Материалдар / Ашық сабақ "Шыбық" 4 сынып әдебиеттік оқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Шыбық" 4 сынып әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімеріне. III деңгейлік курсы негізіне құрылған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2021
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Пәні: әдебиеттік оқу

Сынып: 4 «А»



Сабақ өтілген күн: 02.03. 2016ж

Орны: 209-кабинет

Барлық оқушы саны: 21

Қатысқаны:

10 жас–15

11 жас-6


Сабақтың тақырыбы

Сансызбай Сарғасқаев. Шыбық

Жалпы мақсаттар

Білімділік: Сансызбай Сарғасқаевтің өмірімен, шығармаларымен тереңірек танысу. Мәтінді тереңірек түсініп оқуға, талдауға үйрену, мәтіндегі түйінді ойды ашу.

Дамытушылық: өз бетімен шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, сөздік қорларын, байланыстыра сөйлеулерін дамыту.

Тәрбиелік: шығарманың мазмұны бойынша еңбексүйгіштікке, достық қасиетті жоғалтпауға, табиғатты , қоршаған ортаны аялауға тәрбиелену.


Түйінді ой

Еңбегің қатты болса, жегеннің тәтті болады

Стратегиялар

«Кластерлер», «Ой қозғау», «Бес ойшыл қалпақ», «Венн диаграммасы», «Постер», «Синквейн»


Көрнекіліктер

Автор портреті, ағаштар, жапырақтар, слайд, ағаш отырғызу суреті


Дереккөздер

С.Рахметова, Т. Әбдікәрім, Р.Базарбекова «Әдебиеттік оқу»; интернет ресурстар

Жақсылықова Г.И. Каженова А.М. Исмагилова Н.З «Интербелсенді әдіс-тәсілдер» әдістемелік құрал.

Оқу нәтижесі

-Мәтіндегі негізгі ойды меңгереді.

-Өз пікірлерін білдіру арқылы берілген тапсырмаларды орындайды

-Өз ойларын еркін, сыни тұрғыдан ойлай отырып жеткізеді және талдай алады.

Сабақ барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті






I-кезең

Қызығушылықты ояту




13мин













1.Ұйымдастыру.

2.Үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылардың үй жұмысына қатысуын қадағалау.

Қорытындылау. Слайд арқылы қарлығаштың сұрақтарына жауап бергізу. 1.Жыланның әрекетін оқи отырып қандай сезімде болдыңдар?

2.Дәуіттің іс-әрекеті өзіңе қандай ой қалдырды?

3. Дәуіттей батылдық сендердің бойларыңда бар ма?

4.Өлеңнен қандай ой түйдіңдер?

Топқа бөлу

Әдебиеттік оқу пәнін,

Оқимыз біз қызыға.

Жақсы көңіл, сәтті баға

Тілеймін мен досыма.

1.«Қарлығаш-киелі құс» эссе оқу

2.Осы тақырыпқа байланысты ырымдар, аңыздар, әңгімелер айту

Қарлығаштың сұрақтарына жауап береді.

Шыққан мақалды оқиды, мағынасын түсіндіреді.



Жапырақ түрлері арқылы топқа бөлінеді


Формативті бағалау Жақсы қатысқан оқушыларға ағаштар таратамын

Сергіту сәті


Ән тыңдату

Әннің ырғағына би қимылдарын көрсетеді.

II-кезең

Мағынаны ажырату

18 мин


1.Автор туралы «Кластерлер» жасату

2. Мәтінмен жұмыс:

Мәтінді өздері төрт топқа бөліп алады.( әр топтан бір оқушының қолына лента байлап қою)

3. Әр бөліктен түсінгендерін сұрау

4. Мәтінді қорытындылау «Алты ойшыл қалпақ» әдісі арқылы


Өмірмен байланыстыру. Мектептегі 1-ші, 11-ші сыныптар аллеясы туралы айту

1.Автор туралы білетіндерін топтастырады. (ауызша)

2. Әр топ өздеріне берілген бөлікті іштей оқиды.

3.Әр топтан қолына лента байлаған оқушылар қысқаша бөліктерден ұққанын айтады.

4. Топтар бір-біріне сұрақтар қояды.

5. Мәтін негізінде ұққандарын киген қалпақтың түсіне қарай ой түйіндейді.

Формативті бағалау. Жақсы қатысқан оқушыларға ағаштар таратамын




III-кезең

Ой-толғаныс

10 минут

Әр топқа шығармашылық жұмыстар беру

Әр топтың дұрыс, ұйымшылдықпен жұмыс жасауын қадағалау, бағыт-бағдар беру. «Температураны өлшеу» әдісін қолдану

Болған топтардың жұмыстарын тыңдау.


1-топ Венн диаграммасы, Синквейн

2-топ Мақал-мәтелдер жазу. Мәтіннің негізгі ойын түйіндейтін мақалды табу.

3-топ. Постер жасау. Ағаш отырғызу жоспары

4-топ. «Үн парақ» жасыл ел бағдарламасына

Болған топтар жұмыстарын қорғайды.

Формативті бағалау. Жақсы қатысқан оқушыларға ағаштар таратамын



Үйге




Жиынтық бағалау

4 минут





Қай топтың еккен ағашы көп екенін көру, мадақтау.

1.Мәтін бойынша бес сұрақ әзірлеу. (жуан, жіңішке)

2.Өз топтарының ағаштары туралы біліп келу.

3. «Ағаш отырғызу менің міндетім» эссе жазу

Сумативті бағалау

Сабақтың өн бойында жинаған ағаштарын оқушылар топта өздері салған көктемгі суретке орналастырып тақтаға іледі..


Үй жұмысын күнделіктеріне жазады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!