Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың түрі
Топтық:
Сабақтың тақырыбы
«Табиғатқасаяхат»
Сабақтың мақсаттары
а)Түзете дамыту:Балаларға табиғат туралы түсінік бере отыра оларды табиғатты аялауға , қамқорлық жасауға шақыру. Табиғаттың адам өмірі үшін пайдасын түсіндіру. Күз мезігіліндегі табиғаттағы өзгерістер туралы әңгімелесу.Сұрақтарға дұрыс жауап беруді, тапсырманы дұрыс орындауды қадағалау. Сөйлеу, ойлау қабілеттерін арттырып, дамыту. Артикуляциялық,ұсақ моторика жаттығуларын орындату. Дұрыс тыныс алу физиологиясын қалыптастыру. Жаңа сөздер арқылы сөздік қорын кеңейтуге ықпал ету. Тақырыптың лексика-грамматикалық жағын дамыту. Сабақта АКТ-ны тиімді қолдану.
б)Тәрбиелік:Туған жердің табиғатын аялап қорғауға,адамгершілікке,қамқорлыққа , ептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже
-күз мезгілі, табиғат туралы түсінік қалыптастыру;-байланыстырып сөйлеу қабілеттерін дамыту;-белсенді сөздік қорларын дамыту;-артикуляциялық аппаратының қимыл-қозғалысын дамыту;-ұсақ қол моторикасын дамыту;
Сабақта қолданатын әдістер мен тәсілдер
Шаттық шеңбері, артикуляциялық және тыныс алу жаттығулары, сұрақ жауап, диалог т.б.
Маман аралық байланыс
Емдік дене тәрбиесі нұсқаушысы, олигофренопедагог және педагог-психолог
Көрнекіліктер
Тақырыптық суреттер, айна, гүлдер, буын топшамалары,магнитті әріптер,қиынды сөздер, дидактикалық материалдар т.б.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы5 минут
І. Оқушылармен амандасу.Психологиялық дайындық. Көңіл-күйлерін сұрау.
Күйтабақ
Сабақтың ортасы25 мин
ІІ.-балалар қазір жылдың қай мезгілі?-далада , табиғатта қандай өзгерістер болып жатыр?АКТ –ның көмегімен тақырыпқа сай суреттер бойынша әңгімелесу (слайд)ІІІ. Артикуляциялық жаттығулар.
ІҮ. «Себетке сал» дидактикалық ойыны. Мақсаты: оқушыларда үлкен-кіші деген түсінік қалыптастыра отырып, жылдамдыққа тәрбиелеу.
Ү.Тыныс алу жаттығуы. Жапырақтарды үрлеу.
ҮІ. АКТ ның көмегімен «Жемістер» тапсырмасын орындау.
ҮІІ. Дидактикалық ойын «Кейіпкерлерді тамақтандыру». Қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
ІХ.Сергіту сәті. «Ұшты-ұшты» ойыныБалалар ұшатын заттардың атауларын естісе ғана қолдарын көтереді.
айна, ноудбуг, турлі түсті қарындаштар, тыныс алу жаттығуына арналған көрнекі құралдар
Сабақтың соңы5 минут
Х. Сұрақ-жауап алмасу. Қорытынды тапсырма «Күзгі теректі безендіру». Ашық сабақты қорытындылау. Оқушыларды мадақтау.
АКТ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз