Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Байдашева Нургул Болатовна

    Орал қаласы Д.А Қонаев атындағы

    №44 мектеп–гимназиясының

    бастауыш сынып мұғалімі



    Бөлім

    Заттар және олардың қасиеттері.Ауа мен су.


    Педагогтің аты - жөні

    Байдашева Н.Б


    Күні

    21.12.22ж


    Сынып:3 «Ж»

    Қатысушылар саны:25

    Қатыспағандар саны:1


    Пәні

    Жаратылыстану


    Сабақтың тақырыбы

    Суды қалай тазартады?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.3.3.2 суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсыну;

    3.3.3.5 суды тазартуға арналған фильтрдің өз моделін ұсыну;


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін түсіндіреді, суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсынады

    Оқушылардың басым бөлігі: суды қалдықтардан қалай тазартатынын біледі, судың үйге қалай жетілетінін және оның қайда кететінін біледі, сұрақтарға жауап береді

    Кейбір оқушылар: суды тазалауға арналған сүзгі жасап үйренеді


    Бағалау критерийі

    -суды қалдықтардан қалай тазартатынын біледі

    -суды тазалауға арналған сүзгі жасап үйренеді

    -судың үйге қалай жетілетінін және оның қайда кететінін біледі


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті


    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау



    Сабақтың басы

    1 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    Біз балдырған баламыз,

    Құстай қанат қағамыз,

    Туған жерді аралап,

    Көлде сайран саламыз.


    Жақсы көңіл күйде хормен айтады.


    Өткенді қайталау

    7мин

    Барабанды жүргізу арқылы сұрақ-жауап

    -Жер бетінің қанша бөлігін су алып жатыр?

    -Ащы суды тұщы суға қалай айналдыруға болады?

    -1кг картопты өсіру үшін неше литр су жұмсалады?

    -Адам сусыз қанша уақыт өмір сүре алады?

    -Адамдар қандай суды пайдаланады?

    -Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады?

    Дескрептор:

    -өткен материалдар бойынша сұрақтарға нақты,толық жауап береді.

    Мұғалім қойған

    Сұрақтарға жауап береді.

    «Жұлдызым жанды» бағалау әдісі

    Сабақтың ортасы

    30 мин











    «Кластер» Топ ішінде ауызсудың белгілерін атап, талдау.

    Shape1 Shape2 мөлдір таза иіссіз

    Shape4 Shape3 дәмсіз

    Shape5

    Ауызсу белгілері



    -Адамдар ішетін суды қайдан алады? Кез келген суқойманың суын пайдалануға бола ма?

    -Бүгінгі өтетін тақырыбымыз қандай болады деп ойлайсыңдар? (сабақ мақсаты)

    Сабақ критерия құру:

    -суды қалай ластан тазартуға болатындығын білеміз

    - суды тазарту үшін қолданылатын заттармен танысамыз.


    Проблемалық жағдаяттан шығу жолдарын анықтау.

    •Сен шөл далада келе жатырсың. Өзіңмен алған суың таусылып қалды. Бірақ қолыңда үлкен асыл тас бар. Бір шөлмек су үшін не істеуге дайынсың? Қолыңдағы үлкен асыл тасты бір шөлмек суға айырбастар ма едің?

    Оқушылардан жағдаяттан шығудың әртүрлі жолдарын сұрау.

    Суретпен жұмыс.

    Суреттерге қара. Бұл суқоймаларының жағасында не бар деп ойлайсың?

    - Бұл жерлерде қандай жануарлар тіршілік етеді?

    - Қандай өсімдік түрлері өседі?

    - Бұл суқоймаларының маңында адамдар демала ма?

    - Қалай ойлайсың, мына суқоймалардан су ішуге бола ма? Неліктен?

    - Кез-келген суды ішуге бола ма?

    - Өздерің ішіп жүрген су қандай? Түсі, дәмі?

    Видео көрсету. Су бастауы.

    -Не байқадыңдар?

    Кітаппен жұмыс.

    Топтық жұмыс.

    Ітоп.

    Суды тазарту тәсілдерін,фильтр моделін ұсыну.

    Лай мен сазды сүзу үшін ( дәке, сүзгіш қағаздар)

    Суды ішуге не тамақ әзірлеуге пайдалану алдында тазарту қажет.Ол үшін сүзгіні қолдануға болады.

    Фильтрде суды тазалау үшін таза дәке, сүзгіш қағаздар немесе арнайы жасалған фильтр керек болады.

    Дескрептор.

    - Суды фильтр арқылы қалай тазарту керектігін біледі

    - Лас суды дәлелдеп тазарта алады.

    2топ.

