Сабақтың
басы.
Ұйымдастыру
кезеңі.
Өткен білімді еске
түсіру
10
минут
Сабақтың
ортасы
|
Бір Аллаға
сыйынып,
Кел, балалар
оқылық!
Оқығанды
көңілге
Ықыласпен
тоқылық.
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Қызығушылықты
ояту.
Амандасу, оқушылардың
назарларын сабаққа аудару.
«Асық алу» əдісімен
оқушыларды екі топқа бөлемін.
Өткен сабақты еске
түсіру. «Ашық және жабық
сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар
арқылы қайталау
1.Адам өміріндегі
ақпараттың алатын орны қандай?
2.Ақпарат қабылдау
түріне қарай қалай жіктеледі?
3.Ақпарат дегеніміз
не?
4.Криптология деген
не?
5.Шифрлау түрлерін
атаңдар?
6.Пиксель деген
не?
Жалпы тарау бойынша
шығармашылық-практикалық жұмыс орындалады.
1-тапсырма. (Оң жағында
отырған оқушымен тапсырманы тексереді)
ҚБ: «Сыныптастарды бағалау» 1балл
2-тапсырма.
ҚБ: «Басмармақ әдісі» 1 балл
3-тапсырма. Мына компьютер құрылғыларын
атаңдар.
ҚБ: «Басбармақ» әдісі 1
балл
4-тапсырма. Ауызша
орындалады.
Биологиялық және
техникалық байланыс арналарын атаңдар.
ҚБ: «Басбармақ» әдісі 1
балл
5-тапсырма.(Сол
жағындағы оқушының атын және жасын
шифрлайды.)
ҚБ:
«Сыныптастарды бағалау» 1
балл
6-тапсырма. Төмендегі кесте бойынша мына терминдерді
дешифрлаңдар.
11, 31, 41, 11, 42, 11, 44
44, 63, 34, 44, 45, 63, 42
41, 21, 42, 34, 21, 44, 11, 31, 44,
11
23,21, 32, 63
Жауабы:АҚПАРАТ, ТІНТУІР, ПЕРНЕТАҚТА,
ЖЕЛІ
ҚБ: «Басбармақ» әдісі 1
балл
7-тапсырма. Оқушыларға
сурет бойынша «Ашық және жабық» сұрақтар
қойылады.
1..Балалар суретте қай
жыл мезгілі бейнеленген?
2.Суретте неше кейіпкер
көріп тұрсыңдар?
3.Оқушылар көріп тұрған
жануарларды атаңдар?
4.Балалар суретте ертеде
қазақ халқының көшіп-қонуына ыңғайлы үйді көріп тұрсыңдар? Ол қалай
аталады?
5. Киіз үйдің құрамын
атаңдар?
6.Балалар осы суретке ат
қойыңдар?
ҚБ: «Ашық және жабық»
сұрақтар қою 1 балл.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
Екі топқа
бөлінеді.
Қоржыннан асық алып екі топқа
бөлінеді.
Оқушылар слайдпен жұмыс
жасайды, тапсырма орындайды.
Оқушылар өздері
бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар флипчартта
кестені +- қоя отырып, тақтада орындайды.
Оқушылар құрылғыларды
атап шығады.
Оқушылар тапсырманы
ауызша орындайды.
Оқушылар дайын
карточкамен жұмыс жасайды.
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды.
Оқушылар жауаптарын
тақтамен тексереді.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
|
ҚБ «Басбармақ»
әдісі
|
Слайд
флипчарт
|