|
Сабақ өтілген күн:
02.03. 2016ж
Орны:
209-кабинет
|
Барлық оқушы саны:
21
Қатысқаны:
|
10
жас–15
11
жас-6
|
Сабақтың тақырыбы
|
Сансызбай Сарғасқаев.
Шыбық
|
Жалпы мақсаттар
|
Білімділік: Сансызбай
Сарғасқаевтің өмірімен, шығармаларымен тереңірек танысу. Мәтінді
тереңірек түсініп оқуға, талдауға үйрену, мәтіндегі түйінді ойды
ашу.
Дамытушылық: өз бетімен
шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, сөздік қорларын,
байланыстыра сөйлеулерін дамыту.
Тәрбиелік: шығарманың мазмұны бойынша
еңбексүйгіштікке, достық қасиетті жоғалтпауға, табиғатты , қоршаған
ортаны аялауға тәрбиелену.
|
Түйінді ой
|
Еңбегің қатты болса, жегеннің тәтті
болады
|
Стратегиялар
|
«Кластерлер», «Ой қозғау»,
«Бес ойшыл қалпақ», «Венн диаграммасы», «Постер»,
«Синквейн»
|
Көрнекіліктер
|
Автор портреті, ағаштар,
жапырақтар, слайд, ағаш отырғызу суреті
|
Дереккөздер
|
С.Рахметова, Т. Әбдікәрім,
Р.Базарбекова «Әдебиеттік оқу»; интернет
ресурстар
Жақсылықова Г.И. Каженова А.М. Исмагилова Н.З
«Интербелсенді әдіс-тәсілдер» әдістемелік құрал.
|
Оқу нәтижесі
|
-Мәтіндегі негізгі ойды
меңгереді.
-Өз
пікірлерін білдіру арқылы берілген тапсырмаларды
орындайды
-Өз ойларын еркін, сыни тұрғыдан ойлай
отырып жеткізеді және талдай алады.
|
Сабақ барысы
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
I-кезең
Қызығушылықты ояту
|
13мин
|
1.Ұйымдастыру.
2.Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылардың үй жұмысына қатысуын
қадағалау.
Қорытындылау. Слайд арқылы
қарлығаштың сұрақтарына жауап бергізу. 1.Жыланның әрекетін оқи
отырып қандай сезімде болдыңдар?
2.Дәуіттің іс-әрекеті өзіңе қандай
ой қалдырды?
3. Дәуіттей батылдық сендердің бойларыңда бар
ма?
4.Өлеңнен
қандай ой түйдіңдер?
Топқа
бөлу
|
Әдебиеттік оқу пәнін,
Оқимыз біз қызыға.
Жақсы көңіл, сәтті баға
Тілеймін мен досыма.
1.«Қарлығаш-киелі құс» эссе оқу
2.Осы тақырыпқа байланысты ырымдар, аңыздар,
әңгімелер айту
Қарлығаштың сұрақтарына жауап
береді.
Шыққан мақалды оқиды, мағынасын
түсіндіреді.
Жапырақ түрлері арқылы топқа
бөлінеді
|
Формативті
бағалау Жақсы қатысқан оқушыларға
ағаштар таратамын
|
Сергіту сәті
|
|
Ән
тыңдату
|
Әннің ырғағына би қимылдарын
көрсетеді.
|
II-кезең
Мағынаны ажырату
|
18
мин
|
1.Автор туралы «Кластерлер»
жасату
2. Мәтінмен жұмыс:
Мәтінді өздері төрт топқа
бөліп алады.( әр топтан бір оқушының қолына лента байлап
қою)
3. Әр бөліктен түсінгендерін
сұрау
4. Мәтінді қорытындылау «Алты ойшыл қалпақ» әдісі
арқылы
Өмірмен байланыстыру. Мектептегі 1-ші, 11-ші
сыныптар аллеясы туралы айту
|
1.Автор туралы білетіндерін
топтастырады. (ауызша)
2. Әр топ өздеріне берілген бөлікті іштей
оқиды.
3.Әр топтан қолына лента
байлаған оқушылар қысқаша бөліктерден ұққанын
айтады.
4. Топтар бір-біріне сұрақтар
қояды.
5. Мәтін негізінде ұққандарын
киген қалпақтың түсіне қарай ой
түйіндейді.
|
Формативті
бағалау. Жақсы қатысқан оқушыларға
ағаштар таратамын
|
III-кезең
Ой-толғаныс
|
10
минут
|
Әр топқа шығармашылық жұмыстар
беру
Әр топтың дұрыс, ұйымшылдықпен
жұмыс жасауын қадағалау, бағыт-бағдар беру. «Температураны өлшеу»
әдісін қолдану
Болған топтардың жұмыстарын
тыңдау.
|
1-топ Венн диаграммасы,
Синквейн
2-топ Мақал-мәтелдер жазу.
Мәтіннің негізгі ойын түйіндейтін мақалды
табу.
3-топ. Постер жасау. Ағаш
отырғызу жоспары
4-топ. «Үн парақ» жасыл ел
бағдарламасына
Болған топтар жұмыстарын
қорғайды.
|
Формативті
бағалау. Жақсы қатысқан оқушыларға
ағаштар таратамын
|
Үйге
Жиынтық бағалау
|
4
минут
|
Қай топтың еккен ағашы көп екенін көру,
мадақтау.
1.Мәтін бойынша бес сұрақ әзірлеу. (жуан,
жіңішке)
2.Өз топтарының ағаштары
туралы біліп келу.
3. «Ағаш отырғызу менің
міндетім» эссе жазу
Сумативті бағалау
|
Сабақтың өн бойында жинаған
ағаштарын оқушылар топта өздері салған көктемгі суретке
орналастырып тақтаға іледі..
Үй жұмысын күнделіктеріне
жазады.
|