Мектеп:
|
«М.Маметова атындағы орта
мектеп-МДШО» КММ
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Исаева
Г.Б.
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
9 «А»
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Бөлім:
|
ІІ бөлім:
Тарихи
шындық пен көркемдік шешім
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл
күнделігі».Мамыр, маусым айларындағы
жазбалары
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау
жасау
9.2.2.1 автор
бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне
талдау жасау
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Ш.Уәлиханов туралы
әңгімелейді; Автор бейнесінің
идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау
жасайды,
Оқушылардың басым
бөлігі: «Ыстықкөл күнделігі»
мамыр, маусым айларындағы жазбаларына сюжеттік-композициялық
талдау жасайды;
Кейбір
оқушылар: Шығарманы басқа өнер
түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен
салыстырады
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Білім алушының іс-
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
|
Сабақтың
басы
8
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
ә) Психологиялық
жағымды ахуал туғызу «Балмұздақ
таяқшалары»
б) Өткен тақырыпты
қайталу «Барабан» әдісі.
|
Сабаққа керекті
құрал-жабдықтарын
дайындайды.
ә) Психологиялық
жағымды ахуал туғызу балмұздақ
таяқшаларын таңдау арқылы жазылған
сөздерді оқып сөйлем құрастыру. Мысалы: қызықты-Бүгін мен
сабақ қызықты өтеді деп ойлаймын,
белсенді-Мен сабақта белсенді боламын. Өткен тақырыпты
қайталу
«Барабан» әдісі арқылы Махамбет
Өтемісұлы туралы сұрақтарға жауап
береді.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
24
мин.
|
«Фонарик» әдісі тақырыпты
табу.
Сабақтың
тақырыбы,
мақсатымен, бағалау
парақшасымен таныстыру.
|
«Фонарик»
әдісі арқылы бүгінгі өтілетін
тақырыпты табады. Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл
күнделігі».Мамыр, маусым айларындағы
жазбалары.
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
.
|
1-тапсырма.
Бейнесбаянды қарау.
«5-5-1
Активаторы» әдісі
«»»ә»»
|
«5-5-1 Активаторы» әдісі арқылы бейнебаян бойынша алған
ақпаратты А4 парағына
жазады,баяндайды.
Оқушылар автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы
ретіндегі рөліне талдау жасайды
|
ҚБ: «Бас
бармақ»
Дескриптор:
-берілген
ақпараттан
5
сөйлем,
5 сөз
тіркесі,
1 тірек сөз
жазады Жалпы – 4
балл.
|
Бейнебаян
|
|
№2
тапсырма.
Оқуықтағы шығарма
бөлігін әр оқушыға жеке бөліп
беру.
«Ыстықкөл күнделігі»
мамыр, маусым айларындағы жазбаларына
талдау
жасайды;
|
Оқулықпен
жұмыс.
«5 бриллиант»
әдісі
Оқылған тақырыпқа қатысты
ЕҢ,ЕҢ деген 5 құнды ақпарат (сөз,сөз тіркесі)
іріктеу.
|
ҚБ:
Дескриптор:
-Берілген шығарманы
оқып, 5 құнды ақпараты іріктей
алады
Жалпы – 3
балл.
|
Оқулық,
дәптер.
|
|
Сергіту
сәті «Алфавит» әдісі
|
Оқушы бір әріп
айтады келесі оқушы сол әріптен басталатын ереже немесе қосымгша
ақпарат айтады. Мысалы: «М» Махамбет Өтемісұлы-қазақ
батыры,жырау.
|
ҚБ
|
|
Сабақтың
соңы
10
мин.
Рефлексия
3
мин
|
Бекіту: «Zip
Grad» әдісі арқылы оқушылар тест
сұрақтарына жауап береді, жауаптары сканер жасау арқылы
тексеріледі. Ұпай саны,неше сұраққа дұрыс
жауап бергені көрсетіледі.
«Шахмат» әдісі.
Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдау.
Мақсаты: Оқушы алған
білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтау. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалау.
Үйге тапсырма: Эссе «Жоқ
жұлдыз-Шоқан»
|
Тест арқылы тақырып
бойынша алған білімдерін
қорытындылайды.
Оқушылар бүгінгі
сабақ бойынша өз ойын шахмат тақтасына жазу арқылы кері байланыс
жасайды.
Үй тапсырмасын күнделіке
жазады.
|
Жауап параған
сканерлеу арқылы ұпай саны
көрсетіледі.
Дескриптор:
-тест сұрақтарына
жауап береді
Жалпы – 3
балл.
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз көбірек?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі.
1-10 баллдық жүйе
бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|