін салақтатып, жиі тыныс алады және суға жиі шомылады, ал мысығым судан қорқады, суға мүлде түспейді. Неге мысығымның үсті үнемі таза жүреді, жағымсыз иіс шықпайды, ал итім тілін салақтатып жүреді. Себебін түсіндіріп беріңіздерші? Сәлемнен 6 сынып оқушыларыЖауабы: Мысықтың терісінен май бөлінбейді, сондықтан да мысық суға түспеуге тырысады, тер безі тек табандарында болады, сондықтан жағымсыз иіс сезілмейді. Ал иттің терісінде тер бездері болмайды сол себепті дене температурасын тұрақты сақтау үшін артық жылуды тілі арқылы аузымен шығарады.2. Қорытынды тесті. Сұраққа жауап беру
  • Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым?  (Маммалогия)
  • Сүтқоректілердің тері жабыны неше қабаттан тұрады? (2)
  • Жүрегі неше қуысты? (4)
  •  Түлендер қайда тіршілік ететін сүтқоректілер?
  • суда)
  • Қазіргікездесүтқоректілердінеше класс тармағынажіктейді?
  • 2)
  • Сүтқоректілердіңұрығықайдадамыпжетіледі?
  • аналықжатырда)
  • Сүтқоректілерде құрылысына және атқаратын қызметіне байланысты қандай тістері болады? (сойдақ, күрек, кіші және үлкен азу тістері)
  • Тыныс алу мүшесі? (өкпе)
  • Денесінде қандай қан ағады? (артерия мен вена)
  • Сыртқы және ортаңғы құлақ арасы немен бөлінген? (дабыл жарғағымен)


  • Ауызша 2 ұпай























    Ауызша 2 ұпай

    3-деңгей (жинақтау, бағалау):1. «Зерттеу жұмысы»11. зертханалық жұмыс. Сүтқоректілердің сыртқы құрылысы2. Әр топтың жоғарғы жағына ілінген сөздерді оқып оған мән береміз және қай оқымыстының сөзіне келіссек соның тұсына барып тұрамыз. 1) «Әр таудың басын аңсаған арқар аштан өледі» Оралхан Бөкейхан2) «Көлдің тақырға айналуы оңай, Байдың тақырға айналуы оңай» Ш. Мұртаза3) «Күн табиғатқа қандай әсер етсе, ақыл - ой жұмыстары да адамға сондай әсер етеді» В. Гумбольд4) «Біз табиғаттан рахым күтіп отыра алмаймыз одан алу міндетіміз» И. В. Мичуринжазбаша деңгейіне қарай3 ұпай
    ҮЙГЕ ТАПСЫРМА1-деңгей (білу, түсіну):Глоссария жазу. Жабық және ашық сұрақтар құрастыру

    Әрбір дұрыс жазылған анықтама 1 ұпай
    2-деңгей (қолдану, талдау): Табиғатты аялау және оларды қорғау барлық адамдардың міндеттері, олай болса «Егер жер бетінде барлық сүтқоректілер жойылып кетсе» деген тақырыпта шағын эссе жазып келеміз.АуызшаӘр дұрыс сұрақ және жауап 4 ұпай
    3-деңгей Сүтқоректілер туралы қызықты мәліметтер жинау: ертегілер, жұмбақтар, мақал-мәтелдерӘрбір ақпарат 5 ұпай
    БАҒАЛАУ

    Бағалау критерийіне сүйене отырып бағалау. Бағалау критерииі
    КЕРІ БАЙЛАНЫС

    “Аяқталмаған сөйлем” Бүгін мен мынаны білдім ... Қызықты болғаны ... Қиын болғаны ... Мен осыны түсіндім Кері байланыс береді
    Рефлексия
    Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?

    Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?

    Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?

    Тәлімгер:
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!