    Бір мөлдір ыдысқа су құю. Ішіне ұсақ заттар салу. Суды осы заттардан қалай тазартуға болады деген сұрақ қою. Барлық топтар зерттеу жұмысының жоспарын жасайды. Жоспарды бүкіл сынып болып талдап, ең маңыздысын таңдау.

    судан шыққан денелер

    шығарған құралдар

    қоқыс

    қасық

    темір денелер

    магнит

    күріш

    сүзгі

    құм

    елеуіш

    Суды лас денелерден тазарту үшін неліктен осындай заттар пайдалану қажет болды?

    Себебі,---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Дескриптор:

    -суды қалдықтардан қалай тазартатынын біледі;

    -суды тазалауға арналған заттардың пайдалану жолдарын дәлелдеп айтады.

    3топ

    «Су- тіршілік көзі»

    Дескриптор:

    -өз ойларын ашық дәлелдеп жеткізеді

    -эссе көлемі алты сөйлемнен кем болмайды.

    Жұптық жұмыс

    «Тарсия әдісі»

    Су — ырыстың көзі,

    Еңбек — кірістің көзі.


    Су бар жерде ырыс бар:


    Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.












    Проблемалық жағдаяттан шығу жолдарын анықтау.







    Суреттермен жұмыс жасайды





















    Топтық жұмыс





































    Жұптық жұмыс


    «Жұлдызым жанды» бағалау әдісі

    Сабақ соңы

    7мин







    Қортынды.

    Тест.

    1.Адам денесінің неше пайызын су құрайды?

    а)60-65% б)70-75% в)50-80%

    2.Адам организміне тәулігіне қанша литр су қажет.

    а)2-3л б)1,5- 2л в)4-5л

    3.Жер бетінде қандай су көбірек кездеседі?

    а)тұщы б)ащы в)қышқыл


    Өзін-өзі бағалау. «Жұлдызым жанды»

    5ұпай- жасыл түс

    4ұпай- қызыл түс

    3ұпай- сары түс

    2-1ұпай- түссіз (боямайды)

    Кері байланыс.

    -Мен жақсы түсіндім,мен үшін қызықты болды

    -Мен сабақты жақсы түсіндім

    -Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек

    Үйге. Суды тазартуға арналған сүзгі түрлерін жасап келуге,



    Тест орындайды









    Өзін-өзі бағалау




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байдашева Нургул Болатовна
    11 Мамыр 2023
    506
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Суды қалай пайдаланамыз ?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Суды қалай пайдаланамыз ?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаратылыстану бойынша өткізілген сабақ үлгісі .
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Байдашева Нургул Болатовна

    Орал қаласы Д.А Қонаев атындағы

    №44 мектеп–гимназиясының

    бастауыш сынып мұғалімі



    Бөлім

    Заттар және олардың қасиеттері.Ауа мен су.


    Педагогтің аты - жөні

    Байдашева Н.Б


    Күні

    21.12.22ж


    Сынып:3 «Ж»

    Қатысушылар саны:25

    Қатыспағандар саны:1


    Пәні

    Жаратылыстану


    Сабақтың тақырыбы

    Суды қалай тазартады?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.3.3.2 суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсыну;

    3.3.3.5 суды тазартуға арналған фильтрдің өз моделін ұсыну;


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін түсіндіреді, суды тазартудың түрлі тәсілдерін ұсынады

    Оқушылардың басым бөлігі: суды қалдықтардан қалай тазартатынын біледі, судың үйге қалай жетілетінін және оның қайда кететінін біледі, сұрақтарға жауап береді

    Кейбір оқушылар: суды тазалауға арналған сүзгі жасап үйренеді


    Бағалау критерийі

    -суды қалдықтардан қалай тазартатынын біледі

    -суды тазалауға арналған сүзгі жасап үйренеді

    -судың үйге қалай жетілетінін және оның қайда кететінін біледі


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    әрекеті


    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау



    Сабақтың басы

    1 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    Біз балдырған баламыз,

    Құстай қанат қағамыз,

    Туған жерді аралап,

    Көлде сайран саламыз.


    Жақсы көңіл күйде хормен айтады.


    Өткенді қайталау

    7мин

    Барабанды жүргізу арқылы сұрақ-жауап

    -Жер бетінің қанша бөлігін су алып жатыр?

    -Ащы суды тұщы суға қалай айналдыруға болады?

    -1кг картопты өсіру үшін неше литр су жұмсалады?

    -Адам сусыз қанша уақыт өмір сүре алады?

    -Адамдар қандай суды пайдаланады?

    -Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады?

    Дескрептор:

    -өткен материалдар бойынша сұрақтарға нақты,толық жауап береді.

    Мұғалім қойған

    Сұрақтарға жауап береді.

    «Жұлдызым жанды» бағалау әдісі

    Сабақтың ортасы

    30 мин











    «Кластер» Топ ішінде ауызсудың белгілерін атап, талдау.

