Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ «Шығармашылық- практикалық тапсырмалар» 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Lesson study сабақ жоспары
«Шығармашылық- практикалық тапсырмалар»
Зерттеу проблемасы: Информатика пәнінде қазақша термин сөздерді жиі қолданудағы формативті бағалаудың тиімділігі.
Бөлім: |
5.1А бөлім - Ақпаратты ұсыну |
Педагогтің Т.А.Ә. |
Атагельдиева Ж.Н |
Күні: |
22.10.2022ж |
Сынып: 5 «Ж» |
Қатысушылар саны: 12 Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: |
«Шығармашылық- практикалық тапсырмалар» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
5.2.1.3 мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау бойынша тарауды қайталау. |
Сабақ мақсаты: |
Барлығы: Ақпаратты қабылдау түрлерін біледі Көпшілігі: Тапсырманы шифрлайды және сәйкестендіре алады. Жекелеген оқушылар: Ақпаратты кодтап, кері декодтауды біледі. Екілік кодпен жұмыс жасай алады. ЕБҚ: Қазақ әліпбиінде кодтай алады. |
Сілтемелер: |
https://www.youtube.com/watch?v=SU0AyBSn18U |
Әдіс-тәсілдер: |
ФБ: «Басбармақ» әдісі, «Ашық және жабық сұрақ» әдісі, «Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Смайликтер» әдісі, «Жеке жұмыс», «Жұппен жұмыс», «Топпен жұмыс» |
Ресурстар мен жабдықтар: |
Электронды оқулық, Үлестірме қағаздар, слайд, интерактивті тақта, видео |
Тапсырмалар: |
Жеке, жұптық және топтық тапсырмалар |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы. Ұйымдастыру кезеңі.
Өткен білімді еске түсіру 10 минут
Сабақтың ортасы |
Бір Аллаға сыйынып, Кел, балалар оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық. 1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Қызығушылықты ояту. Амандасу, оқушылардың назарларын сабаққа аудару. «Асық алу» əдісімен оқушыларды екі топқа бөлемін. Өткен сабақты еске түсіру. «Ашық және жабық сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар арқылы қайталау 1.Адам өміріндегі ақпараттың алатын орны қандай? 2.Ақпарат қабылдау түріне қарай қалай жіктеледі? 3.Ақпарат дегеніміз не? 4.Криптология деген не? 5.Шифрлау түрлерін атаңдар? 6.Пиксель деген не? Жалпы тарау бойынша шығармашылық-практикалық жұмыс орындалады. 1-тапсырма. (Оң жағында отырған оқушымен тапсырманы тексереді)
ҚБ: «Сыныптастарды бағалау» 1балл 2-тапсырма. ҚБ: «Басмармақ әдісі» 1 балл 3-тапсырма. Мына компьютер құрылғыларын атаңдар. ҚБ: «Басбармақ» әдісі 1 балл 4-тапсырма. Ауызша орындалады. Биологиялық және техникалық байланыс арналарын атаңдар. ҚБ: «Басбармақ» әдісі 1 балл 5-тапсырма.(Сол жағындағы оқушының атын және жасын шифрлайды.) ҚБ: «Сыныптастарды бағалау» 1 балл
6-тапсырма. Төмендегі кесте бойынша мына терминдерді дешифрлаңдар. 11, 31, 41, 11, 42, 11, 44 44, 63, 34, 44, 45, 63, 42 41, 21, 42, 34, 21, 44, 11, 31, 44, 11 23,21, 32, 63
Жауабы:АҚПАРАТ, ТІНТУІР, ПЕРНЕТАҚТА, ЖЕЛІ ҚБ: «Басбармақ» әдісі 1 балл
7-тапсырма. Оқушыларға сурет бойынша «Ашық және жабық» сұрақтар қойылады. 1..Балалар суретте қай жыл мезгілі бейнеленген? 2.Суретте неше кейіпкер көріп тұрсыңдар? 3.Оқушылар көріп тұрған жануарларды атаңдар? 4.Балалар суретте ертеде қазақ халқының көшіп-қонуына ыңғайлы үйді көріп тұрсыңдар? Ол қалай аталады? 5. Киіз үйдің құрамын атаңдар? 6.Балалар осы суретке ат қойыңдар? ҚБ: «Ашық және жабық» сұрақтар қою 1 балл. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Екі топқа бөлінеді. Қоржыннан асық алып екі топқа бөлінеді.
Оқушылар слайдпен жұмыс жасайды, тапсырма орындайды.
Оқушылар өздері бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар флипчартта кестені +- қоя отырып, тақтада орындайды.
Оқушылар құрылғыларды атап шығады.
Оқушылар тапсырманы ауызша орындайды.
Оқушылар дайын карточкамен жұмыс жасайды.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар жауаптарын тақтамен тексереді.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ «Басбармақ» әдісі
|
Слайд
флипчарт
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Қорытындылау. «Смайлик» әдісін пайдалану Тақтада смайликтер көрсетіледі. Оқушылар сабақ соңында стикерлерді тиісті орынға орналастырады. |
Тапсырмалар бойынша смайликтер арқылы бағалайды. |
|
смайликтер |
Рефлексия |
«Смайлик» әдісі бойынша кері байланыс жасалады. |