    Shape1 Shape2 мөлдір таза иіссіз

    Shape4 Shape3 дәмсіз

    Shape5

    Ауызсу белгілері



    -Адамдар ішетін суды қайдан алады? Кез келген суқойманың суын пайдалануға бола ма?

    -Бүгінгі өтетін тақырыбымыз қандай болады деп ойлайсыңдар? (сабақ мақсаты)

    Сабақ критерия құру:

    -суды қалай ластан тазартуға болатындығын білеміз

    - суды тазарту үшін қолданылатын заттармен танысамыз.


    Проблемалық жағдаяттан шығу жолдарын анықтау.

    •Сен шөл далада келе жатырсың. Өзіңмен алған суың таусылып қалды. Бірақ қолыңда үлкен асыл тас бар. Бір шөлмек су үшін не істеуге дайынсың? Қолыңдағы үлкен асыл тасты бір шөлмек суға айырбастар ма едің?

    Оқушылардан жағдаяттан шығудың әртүрлі жолдарын сұрау.

    Суретпен жұмыс.

    Суреттерге қара. Бұл суқоймаларының жағасында не бар деп ойлайсың?

    - Бұл жерлерде қандай жануарлар тіршілік етеді?

    - Қандай өсімдік түрлері өседі?

    - Бұл суқоймаларының маңында адамдар демала ма?

    - Қалай ойлайсың, мына суқоймалардан су ішуге бола ма? Неліктен?

    - Кез-келген суды ішуге бола ма?

    - Өздерің ішіп жүрген су қандай? Түсі, дәмі?

    Видео көрсету. Су бастауы.

    -Не байқадыңдар?

    Кітаппен жұмыс.

    Топтық жұмыс.

    Ітоп.

    Суды тазарту тәсілдерін,фильтр моделін ұсыну.

    Лай мен сазды сүзу үшін ( дәке, сүзгіш қағаздар)

    Суды ішуге не тамақ әзірлеуге пайдалану алдында тазарту қажет.Ол үшін сүзгіні қолдануға болады.

    Фильтрде суды тазалау үшін таза дәке, сүзгіш қағаздар немесе арнайы жасалған фильтр керек болады.

    Дескрептор.

    - Суды фильтр арқылы қалай тазарту керектігін біледі

    - Лас суды дәлелдеп тазарта алады.

    2топ.

    Бір мөлдір ыдысқа су құю. Ішіне ұсақ заттар салу. Суды осы заттардан қалай тазартуға болады деген сұрақ қою. Барлық топтар зерттеу жұмысының жоспарын жасайды. Жоспарды бүкіл сынып болып талдап, ең маңыздысын таңдау.

    судан шыққан денелер

    шығарған құралдар

    қоқыс

    қасық

    темір денелер

    магнит

    күріш

    сүзгі

    құм

    елеуіш

    Суды лас денелерден тазарту үшін неліктен осындай заттар пайдалану қажет болды?

    Себебі,---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Дескриптор:

    -суды қалдықтардан қалай тазартатынын біледі;

    -суды тазалауға арналған заттардың пайдалану жолдарын дәлелдеп айтады.

    3топ

    «Су- тіршілік көзі»

    Дескриптор:

    -өз ойларын ашық дәлелдеп жеткізеді

    -эссе көлемі алты сөйлемнен кем болмайды.

    Жұптық жұмыс

    «Тарсия әдісі»

    Су — ырыстың көзі,

    Еңбек — кірістің көзі.


    Су бар жерде ырыс бар:


    Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.












    Проблемалық жағдаяттан шығу жолдарын анықтау.







    Суреттермен жұмыс жасайды





















    Топтық жұмыс





































    Жұптық жұмыс


    «Жұлдызым жанды» бағалау әдісі

    Сабақ соңы

    7мин







    Қортынды.

    Тест.

    1.Адам денесінің неше пайызын су құрайды?

    а)60-65% б)70-75% в)50-80%

    2.Адам организміне тәулігіне қанша литр су қажет.

    а)2-3л б)1,5- 2л в)4-5л

    3.Жер бетінде қандай су көбірек кездеседі?

    а)тұщы б)ащы в)қышқыл


    Өзін-өзі бағалау. «Жұлдызым жанды»

    5ұпай- жасыл түс

    4ұпай- қызыл түс

    3ұпай- сары түс

    2-1ұпай- түссіз (боямайды)

    Кері байланыс.

    -Мен жақсы түсіндім,мен үшін қызықты болды

    -Мен сабақты жақсы түсіндім

    -Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек

    Үйге. Суды тазартуға арналған сүзгі түрлерін жасап келуге,



    Тест орындайды









    Өзін-өзі бағалау




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Презентация 4 сынып
    11.05.2023
    506
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байдашева Нургул Болатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации